CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 8.448
NA - Nord America 4.778
AS - Asia 1.729
AF - Africa 90
SA - Sud America 78
OC - Oceania 31
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 15.164
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.430
IT - Italia 3.925
DE - Germania 858
GB - Regno Unito 828
IE - Irlanda 814
CN - Cina 561
UA - Ucraina 509
FR - Francia 443
CA - Canada 332
SG - Singapore 277
SE - Svezia 267
TR - Turchia 224
FI - Finlandia 177
HK - Hong Kong 146
VN - Vietnam 112
IN - India 92
BG - Bulgaria 83
JP - Giappone 70
DK - Danimarca 66
KR - Corea 66
BE - Belgio 61
ES - Italia 56
CH - Svizzera 53
TW - Taiwan 51
NL - Olanda 48
BR - Brasile 45
RU - Federazione Russa 37
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 36
AT - Austria 31
CZ - Repubblica Ceca 27
PT - Portogallo 26
CI - Costa d'Avorio 21
ID - Indonesia 20
DZ - Algeria 19
RO - Romania 19
PL - Polonia 17
GR - Grecia 16
IL - Israele 16
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
NO - Norvegia 16
NZ - Nuova Zelanda 16
AU - Australia 15
PH - Filippine 14
MA - Marocco 13
IR - Iran 12
PE - Perù 11
TN - Tunisia 11
EU - Europa 10
MY - Malesia 10
CO - Colombia 9
MX - Messico 9
TH - Thailandia 9
CL - Cile 7
HU - Ungheria 7
PK - Pakistan 7
HR - Croazia 6
LT - Lituania 6
EC - Ecuador 5
EG - Egitto 5
ZA - Sudafrica 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
EE - Estonia 4
BD - Bangladesh 3
KE - Kenya 3
MN - Mongolia 3
NG - Nigeria 3
BZ - Belize 2
CM - Camerun 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
LV - Lettonia 2
PA - Panama 2
QA - Qatar 2
RS - Serbia 2
SD - Sudan 2
SM - San Marino 2
TG - Togo 2
UZ - Uzbekistan 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AR - Argentina 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
CR - Costa Rica 1
CU - Cuba 1
CY - Cipro 1
HN - Honduras 1
JE - Jersey 1
KH - Cambogia 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
MT - Malta 1
NA - Namibia 1
RE - Reunion 1
SC - Seychelles 1
ZM - Zambia 1
Totale 15.164
Città #
Dublin 804
Ann Arbor 776
Milan 596
Chandler 580
Frankfurt am Main 561
Jacksonville 408
Southend 360
Rome 241
Toronto 237
Houston 234
Dearborn 192
Singapore 191
Ashburn 139
Wilmington 133
Izmir 118
Beijing 112
Hong Kong 112
Redwood City 109
Lawrence 93
Dong Ket 90
Helsinki 84
Boston 83
Boardman 75
Naples 69
London 68
Modena 62
Seattle 61
Turin 61
Woodbridge 61
Fairfield 55
Mumbai 55
New York 52
Mountain View 48
Los Angeles 47
Florence 41
Seoul 41
Taipei 38
Brussels 35
Padova 33
Paris 33
Bologna 31
Bratislava 31
Palermo 31
Hefei 29
Tokyo 29
Nanjing 28
Parma 28
Bari 26
Kunming 26
Brescia 25
Verona 24
Vienna 21
Central District 19
Guangzhou 19
San Mateo 19
Genoa 18
Torino 18
Catania 17
Redmond 16
Jinan 15
Montreal 15
Trieste 15
Dallas 14
Munich 14
Ottawa 14
Auburn Hills 13
Como 13
Gallarate 13
Moscow 13
Napoli 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Busto Arsizio 12
Leicester 12
Pescara 12
Prato 12
Trento 12
Amsterdam 11
Brno 11
Cattolica 11
Duncan 11
Phoenix 11
Piscataway 11
Rimini 11
Venice 11
Washington 11
Ancona 10
Perugia 10
Tampa 10
Treviso 10
Aversa 9
Berlin 9
Brindisi 9
Cambridge 9
Fremont 9
Ho Chi Minh City 9
Istanbul 9
Liverpool 9
Macao 9
Madrid 9
Totale 8.110
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 737
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 635
Co-creating the collective service experience 500
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 496
Green Marketing 464
Il marketing esperienziale 397
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 387
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 362
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 308
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 299
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 297
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 285
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 270
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 266
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 258
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 250
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 234
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 233
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 232
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 231
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 217
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 204
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 204
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 197
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 193
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 190
Re-conceptualizing escape in consumer research 183
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 176
Consuming Experience 173
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 166
Management delle istituzioni artistiche e culturali 162
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 160
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 160
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 159
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 159
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 159
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 156
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 155
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 152
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 149
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 143
Interpretive Consumer Research 137
Management delle istituzioni artistiche e culturali 135
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 133
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 129
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 127
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 123
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 116
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 115
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 115
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 114
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 114
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 111
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 111
La fruizione di prodotti artistici e culturali 110
Marketing delle imprese di assicurazione 108
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 108
Banca diretta: oggi e domani 107
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 107
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 107
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 105
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 105
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 105
Green marketing 105
Il management dei servizi al servizio dell'arte 105
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 102
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 102
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 97
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 94
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 93
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 91
Marketing e competenze dei consumatori 87
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 86
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 82
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 82
Service management 81
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo. 80
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 80
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 78
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 78
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 78
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 77
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 74
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 63
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 62
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 49
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 36
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 30
Totale 15.292
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.796 0 0 0 0 0 317 400 183 221 339 136 200
2020/20211.981 109 153 82 235 204 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20242.158 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 279 271
2024/2025969 185 155 265 159 160 45 0 0 0 0 0 0
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