CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 9.318
NA - Nord America 4.913
AS - Asia 2.105
SA - Sud America 222
AF - Africa 108
OC - Oceania 32
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 16.708
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.553
IT - Italia 4.148
DE - Germania 884
GB - Regno Unito 856
IE - Irlanda 815
CN - Cina 562
SG - Singapore 513
UA - Ucraina 510
FR - Francia 505
RU - Federazione Russa 463
CA - Canada 337
SE - Svezia 267
TR - Turchia 227
FI - Finlandia 193
HK - Hong Kong 191
BR - Brasile 176
VN - Vietnam 114
NL - Olanda 104
IN - India 99
BG - Bulgaria 83
JP - Giappone 70
DK - Danimarca 69
KR - Corea 66
BE - Belgio 63
IL - Israele 61
CH - Svizzera 59
ES - Italia 59
TW - Taiwan 51
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 36
AT - Austria 35
PT - Portogallo 29
CZ - Repubblica Ceca 28
ID - Indonesia 24
MY - Malesia 23
CI - Costa d'Avorio 22
RO - Romania 21
DZ - Algeria 19
PL - Polonia 19
GR - Grecia 17
NZ - Nuova Zelanda 17
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
NO - Norvegia 16
AU - Australia 15
MA - Marocco 15
PH - Filippine 14
CO - Colombia 13
IR - Iran 12
MX - Messico 12
TH - Thailandia 12
TN - Tunisia 12
GH - Ghana 11
PE - Perù 11
EU - Europa 10
PK - Pakistan 9
CL - Cile 8
AR - Argentina 7
BD - Bangladesh 7
EC - Ecuador 7
HU - Ungheria 7
LT - Lituania 7
HR - Croazia 6
ZA - Sudafrica 6
EG - Egitto 5
MN - Mongolia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
EE - Estonia 4
IQ - Iraq 4
KE - Kenya 4
SM - San Marino 4
CM - Camerun 3
NG - Nigeria 3
PA - Panama 3
SA - Arabia Saudita 3
UZ - Uzbekistan 3
BY - Bielorussia 2
BZ - Belize 2
HN - Honduras 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
LV - Lettonia 2
PR - Porto Rico 2
QA - Qatar 2
RS - Serbia 2
SD - Sudan 2
TG - Togo 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
CR - Costa Rica 1
CU - Cuba 1
CY - Cipro 1
JE - Jersey 1
KH - Cambogia 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
MT - Malta 1
NA - Namibia 1
Totale 16.705
Città #
Dublin 805
Ann Arbor 776
Milan 661
Chandler 580
Frankfurt am Main 568
Jacksonville 408
Southend 360
Singapore 284
Rome 261
Toronto 239
Houston 234
Dearborn 192
Moscow 178
Hong Kong 157
Ashburn 149
Wilmington 133
Izmir 119
Beijing 112
Redwood City 109
Helsinki 97
Lawrence 93
Dong Ket 90
Boston 83
London 79
Boardman 75
Naples 74
Turin 71
Modena 63
Seattle 61
Woodbridge 61
The Dalles 58
Los Angeles 57
Fairfield 55
Mumbai 55
New York 54
Tel Aviv 50
Florence 48
Mountain View 48
Seoul 41
Taipei 38
Brussels 37
Padova 37
Palermo 35
Paris 34
Bologna 31
Bratislava 31
Verona 30
Bari 29
Hefei 29
Tokyo 29
Brescia 28
Nanjing 28
Parma 28
Kunming 26
Vienna 25
Amsterdam 20
São Paulo 20
Central District 19
Genoa 19
Guangzhou 19
San Mateo 19
Catania 18
Torino 18
Ottawa 16
Redmond 16
Jinan 15
Montreal 15
Pescara 15
Trieste 15
Dallas 14
Kuala Lumpur 14
Munich 14
Auburn Hills 13
Como 13
Gallarate 13
Napoli 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Venice 13
Busto Arsizio 12
Leicester 12
Prato 12
Trento 12
Accra 11
Brno 11
Cattolica 11
Copenhagen 11
Duncan 11
Düsseldorf 11
Phoenix 11
Piscataway 11
Rimini 11
Washington 11
Ancona 10
Falkenstein 10
Ho Chi Minh City 10
Leeds 10
Perugia 10
Shanghai 10
Tampa 10
Totale 8.738
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 781
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 680
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 559
Co-creating the collective service experience 524
Green Marketing 496
Il marketing esperienziale 443
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 420
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 407
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 398
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 324
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 313
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 306
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 284
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 279
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 274
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 273
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 266
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 262
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 261
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 254
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 247
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 235
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 227
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 211
Re-conceptualizing escape in consumer research 211
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 210
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 208
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 203
Consuming Experience 189
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 188
Management delle istituzioni artistiche e culturali 187
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 185
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 182
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 180
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 180
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 170
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 168
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 165
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 164
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 163
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 158
Interpretive Consumer Research 157
Management delle istituzioni artistiche e culturali 147
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 145
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 139
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 137
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 130
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 127
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 126
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 126
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 124
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 123
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 122
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 121
Banca diretta: oggi e domani 120
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 119
Marketing delle imprese di assicurazione 119
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 117
Green marketing 117
La fruizione di prodotti artistici e culturali 117
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 116
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 113
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 112
Il management dei servizi al servizio dell'arte 112
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 111
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 111
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 110
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 105
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 103
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 102
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 101
Marketing e competenze dei consumatori 97
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 95
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 93
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 93
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 91
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 91
Service management 89
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 87
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 86
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 85
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 84
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 83
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 73
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 68
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 61
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 44
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 38
Value co-creation in a social purpose institution: the case of the Dynamo Camp Art Factory—between art therapy and artification 22
Totale 16.844
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020675 0 0 0 0 0 0 0 0 0 339 136 200
2020/20211.981 109 153 82 235 204 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20242.158 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 279 271
2024/20252.521 185 155 265 159 160 84 229 218 798 268 0 0
Totale 16.844