VERONA, GIANMARIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 12.550
NA - Nord America 8.524
AS - Asia 3.543
SA - Sud America 513
AF - Africa 118
OC - Oceania 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 25.280
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 8.142
IT - Italia 6.196
DE - Germania 1.570
CN - Cina 1.201
IE - Irlanda 1.072
SG - Singapore 917
GB - Regno Unito 810
UA - Ucraina 623
FR - Francia 436
RU - Federazione Russa 430
BR - Brasile 389
SE - Svezia 353
CA - Canada 323
TR - Turchia 257
HK - Hong Kong 252
FI - Finlandia 239
VN - Vietnam 235
IN - India 182
NL - Olanda 117
BG - Bulgaria 103
KR - Corea 101
ES - Italia 86
CH - Svizzera 83
BE - Belgio 75
CZ - Repubblica Ceca 75
IR - Iran 56
IL - Israele 53
JP - Giappone 47
AT - Austria 45
MX - Messico 36
PE - Perù 32
AR - Argentina 31
ID - Indonesia 31
PL - Polonia 31
PT - Portogallo 31
RO - Romania 30
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 30
ZA - Sudafrica 30
MA - Marocco 26
TW - Taiwan 25
PK - Pakistan 24
BD - Bangladesh 23
DK - Danimarca 23
IQ - Iraq 20
CO - Colombia 19
GR - Grecia 18
AU - Australia 17
EC - Ecuador 17
AE - Emirati Arabi Uniti 16
NO - Norvegia 16
MY - Malesia 14
SA - Arabia Saudita 12
JO - Giordania 11
KE - Kenya 11
CL - Cile 10
PH - Filippine 10
AL - Albania 9
KZ - Kazakistan 9
LV - Lettonia 8
NP - Nepal 8
CR - Costa Rica 7
DO - Repubblica Dominicana 7
DZ - Algeria 7
EU - Europa 7
HU - Ungheria 7
LU - Lussemburgo 7
UZ - Uzbekistan 7
BY - Bielorussia 6
ET - Etiopia 6
KG - Kirghizistan 6
VE - Venezuela 6
CI - Costa d'Avorio 5
EG - Egitto 5
LT - Lituania 5
NZ - Nuova Zelanda 5
PY - Paraguay 5
TN - Tunisia 5
SC - Seychelles 4
SD - Sudan 4
SM - San Marino 4
TH - Thailandia 4
AZ - Azerbaigian 3
BO - Bolivia 3
HR - Croazia 3
NG - Nigeria 3
PA - Panama 3
RS - Serbia 3
SN - Senegal 3
A1 - Anonimo 2
AM - Armenia 2
CY - Cipro 2
EE - Estonia 2
GA - Gabon 2
GE - Georgia 2
GH - Ghana 2
LB - Libano 2
LK - Sri Lanka 2
MT - Malta 2
OM - Oman 2
QA - Qatar 2
Totale 25.260
Città #
Ann Arbor 2.126
Dublin 1.064
Milan 979
Frankfurt am Main 976
Chandler 690
Dallas 558
Ashburn 511
Jacksonville 503
Singapore 498
Hefei 458
Rome 359
Southend 287
Toronto 267
Beijing 241
Dearborn 235
Hong Kong 220
Houston 195
Wilmington 183
The Dalles 179
Naples 163
New York 139
Boardman 131
Izmir 128
Dong Ket 127
Helsinki 121
Lawrence 114
Moscow 112
Boston 108
Los Angeles 98
Mumbai 96
Redwood City 96
Seoul 91
Bari 86
Strasbourg 84
Woodbridge 80
Fairfield 77
London 74
Modena 72
Bologna 70
Turin 69
Verona 65
Mountain View 63
Brussels 58
Florence 54
Palermo 53
Catania 51
Seattle 48
São Paulo 48
Tel Aviv 45
Redmond 44
Council Bluffs 43
Amsterdam 38
Napoli 38
Chicago 37
Ho Chi Minh City 37
Piscataway 36
Tokyo 33
Udine 32
Madrid 31
Padova 31
Parma 31
Nuremberg 30
Brescia 28
Fremont 28
Genoa 28
Vienna 27
Kunming 25
Nanjing 25
Salerno 25
Santa Clara 25
Torino 25
Brno 24
Oberuzwil 24
Pescara 24
San Mateo 23
Tehran 23
Bratislava 22
Venice 22
Ferrara 21
Hanoi 21
Warsaw 21
Munich 20
Paris 20
College Station 18
Denver 18
Montreal 18
Venezia 18
Brooklyn 17
Kocaeli 17
Latina 17
Nürnberg 17
Trento 17
Carobbio degli Angeli 16
Johannesburg 16
Reggio Calabria 16
San Antonio 16
Taipei 16
Lima 15
Mexico City 15
Secaucus 15
Totale 14.394
Nome #
“La generazione del vantaggio competitivo. Recenti sviluppi e nuove implicazioni per il Resource-based Management” 1.672
Marketing in Rete. Analisi e decisioni nell’economia digitale. 1.016
Marketing in rete. Oltre Internet verso il nuovo marketing. 902
Collaborative innovation. Marketing e organizzazione dei nuovi prodotti 709
Affiliation o Lock-in? Strategie di marketing per competere in Internet 548
Human digital enterprise : creare e co-creare valore in un contesto omnidata 488
