CARU', ANTONELLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.778
NA - Nord America 4.576
AS - Asia 1.122
AF - Africa 82
SA - Sud America 71
OC - Oceania 29
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 13.668
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.287
IT - Italia 3.521
DE - Germania 819
IE - Irlanda 813
GB - Regno Unito 791
UA - Ucraina 508
CN - Cina 439
FR - Francia 365
CA - Canada 276
SE - Svezia 248
FI - Finlandia 163
TR - Turchia 145
HK - Hong Kong 143
VN - Vietnam 108
BG - Bulgaria 82
DK - Danimarca 66
JP - Giappone 64
BE - Belgio 58
CH - Svizzera 49
IN - India 47
ES - Italia 46
BR - Brasile 44
NL - Olanda 39
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 36
SG - Singapore 30
RU - Federazione Russa 29
TW - Taiwan 27
KR - Corea 26
CI - Costa d'Avorio 21
ID - Indonesia 20
DZ - Algeria 19
PT - Portogallo 19
AT - Austria 18
CZ - Repubblica Ceca 18
GR - Grecia 16
NO - Norvegia 16
NZ - Nuova Zelanda 15
RO - Romania 15
AU - Australia 14
PH - Filippine 13
IR - Iran 12
PL - Polonia 12
PE - Perù 11
EU - Europa 10
MA - Marocco 10
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 10
MX - Messico 9
TN - Tunisia 9
MY - Malesia 8
CL - Cile 7
HU - Ungheria 7
IL - Israele 7
CO - Colombia 6
HR - Croazia 6
PK - Pakistan 6
EG - Egitto 5
LT - Lituania 5
ZA - Sudafrica 5
TH - Thailandia 4
AE - Emirati Arabi Uniti 3
EE - Estonia 3
KE - Kenya 3
NG - Nigeria 3
BD - Bangladesh 2
EC - Ecuador 2
KG - Kirghizistan 2
PA - Panama 2
QA - Qatar 2
SD - Sudan 2
SM - San Marino 2
TG - Togo 2
AL - Albania 1
AR - Argentina 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
CU - Cuba 1
HN - Honduras 1
JE - Jersey 1
JO - Giordania 1
KZ - Kazakistan 1
LK - Sri Lanka 1
LV - Lettonia 1
MD - Moldavia 1
MK - Macedonia 1
MT - Malta 1
NA - Namibia 1
RE - Reunion 1
RS - Serbia 1
ZM - Zambia 1
Totale 13.668
Città #
Dublin 803
Ann Arbor 776
Chandler 580
Frankfurt am Main 556
Milan 493
Jacksonville 408
Southend 360
Houston 233
Toronto 226
Rome 196
Dearborn 192
Wilmington 133
Ashburn 131
Izmir 118
Beijing 110
Hong Kong 110
Redwood City 109
Lawrence 93
Dong Ket 90
Boston 80
Helsinki 70
Seattle 61
Woodbridge 61
Modena 58
Boardman 57
London 56
Fairfield 55
New York 52
Naples 50
Turin 49
Mountain View 48
Florence 34
Brussels 33
Bratislava 31
Bologna 29
Hefei 29
Padova 29
Nanjing 28
Tokyo 28
Kunming 26
Parma 26
Los Angeles 25
Palermo 25
Paris 25
Brescia 22
Bari 20
Central District 19
San Mateo 19
Verona 19
Taipei 18
Torino 18
Redmond 16
Genoa 15
Jinan 15
Trieste 15
Catania 14
Dallas 14
Guangzhou 14
Auburn Hills 13
Como 13
Gallarate 13
Mumbai 13
Napoli 13
Salerno 13
San Martino Buon Albergo 13
Moscow 12
Ottawa 12
Prato 12
Singapore 12
Trento 12
Cattolica 11
Duncan 11
Montreal 11
Piscataway 11
Amsterdam 10
Leicester 10
Perugia 10
Brindisi 9
Busto Arsizio 9
Cambridge 9
Fremont 9
Osaka 9
Pescara 9
Shanghai 9
Treviso 9
Ancona 8
Cantu 8
Copenhagen 8
Cuneo 8
Genova 8
Istanbul 8
Monza 8
Nanchang 8
Rimini 8
Siena 8
Udine 8
Valencia 8
Venezia 8
Viareggio 8
Vienna 8
Totale 7.437
Nome #
Le istituzioni culturali: definizione e tassonomia 684
L’autenticità come driver strategico per il brand value. Il caso Salvatore Ferragamo 535
Co-creating the collective service experience 469
“Esperienza di consumo e marketing esperienziale: radici diverse e convergenze possibili” 463
Green Marketing 419
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 373
Il marketing esperienziale 353
Le consommateur interpassif : nouvel avatar postmoderne ? 299
Corporate museums to enhance brand authenticity in luxury goods companies: the case of Salvatore Ferragamo 296
Consumo e Marketing dei Servizi. L'evoluzione verso esperienze e soluzioni 273
“Revisiting Consumption Experience: A More Humble but Complete View of the Concept” 258
“The effect of ambient scent on the experience of art: Not as good as it smells” 245
Marketing Mediterraneo : tra metafora e territorio 241
Sociologia dei consumatori: modernità, postmodernità e oltre 238
Representing BtoB reality in case study research: Challenges and new opportunities 230
Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation 215
Valore per il cliente e controllo dei costi: una sfida possibile. La proposta di un approccio integrato per le imprese di servizi 214
Co-destructing value through consumer fanaticism: The Scala/Loggionisti case 210
Over 45: Mai state così bene! L’età della consapevolezza 208
Un approccio duale al marketing esperienziale: divertimento e approfondimento nell’immersione 196
Innovating as an interaction of practices: the case of customers’ use of a new website 192
Experiencing Consumption: Appropriating and Marketing Experiences 185
Il marketing budget nel settore bancario e assicurativo. 183
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 179
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 169
Customer satisfaction: un punto di avvio per la re-ingenierizzazione dei processi di erogazione dei servizi pubblici 160
Re-conceptualizing escape in consumer research 159
Consuming Experience 158
