CASTALDO, SANDRO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 19.200
NA - Nord America 9.328
AS - Asia 4.998
SA - Sud America 788
AF - Africa 127
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 27
OC - Oceania 27
Totale 34.495
Nazione #
IT - Italia 11.333
US - Stati Uniti d'America 8.758
CN - Cina 1.861
IE - Irlanda 1.590
SG - Singapore 1.189
GB - Regno Unito 1.037
FR - Francia 959
DE - Germania 938
UA - Ucraina 916
SE - Svezia 530
RU - Federazione Russa 527
BR - Brasile 513
CA - Canada 467
HK - Hong Kong 422
TR - Turchia 359
FI - Finlandia 319
VN - Vietnam 314
NL - Olanda 214
KR - Corea 175
IN - India 155
BG - Bulgaria 154
CH - Svizzera 119
JP - Giappone 104
IL - Israele 98
CO - Colombia 86
PE - Perù 78
ES - Italia 77
CZ - Repubblica Ceca 76
MX - Messico 76
PL - Polonia 69
DK - Danimarca 61
ID - Indonesia 59
BE - Belgio 56
AR - Argentina 43
AT - Austria 42
RO - Romania 41
ZA - Sudafrica 37
BD - Bangladesh 31
PT - Portogallo 29
TW - Taiwan 29
EU - Europa 27
EC - Ecuador 25
PK - Pakistan 25
LT - Lituania 24
MY - Malesia 24
IR - Iran 23
AU - Australia 22
IQ - Iraq 21
MA - Marocco 18
SA - Arabia Saudita 17
CL - Cile 15
NO - Norvegia 13
PH - Filippine 12
TH - Thailandia 12
TN - Tunisia 12
KE - Kenya 11
VE - Venezuela 10
HR - Croazia 9
JO - Giordania 9
AZ - Azerbaigian 8
HU - Ungheria 8
PY - Paraguay 8
LK - Sri Lanka 7
MD - Moldavia 7
MT - Malta 7
SN - Senegal 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
GR - Grecia 6
JM - Giamaica 6
LU - Lussemburgo 6
LV - Lettonia 6
NP - Nepal 6
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 6
BO - Bolivia 5
CR - Costa Rica 5
DZ - Algeria 5
KG - Kirghizistan 5
SM - San Marino 5
TG - Togo 5
UZ - Uzbekistan 5
EG - Egitto 4
GH - Ghana 4
HN - Honduras 4
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 4
NZ - Nuova Zelanda 4
SC - Seychelles 4
SI - Slovenia 4
AL - Albania 3
ET - Etiopia 3
KZ - Kazakistan 3
MG - Madagascar 3
OM - Oman 3
PA - Panama 3
RS - Serbia 3
UY - Uruguay 3
BA - Bosnia-Erzegovina 2
BH - Bahrain 2
CI - Costa d'Avorio 2
CM - Camerun 2
DO - Repubblica Dominicana 2
Totale 34.461
Città #
Milan 1.690
Dublin 1.584
Chandler 917
Dallas 882
Hefei 758
Jacksonville 747
Rome 696
Ashburn 676
Singapore 546
Ann Arbor 537
Beijing 407
Toronto 394
Dearborn 388
Hong Kong 380
Southend 378
The Dalles 293
Naples 260
Frankfurt am Main 245
Wilmington 225
Dong Ket 171
Boardman 167
Boston 166
Helsinki 162
Izmir 161
Redwood City 157
Lawrence 156
Seoul 155
Modena 144
New York 143
Bologna 141
Fremont 140
Florence 133
Moscow 132
Bari 121
Los Angeles 116
Houston 112
Verona 107
Catania 106
Mountain View 106
Parma 105
Palermo 101
Turin 99
Tel Aviv 90
Napoli 86
Woodbridge 83
Padova 78
Genoa 71
Brescia 65
Perugia 62
Seattle 59
Nanjing 54
Council Bluffs 53
Fairfield 53
Munich 52
Tokyo 52
Ho Chi Minh City 51
Lima 51
London 50
São Paulo 46
Aversa 45
Washington 45
Brussels 43
Torino 41
Paris 40
Hanoi 39
Pescara 39
Vicenza 38
Mumbai 37
Bergamo 36
Bogotá 34
Warsaw 33
Kunming 32
Osaka 32
Stockholm 30
Trieste 30
Messina 29
Amsterdam 28
Duncan 28
Mannheim 28
Monza 28
Nanchang 28
Brooklyn 27
Como 27
Rozzano 27
Venezia 27
Johannesburg 26
Venice 26
Reggio Emilia 25
Trento 25
Ferrara 24
Piacenza 24
Rimini 24
Vienna 24
Chicago 23
Guangzhou 23
San Mateo 23
Chennai 22
Palombara Sabina 22
Poplar 22
Salerno 22
Totale 17.386
Nome #
Retailing & innovazione. L'evoluzione del marketing della distribuzione. 2.240
Analisi e gestione dei canali distributivi 1.355
Go To Market 1.028
Il category management 886
Fiducia e relazioni di mercato 663
La customer loyalty: definizione, misurazione e valore 586
Marketing : creare fiducia con un modello sostenibile 481
Omnichannel branding 453
Il potenziale competitivo della fedeltà alla marca e all'insegna commerciale. Una metodologia di misurazione congiunta 438
