CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 9.621
NA - Nord America 5.086
AS - Asia 2.198
SA - Sud America 285
AF - Africa 117
OC - Oceania 32
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 17.349
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.708
IT - Italia 4.292
DE - Germania 905
GB - Regno Unito 874
IE - Irlanda 815
FR - Francia 581
CN - Cina 562
SG - Singapore 554
UA - Ucraina 511
RU - Federazione Russa 463
CA - Canada 349
SE - Svezia 269
TR - Turchia 234
BR - Brasile 231
HK - Hong Kong 197
FI - Finlandia 194
VN - Vietnam 126
NL - Olanda 115
IN - India 104
BG - Bulgaria 84
DK - Danimarca 72
JP - Giappone 71
KR - Corea 66
ES - Italia 64
BE - Belgio 63
IL - Israele 62
CH - Svizzera 59
TW - Taiwan 51
AT - Austria 44
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 36
PT - Portogallo 31
CZ - Repubblica Ceca 28
ID - Indonesia 24
PL - Polonia 24
MY - Malesia 23
CI - Costa d'Avorio 22
RO - Romania 21
DZ - Algeria 20
GR - Grecia 19
MA - Marocco 17
NZ - Nuova Zelanda 17
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
NO - Norvegia 16
TH - Thailandia 16
AU - Australia 15
CO - Colombia 15
MX - Messico 15
PH - Filippine 14
TN - Tunisia 14
BD - Bangladesh 13
IR - Iran 12
PE - Perù 12
GH - Ghana 11
EU - Europa 10
ZA - Sudafrica 10
LT - Lituania 9
PK - Pakistan 9
AR - Argentina 8
CL - Cile 8
EC - Ecuador 8
HU - Ungheria 7
AE - Emirati Arabi Uniti 6
HR - Croazia 6
EG - Egitto 5
IQ - Iraq 5
MN - Mongolia 5
SA - Arabia Saudita 5
EE - Estonia 4
KE - Kenya 4
SM - San Marino 4
UZ - Uzbekistan 4
CM - Camerun 3
JM - Giamaica 3
NG - Nigeria 3
PA - Panama 3
AZ - Azerbaigian 2
BY - Bielorussia 2
BZ - Belize 2
HN - Honduras 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
LV - Lettonia 2
OM - Oman 2
PR - Porto Rico 2
QA - Qatar 2
RS - Serbia 2
SD - Sudan 2
TG - Togo 2
UY - Uruguay 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
CR - Costa Rica 1
CU - Cuba 1
CY - Cipro 1
JE - Jersey 1
KH - Cambogia 1
LB - Libano 1
Totale 17.341
Città #
Dublin 805
Ann Arbor 776
Milan 698
Chandler 580
Frankfurt am Main 574
Jacksonville 408
Southend 360
Singapore 320
Rome 279
Toronto 243
Houston 235
Dearborn 192
Moscow 178
Hong Kong 163
Ashburn 157
Wilmington 133
Izmir 120
Beijing 112
Redwood City 109
Helsinki 97
Lawrence 93
Dong Ket 90
Boston 85
The Dalles 84
London 80
Naples 76
Boardman 75
Turin 71
Los Angeles 68
Modena 63
Seattle 62
Woodbridge 61
Florence 59
New York 59
Fairfield 55
Mumbai 55
Tel Aviv 50
Mountain View 48
Seoul 41
Taipei 38
Brussels 37
Padova 37
Palermo 36
Paris 35
Bologna 33
Bratislava 31
Tokyo 30
Verona 30
Vienna 30
Bari 29
Hefei 29
Brescia 28
Nanjing 28
Parma 28
Kunming 26
São Paulo 25
Amsterdam 21
Genoa 21
Ho Chi Minh City 20
Central District 19
Guangzhou 19
Montreal 19
Munich 19
San Mateo 19
Catania 18
Torino 18
Dallas 16
Ottawa 16
Phoenix 16
Redmond 16
Jinan 15
Monza 15
Pescara 15
Trieste 15
Kuala Lumpur 14
Auburn Hills 13
Bangkok 13
Como 13
Gallarate 13
Napoli 13
Nuremberg 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Venice 13
Busto Arsizio 12
Copenhagen 12
Leicester 12
Prato 12
Trento 12
Accra 11
Brno 11
Cattolica 11
Duncan 11
Düsseldorf 11
Piscataway 11
Rimini 11
Rio de Janeiro 11
Treviso 11
Washington 11
Ancona 10
Totale 8.972
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 790
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 745
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 581
Co-creating the collective service experience 536
Green Marketing 514
Il marketing esperienziale 456
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 432
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 432
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 418
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 332
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 326
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 318
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 290
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 288
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 280
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 280
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 275
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 273
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 271
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 270
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 260
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 243
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 233
Re-conceptualizing escape in consumer research 221
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 218
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 216
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 214
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 210
Consuming Experience 203
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 195
Management delle istituzioni artistiche e culturali 190
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 189
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 185
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 185
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 181
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 176
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 171
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 169
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 167
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 167
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 163
Interpretive Consumer Research 159
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 150
Management delle istituzioni artistiche e culturali 149
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 144
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 143
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 134
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 133
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 132
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 129
Marketing delle imprese di assicurazione 128
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 127
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 127
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 125
Green marketing 124
Banca diretta: oggi e domani 123
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 123
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 122
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 121
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 120
La fruizione di prodotti artistici e culturali 120
Marketing e competenze dei consumatori 118
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 118
Il management dei servizi al servizio dell'arte 117
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 116
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 114
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 114
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 113
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 108
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 106
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 104
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 103
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 100
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 100
Service management 96
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 95
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 93
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 93
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 92
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 92
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 90
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 88
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 86
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 77
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 72
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 64
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 50
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 44
Value co-creation in a social purpose institution: the case of the Dynamo Camp Art Factory—between art therapy and artification 26
Totale 17.485
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.981 109 153 82 235 204 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20242.158 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 279 271
2024/20253.016 185 155 265 159 160 84 229 218 798 296 275 192
2025/2026146 146 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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