CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 10.116
NA - Nord America 6.235
AS - Asia 3.159
SA - Sud America 395
AF - Africa 152
OC - Oceania 34
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 20.101
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.810
IT - Italia 4.553
CN - Cina 1.026
DE - Germania 929
GB - Regno Unito 914
IE - Irlanda 818
SG - Singapore 759
FR - Francia 644
UA - Ucraina 511
RU - Federazione Russa 468
CA - Canada 378
BR - Brasile 310
SE - Svezia 278
TR - Turchia 244
VN - Vietnam 229
HK - Hong Kong 211
FI - Finlandia 201
NL - Olanda 130
IN - India 125
KR - Corea 117
ES - Italia 90
JP - Giappone 85
BG - Bulgaria 84
DK - Danimarca 76
CH - Svizzera 69
IL - Israele 68
BE - Belgio 67
TW - Taiwan 51
AT - Austria 46
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 37
PL - Polonia 35
PT - Portogallo 35
MX - Messico 32
CZ - Repubblica Ceca 28
ZA - Sudafrica 28
ID - Indonesia 27
MY - Malesia 24
BD - Bangladesh 23
CI - Costa d'Avorio 22
DZ - Algeria 22
RO - Romania 21
GR - Grecia 19
MA - Marocco 19
NO - Norvegia 19
PK - Pakistan 19
TN - Tunisia 19
AR - Argentina 18
IQ - Iraq 17
NZ - Nuova Zelanda 17
PH - Filippine 17
AU - Australia 16
CO - Colombia 16
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 16
PE - Perù 16
TH - Thailandia 16
IR - Iran 15
EC - Ecuador 12
LT - Lituania 12
GH - Ghana 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
EU - Europa 10
CL - Cile 9
SA - Arabia Saudita 9
HU - Ungheria 7
KE - Kenya 7
LK - Sri Lanka 7
HR - Croazia 6
JO - Giordania 6
UY - Uruguay 6
UZ - Uzbekistan 6
EG - Egitto 5
MN - Mongolia 5
AZ - Azerbaigian 4
EE - Estonia 4
NG - Nigeria 4
NP - Nepal 4
SM - San Marino 4
CM - Camerun 3
JM - Giamaica 3
KZ - Kazakistan 3
OM - Oman 3
PA - Panama 3
QA - Qatar 3
VE - Venezuela 3
AO - Angola 2
BH - Bahrain 2
BY - Bielorussia 2
BZ - Belize 2
GY - Guiana 2
HN - Honduras 2
KG - Kirghizistan 2
LV - Lettonia 2
PR - Porto Rico 2
PY - Paraguay 2
RS - Serbia 2
SD - Sudan 2
TG - Togo 2
AL - Albania 1
AM - Armenia 1
BB - Barbados 1
Totale 20.082
Città #
Dublin 805
Ann Arbor 776
Milan 767
Frankfurt am Main 590
Chandler 580
Ashburn 527
Jacksonville 408
Singapore 393
Dallas 363
Southend 360
Hefei 356
Rome 296
Toronto 249
Houston 238
Beijing 194
Dearborn 192
Moscow 178
Hong Kong 176
Wilmington 133
Los Angeles 127
Izmir 120
Redwood City 109
New York 106
Helsinki 97
Lawrence 93
Seoul 91
Boston 90
Dong Ket 90
The Dalles 88
London 84
Naples 84
Boardman 77
Turin 77
Florence 73
Seattle 65
Modena 64
Ho Chi Minh City 61
Woodbridge 61
Mumbai 58
Fairfield 55
Tel Aviv 51
Bologna 48
Mountain View 48
Tokyo 43
Paris 40
Brussels 39
São Paulo 39
Taipei 38
Padova 37
Palermo 36
Montreal 35
Council Bluffs 33
Verona 33
Bratislava 31
Vienna 31
Bari 30
Brescia 28
Nanjing 28
Parma 28
Hanoi 27
Kunming 26
Phoenix 25
Amsterdam 23
Genoa 23
Munich 22
Denver 21
Catania 20
Central District 19
Guangzhou 19
Johannesburg 19
San Mateo 19
Torino 18
Warsaw 17
Ankara 16
Buffalo 16
Mexico City 16
Ottawa 16
Poplar 16
Redmond 16
Rio de Janeiro 16
Stockholm 16
Jinan 15
Kuala Lumpur 15
Manchester 15
Monza 15
Pescara 15
Trieste 15
Atlanta 14
Madrid 14
Nuremberg 14
Auburn Hills 13
Bangkok 13
Como 13
Copenhagen 13
Gallarate 13
Napoli 13
Orem 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Venice 13
Totale 10.735
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 829
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 802
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 645
Co-creating the collective service experience 609
Green Marketing 552
Il marketing esperienziale 509
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 507
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 497
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 480
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 373
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 370
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 339
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 330
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 323
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 320
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 316
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 311
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 304
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 299
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 294
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 292
Re-conceptualizing escape in consumer research 280
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 278
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 266
Consuming Experience 257
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 257
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 256
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 256
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 252
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 234
Management delle istituzioni artistiche e culturali 220
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 213
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 206
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 206
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 206
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 202
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 200
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 199
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 196
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 189
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 189
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 187
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 185
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 184
Interpretive Consumer Research 184
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 183
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 172
Management delle istituzioni artistiche e culturali 164
Marketing e competenze dei consumatori 156
Green marketing 155
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 155
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 154
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 151
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 151
Il management dei servizi al servizio dell'arte 151
Banca diretta: oggi e domani 150
Marketing delle imprese di assicurazione 148
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 148
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 147
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 144
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 144
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 141
La fruizione di prodotti artistici e culturali 140
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 139
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 138
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 137
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 134
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 131
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 131
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 131
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 129
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 124
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 122
Service management 121
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 119
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 109
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 108
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 107
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 105
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 105
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 104
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 104
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 103
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 102
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 89
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 87
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 80
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 74
Value co-creation in a social purpose institution: the case of the Dynamo Camp Art Factory—between art therapy and artification 47
Totale 20.237
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.198 0 0 0 0 0 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20242.158 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 279 271
2024/20253.016 185 155 265 159 160 84 229 218 798 296 275 192
2025/20262.898 529 717 303 556 549 244 0 0 0 0 0 0
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