Il loyalty management nella distribuzione moderna 433
L’analisi del consumatore per il category management 432
Lo sviluppo di nuovi prodotti. Teorie e ricerche empiriche in una prospettiva cognitiva 425
A qualified account of supererogation: toward a better conceptualization of Corporate Social Responsibility 375
Experience retail: le nuove funzioni del punto di vendita nell'omni-channel economy 350
Marketing e fiducia 345
La gestione della multicanalità 319
Coopetition. Winning strategies for the 21st century 301
Are private labels the same as brands? A test on consumers’ reactions within the brand extension domain 290
L’innovazione nell’economia della virtualità 287
Retail & Channel Management 281
Coopetition strategies: toward a new form of inter-organizational dynamics 277
Retail and channel marketing 272
Value through diversity: a systematic literature review to understand diversity and inclusion in consumer research 264
Le relazioni distributive. La dimensione collaborativa nei rapporti industria-distribuzione 263
Considerazioni conclusive e implicazioni manageriali 256
La gestione della relazione con i pazienti: il ruolo della fiducia all’interno della farmacia 248
Trust-oriented marketing. La nuova frontiera del loyalty management nelle imprese commerciali. 246
Corporate social responsibility and trust 245
L’evoluzione del settore commerciale in Italia 245
Channel Marketing 244
An empirical investigation to improve information sharing in online settings: a multi-target comparison 244
Retail & channel marketing 242
L'esperienza come elemento distintivo del punto vendita: il caso Lush 239
A Comprehensive Model of Customer Trust in Two Retail Stores 238
Le politiche di marketing dell'E-commerce in Italia 229
Trust in market relationships. An interpretative model 229
Segmentazione della domanda e posizionamento del punto di vendita 227
La bussola della fiducia per il management 222
La gestione delle risorse immateriali di marketing nelle imprese commerciali 219
Store management: Il punto vendita come piattaforma relazionale 213
Prenatal: the history of a renewal in the retail business. Part B - The new strategy 210
How store attributes impact shoppers’ loyalty in emerging countries: an investigation in the Indian retail sector 208
Innovazione e collaborazione nella filiera delle costruzioni 207
L’analisi del processo d’acquisto 197
Corporate social responsibility in the retailing industry: a trust-based model of its effects on consumer behaviour with regard to organic food 192
Conquistare mercati e clienti 188
A Comparison of brand extensions for private labels and national brands 187
CSR, Trust and Consumer Behavior: An Analysis of Organic Product Lines in Retail Chains 183
Euromanagement. Scenari competitivi e politiche aziendali in un’Europa “quasi compiuta" 180
Prenatal: the history of a renewal in the retail business. Part C - Implementation and results 180
Funzione commerciale e network per l'innovazione di prodotto 177
Building customers’ store trust: a comprehensive model 177
Prenatal: the history of a renewal in the retail business. Part A - Emerging need for renewal 176
Il category management per la categoria vini. La collaborazione tra Lombardini e Coltiva 173
Il ruolo della fiducia nella distribuzione del farmaco 172
L'analisi qualitativa della domanda 169
Trust and coopetition: The strategic role of trust in interfirm coopetitive dynamics 169
Cruising in the COVID-19 pandemic era: does perceived crowding really matter? 168
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust 167
Integration of third parties within existing dyads:an exploratory study of category management programs (CMPs) 166
Da channel marketing a omni-channel marketing: il cliente al centro dei canali 165