Il marketing assicurativo: dalla standardizzazione alla personalizzazione dell’offerta, Micro & Macro Marketing, 2, 261-271. 156
“Small versus Big Stories in Framing Consumption Experiences” Qualitative Market Research - An International Journal, 155
Il contributo del marketing dei servizi all’evoluzione degli studi di marketing 149
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 148
Convergenza del marketing e della tecnologia per una nuova prospettiva della concomitanza. Riflessioni teoriche e prime evidenze empiriche 147
“Comprendere l’immersione del consumatore nell’esperienza: il potere dell’introspezione" 145
Cap 3 Consumer immersion in an experiential context 144
“Expériences de consommation et marketing expérientiel” 144
Cap. 1 Consuming Experiences: an introduction 138
“How to Facilitate Immersion in a Consumption Experience: Appropriation Operations and Service Elements" 136
Management delle istituzioni artistiche e culturali 136
I metodi di formulazione dei prezzi nello scambio di beni e servizi 131
Management delle istituzioni artistiche e culturali 128
Interpretive Consumer Research 127
Pleasure and Enjoyment in the Consumption Experience: The Case of ICT-Based Services 125
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 120
Booing at La Scala: consumer fanaticism at play 119
“Expériences de Marque: Comment Favoriser l’Immersion du Consommateur ?» 117
“The Impact of Services Elements on the Artistic Experience - The Case of Classical Music Concerts” 110
Combining qualitative methods in practice A contextualized account of the evolution of consumer studies 108
Approche empirique de l’immersion dans l’expérience de consommation : les opérations d’appropriation” 107
Best Papers from the 5th European Institute of Advanced Management Studies Interpretive Consumer Research Workshop 106
“Made in…”: a multi-country study of the factors that influence service-country images 104
“The Design of Consumer Experiences: Managerial Approaches for Services Companies", in Baglieri E. and Karmarkar U. (eds.), Managing Consumer Services: Factory or Theater?, pp. 91-108 104
La fruizione di prodotti artistici e culturali 104
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 104
Servizi e soluzioni nelle relazioni di mercato 102
Vintage autentico o autenticita’ nel vintage 102
The strategic role of suppliers in the new service concomitace 101
Examining consumer fanaticism: towards co-destruction of value 101
“Product-country images in the arts: a multi-country study” (co-author .), International Marketing Review ” 100
Strategic market creation. A new Perspective on Marketing and Innovation Management 98
Banca diretta: oggi e domani 96
Le metriche utilizzate per la valutazione delle performance nel settore bancario e assicurativo 96
Green marketing 95
Il management dei servizi al servizio dell'arte 95
Marketing delle imprese di assicurazione 94
Embracing diversity and body positivity: the role of marketing in fashion markets and culture 92
MARKETING MEDITERRANEE ET POSTMODERNITE 91
“Can the Generation Gap Impede Immersion in an Exhibition? The Case of Annisettanta (The 1970s)” 90
Marketing e competenze dei consumatori 84
Un modello concettuale di riferimento per la determinazione delle tariffe di ATM 83
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 83
Marketing e progettazione dei servizi. Un percorso tra mercato e competenze 77
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 77
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 76
Service management 76
Superior service in project business: Lessons from the Andria case 75
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo. 75
Profitability and customer satisfaction in services - An integrated perspective between marketing and cost management analysis 75
Mediterranean marketing and southern thinking: retrospects and prospects 73
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 73
“Moviegoers’ Use of Film Reviews in the Search for Information: A Multi-Country Study” 71
"How Services Elements Wrap the Consumers Experience. The Case of Music Consumption at the Auditorium of Milan" 66
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 65
Strategie d'offerta e vincoli distributivi nel comparto dei surgelati in Italia 61
PROJECT SUCCESS: LESSONS FROM THE ANDRIA CASE 61
Understanding the arts customer: the mistake of overlooking customer experience 37
Disruptive audience performance: the extremes of the duet applauses/boos 21
Capire il fruitore delle arti. L’errore di sottovalutazione della Customer Experience 17
Totale 13.795
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019273 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 89 184
2019/20202.323 110 27 122 92 176 317 400 183 221 339 136 200
2020/20211.981 109 153 82 235 204 126 170 79 283 134 196 210
2021/20221.873 103 263 67 79 108 54 77 166 127 252 279 298
2022/20233.548 300 255 253 406 254 253 70 224 1.130 97 200 106
2023/20241.630 138 128 173 116 188 166 157 283 118 141 22 0
Totale 13.795