CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 10.097
NA - Nord America 6.196
AS - Asia 3.076
SA - Sud America 379
AF - Africa 144
OC - Oceania 34
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 19.936
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.778
IT - Italia 4.546
CN - Cina 1.022
DE - Germania 929
GB - Regno Unito 913
IE - Irlanda 818
SG - Singapore 755
FR - Francia 639
UA - Ucraina 511
RU - Federazione Russa 467
CA - Canada 374
BR - Brasile 300
SE - Svezia 277
TR - Turchia 243
HK - Hong Kong 211
FI - Finlandia 201
VN - Vietnam 188
NL - Olanda 130
IN - India 121
KR - Corea 117
ES - Italia 88
BG - Bulgaria 84
JP - Giappone 84
DK - Danimarca 76
CH - Svizzera 69
IL - Israele 68
BE - Belgio 67
TW - Taiwan 51
AT - Austria 46
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 37
PL - Polonia 35
PT - Portogallo 35
MX - Messico 29
CZ - Repubblica Ceca 28
ID - Indonesia 27
ZA - Sudafrica 27
MY - Malesia 24
CI - Costa d'Avorio 22
DZ - Algeria 21
RO - Romania 21
BD - Bangladesh 20
GR - Grecia 19
MA - Marocco 18
NO - Norvegia 17
NZ - Nuova Zelanda 17
AR - Argentina 16
AU - Australia 16
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
PH - Filippine 16
TH - Thailandia 16
TN - Tunisia 16
CO - Colombia 15
IR - Iran 15
PE - Perù 14
PK - Pakistan 13
EC - Ecuador 12
LT - Lituania 12
GH - Ghana 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
EU - Europa 10
CL - Cile 9
IQ - Iraq 8
SA - Arabia Saudita 8
HU - Ungheria 7
HR - Croazia 6
LK - Sri Lanka 6
UZ - Uzbekistan 6
EG - Egitto 5
KE - Kenya 5
MN - Mongolia 5
UY - Uruguay 5
EE - Estonia 4
JO - Giordania 4
NG - Nigeria 4
SM - San Marino 4
AZ - Azerbaigian 3
CM - Camerun 3
JM - Giamaica 3
PA - Panama 3
QA - Qatar 3
VE - Venezuela 3
AO - Angola 2
BH - Bahrain 2
BY - Bielorussia 2
BZ - Belize 2
GY - Guiana 2
HN - Honduras 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LV - Lettonia 2
NP - Nepal 2
OM - Oman 2
PR - Porto Rico 2
PY - Paraguay 2
RS - Serbia 2
SD - Sudan 2
TG - Togo 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BB - Barbados 1
Totale 19.917
Città #
Dublin 805
Ann Arbor 776
Milan 766
Frankfurt am Main 590
Chandler 580
Ashburn 516
Jacksonville 408
Singapore 389
Dallas 363
Southend 360
Hefei 356
Rome 294
Toronto 249
Houston 238
Beijing 194
Dearborn 192
Moscow 178
Hong Kong 176
Wilmington 133
Los Angeles 123
Izmir 120
Redwood City 109
New York 102
Helsinki 97
Lawrence 93
Seoul 91
Boston 90
Dong Ket 90
The Dalles 88
London 84
Naples 84
Boardman 77
Turin 77
Florence 73
Seattle 65
Modena 64
Woodbridge 61
Mumbai 58
Fairfield 55
Tel Aviv 51
Bologna 48
Ho Chi Minh City 48
Mountain View 48
Tokyo 42
Paris 40
Brussels 39
Taipei 38
Padova 37
São Paulo 37
Palermo 36
Council Bluffs 33
Verona 33
Montreal 32
Bratislava 31
Vienna 31
Bari 30
Brescia 28
Nanjing 28
Parma 28
Kunming 26
Phoenix 25
Amsterdam 23
Genoa 23
Munich 22
Catania 20
Central District 19
Denver 19
Guangzhou 19
Johannesburg 19
San Mateo 19
Hanoi 18
Torino 18
Warsaw 17
Ankara 16
Buffalo 16
Ottawa 16
Redmond 16
Rio de Janeiro 16
Jinan 15
Kuala Lumpur 15
Manchester 15
Mexico City 15
Monza 15
Pescara 15
Poplar 15
Stockholm 15
Trieste 15
Madrid 14
Nuremberg 14
Atlanta 13
Auburn Hills 13
Bangkok 13
Como 13
Copenhagen 13
Gallarate 13
Napoli 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Venice 13
Busto Arsizio 12
Totale 10.674
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 825
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 800
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 645
Co-creating the collective service experience 604
Green Marketing 551
Il marketing esperienziale 505
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 504
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 496
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 478
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 370
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 365
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 339
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 329
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 319
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 315
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 314
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 307
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 301
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 299
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 294
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 290
Re-conceptualizing escape in consumer research 277
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 276
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 262
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 255
Consuming Experience 254
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 254
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 253
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 249
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 228
Management delle istituzioni artistiche e culturali 219
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 211
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 206
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 205
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 202
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 201
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 199
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 197
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 193
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 187
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 186
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 185
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 184
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 182
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 181
Interpretive Consumer Research 181
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 171
Management delle istituzioni artistiche e culturali 162
Green marketing 154
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 153
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 152
Marketing e competenze dei consumatori 151
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 150
Il management dei servizi al servizio dell'arte 149
Banca diretta: oggi e domani 148
Marketing delle imprese di assicurazione 148
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 147
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 146
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 145
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 143
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 142
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 140
La fruizione di prodotti artistici e culturali 139
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 138
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 135
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 135
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 133
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 131
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 130
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 130
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 129
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 122
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 122
Service management 119
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 118
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 108
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 108
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 107
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 105
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 104
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 104
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 104
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 101
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 101
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 88
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 86
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 78
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 73
Value co-creation in a social purpose institution: the case of the Dynamo Camp Art Factory—between art therapy and artification 46
Totale 20.072
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.198 0 0 0 0 0 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20242.158 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 279 271
2024/20253.016 185 155 265 159 160 84 229 218 798 296 275 192
2025/20262.733 529 717 303 556 549 79 0 0 0 0 0 0
Totale 20.072