L’evoluzione dei canali verso l’omnicanalità: evidenze dalle prassi aziendali 165
Are private labels the same as brands? consumer preference within brand extension 163
What information do shoppers share? The effect of personnel-, retailer-, and country-trust on willingness to share information 163
CRM in fashion retail: building store loyalty through store trust 162
The missing path to gain customers loyalty in pharmacy retail: the role of the store in developing satisfaction and trust 161
Supporting retailers to exploit online settings for internationalization: the different role of trust and compensation 160
Channel management 159
The key role of interpersonal trust in the patient-pharmacy relationship: an empirical study 158
Le ricerche per l’analisi delle performance di mercato del prodotto e della marca 158
Store Management. La gestione delle piattaforme relazionali, 158
Massima Fiducia 156
Distribuzione, Retailing e Acquirente 155
Il piano di marketing - Prefazione all'edizione italiana 154
Embracing the multifaceted dimensions of diversity: how marketing and businesses can shape a more inclusive future 154
La creazione di valore per il cliente nell'e-commerce: I servizi prodotti dall'intermediazione virtuale 152
Managing the relationship with patients: the role of trust in the pharmacy 151
A multi-level model of retail trust: building patronage through people, products, places and communication 150
Enhancing information sharing in e‐commerce: empirical results on the role of initial trust and incentives 150
Customers’ information sharing with e-vendors: the role of incentives and trust 150
Hybrid integration: when third parties set the agenda to suppliers and retailers 149
Il ruolo del marketing nello sviluppo di nuovi farmaci: Il caso Bayer 149
Marketing 148
The relationship between crowding and perceived health risk in the COVID-19 era 147
Enhancing information sharing in e-commerce: empirical results on the role of initial trust and incentives 146
Dal self service in farmacia alle private label: la storia senza fine della liberalizzazione dell'OTC 146
I virtual stores italiani: i risultati di un'indagine empirica 146
Retail innovation: il caso Sunka 145
Diversity and inclusion in retail: consumers’ perceptions and brand outcomes 144
Managing the relationship with patients: the role of trust in the pharmacy 144
The Missing Link Between CorporateSocial Responsibility and ConsumerTrust: The Case of Fair Trade Products 143
When and why do customers trust in grocery retailers? 143
Il ruolo della fiducia nel settore dei servizi finanziari: una indagine empirica 142
Innovazione, Experience, Partnership. Casi di innovazione nel retail 140
Customer information sharing with e-vendors:The roles of incentives and trust 139
Il channel management nell'era dell'e-commerce: la gestione del conflitto nei canali 138
A Multi-Level Model of Retail Trust: Building Patronage through People, Products, Places and Communication 138
CSR, trust and shopping behavior: An analysis of organic product lines 137
Increasing customers' information sharing in the online setting: an empirical investigation on the role of trust and compensation 136
Overcoming privacy concern and enhancing online information sharing: the role of initial trust and incentives 136
Totale 26.476
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Totale 108.141


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20212.308 0 0 0 0 0 330 371 202 371 242 367 425
2021/20223.181 253 507 232 175 280 126 154 388 236 258 255 317
2022/20235.644 362 240 236 514 462 438 196 382 2.159 191 258 206
2023/20244.227 302 249 365 268 439 346 318 563 195 293 399 490
2024/20255.196 222 171 342 241 324 227 519 401 1.313 493 508 435
2025/20264.938 878 1.544 591 991 809 125 0 0 0 0 0 0
Totale 34.827