CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 9.234
NA - Nord America 4.868
AS - Asia 2.041
SA - Sud America 172
AF - Africa 107
OC - Oceania 32
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 16.464
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.509
IT - Italia 4.135
DE - Germania 871
GB - Regno Unito 837
IE - Irlanda 815
CN - Cina 561
SG - Singapore 513
UA - Ucraina 510
FR - Francia 482
RU - Federazione Russa 462
CA - Canada 337
SE - Svezia 267
TR - Turchia 224
FI - Finlandia 192
HK - Hong Kong 187
BR - Brasile 129
VN - Vietnam 114
IN - India 99
NL - Olanda 91
BG - Bulgaria 83
JP - Giappone 70
DK - Danimarca 69
KR - Corea 66
BE - Belgio 63
CH - Svizzera 59
ES - Italia 59
TW - Taiwan 51
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 36
AT - Austria 35
PT - Portogallo 29
CZ - Repubblica Ceca 28
ID - Indonesia 23
CI - Costa d'Avorio 22
RO - Romania 21
DZ - Algeria 19
PL - Polonia 19
GR - Grecia 17
NZ - Nuova Zelanda 17
IL - Israele 16
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
NO - Norvegia 16
AU - Australia 15
MY - Malesia 15
MA - Marocco 14
PH - Filippine 14
CO - Colombia 12
IR - Iran 12
TH - Thailandia 12
TN - Tunisia 12
GH - Ghana 11
MX - Messico 11
PE - Perù 11
EU - Europa 10
PK - Pakistan 9
CL - Cile 8
BD - Bangladesh 7
HU - Ungheria 7
LT - Lituania 7
AR - Argentina 6
EC - Ecuador 6
HR - Croazia 6
ZA - Sudafrica 6
EG - Egitto 5
MN - Mongolia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
EE - Estonia 4
KE - Kenya 4
SM - San Marino 4
CM - Camerun 3
NG - Nigeria 3
PA - Panama 3
SA - Arabia Saudita 3
UZ - Uzbekistan 3
BZ - Belize 2
HN - Honduras 2
IQ - Iraq 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LK - Sri Lanka 2
LV - Lettonia 2
PR - Porto Rico 2
QA - Qatar 2
RS - Serbia 2
SD - Sudan 2
TG - Togo 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
CR - Costa Rica 1
CU - Cuba 1
CY - Cipro 1
JE - Jersey 1
KH - Cambogia 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
MT - Malta 1
NA - Namibia 1
Totale 16.461
Città #
Dublin 805
Ann Arbor 776
Milan 657
Chandler 580
Frankfurt am Main 563
Jacksonville 408
Southend 360
Singapore 284
Rome 259
Toronto 239
Houston 234
Dearborn 192
Moscow 178
Hong Kong 153
Ashburn 148
Wilmington 133
Izmir 118
Beijing 112
Redwood City 109
Helsinki 97
Lawrence 93
Dong Ket 90
Boston 83
Boardman 75
Naples 74
Turin 71
London 70
Modena 63
Seattle 61
Woodbridge 61
Los Angeles 57
Fairfield 55
Mumbai 55
New York 54
Florence 48
Mountain View 48
Seoul 41
Taipei 38
Brussels 37
Padova 37
Palermo 35
Paris 34
Bologna 31
Bratislava 31
Verona 30
Bari 29
Hefei 29
Tokyo 29
Brescia 28
Nanjing 28
Parma 28
Kunming 26
Vienna 25
Amsterdam 20
Central District 19
Genoa 19
Guangzhou 19
San Mateo 19
Catania 18
The Dalles 18
Torino 18
Ottawa 16
Redmond 16
Jinan 15
Montreal 15
Pescara 15
São Paulo 15
Trieste 15
Dallas 14
Munich 14
Auburn Hills 13
Como 13
Gallarate 13
Napoli 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Venice 13
Busto Arsizio 12
Leicester 12
Prato 12
Trento 12
Accra 11
Brno 11
Cattolica 11
Copenhagen 11
Duncan 11
Phoenix 11
Piscataway 11
Rimini 11
Washington 11
Ancona 10
Falkenstein 10
Ho Chi Minh City 10
Perugia 10
Tampa 10
Treviso 10
Aversa 9
Bangkok 9
Berlin 9
Brindisi 9
Totale 8.618
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 773
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 674
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 557
Co-creating the collective service experience 521
Green Marketing 489
Il marketing esperienziale 441
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 404
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 391
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 389
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 320
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 311
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 304
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 282
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 278
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 272
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 270
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 264
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 260
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 257
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 250
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 243
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 231
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 221
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 209
Re-conceptualizing escape in consumer research 207
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 205
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 205
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 201
Consuming Experience 188
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 186
Management delle istituzioni artistiche e culturali 185
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 184
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 181
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 180
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 179
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 167
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 162
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 162
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 161
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 160
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 157
Interpretive Consumer Research 156
Management delle istituzioni artistiche e culturali 145
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 143
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 135
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 133
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 128
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 123
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 122
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 122
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 121
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 121
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 120
Marketing delle imprese di assicurazione 119
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 119
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 118
Banca diretta: oggi e domani 117
La fruizione di prodotti artistici e culturali 116
Green marketing 115
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 114
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 113
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 112
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 112
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 111
Il management dei servizi al servizio dell'arte 111
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 110
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 108
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 105
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 102
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 100
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 99
Marketing e competenze dei consumatori 94
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 93
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 92
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 91
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 89
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 89
Service management 88
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 85
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 84
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo. 83
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 82
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 81
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 72
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 67
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 60
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 43
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 36
Value co-creation in a social purpose institution: the case of the Dynamo Camp Art Factory—between art therapy and artification 20
Totale 16.600
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020675 0 0 0 0 0 0 0 0 0 339 136 200
2020/20211.981 109 153 82 235 204 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20242.158 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 279 271
2024/20252.277 185 155 265 159 160 84 229 218 798 24 0 0
Totale 16.600