Lo sviluppo di nuovi prodotti. Teorie e ricerche empiriche in una prospettiva cognitiva 425
Collaborating with customers to innovate: Conceiving and marketing products in the networking age 412
A dynamic model of customer stickiness to sustain competitive advantage in the frictionless economy 390
Tecnologia, Innovazione, Operations (Seconda Edizione) 381
Transferring knowledge by transferring individuals: innovative technology use and organizational performance in multiunit firms 380
Sanctioning in the wild: rational calculus and retributive instincts in gourmet cuisine 359
Too many cooks spoil the broth? Geographic concentration, social norms, and knowledge transfer 357
Il ruolo del Web ai fini del coinvolgimento del cliente nei processi di innovazione: teoria e prassi a confronto 329
Unpacking the disruption process: new technology, business models, and incumbent adaptation 327
Overcoming the inertia of organizational competence: Olivetti’s transition from mechanical to electronic technology 325
The elephant in the room of dynamic capabilities: bringing two diverging conversations together 324
Technology push and demand pull perspectives in innovation studies: Current findings and future research directions 318
“Co-developing New Products with Customers” 316
Dynamic capabilities deconstructed: a bibliographic investigation into the origins, development, and future directions of the research domain 308
La nuova impresa digitale 300
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 297
A dynamic model of customer loyalty to sustain competitive advantage on the web 297
Collaborating to create: the internet as a platform for customer engagement in product innovation 289
L’innovazione nell’economia della virtualità 287
Innovation at play: the case of high-end cuisine 278
Le cinque regole del business in Rete 273
“Collaborative Innovation: Web-based tools for customer involvement in new product development” 269
Collaborare con i clienti per innovare 258
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 255
I canali digitali 253
Quando l'imprenditore assume la prospettiva del cliente. L’empatia aiuta a cogliere le opportunità di mercato. 252
Il marketing digitale: dal marketing interattivo al marketing collaborativo. 251
In user's shoes: an experimental design on the role of perspective taking in discovering entrepreneurial opportunities 247
The Power of Innomediation 244
Diffusion of Web-based product innovation 238
Innovation and Virtual Environments: Towards Virtual Knowledge Brokers 238
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 235
An evolutionary approach to user innovation: how Ducati motor reinvented itself through the internet 232
Knowledge Management and the Emerging Organizational Models of Distributed Innovation: Towards a Taxonomy 231
Reti virtuali e brokering di innovazione 216
Kitchen confidential? Norms for the use of transferred knowledge in gourmet cuisine 216
La gestione delle comunità virtuali per lo sviluppo di relazioni e conoscenze 210
Capacità creativa e innovazione. Un modello interpretativo resource-based 200
La Rete e l’assorbimento della conoscenza del cliente per l’innovazione 200
Il ruolo dei broker tecnologici: Un’analisi esplorativa. 197
The organizational drivetrain: a road to integration of dynamic capabilities research 194
Architectural competence 193
La difesa e lo sviluppo della marca. Una ricerca empirica nella prospettiva del Resource-Based Management 187
Protecting Innovation in low IPR regimes - Reference no. 310-120-1 185
Funzione commerciale e network per l'innovazione di prodotto 177
Il caso eDreams 175
Innovation at play: The case of high end cuisine - Reference no. 311-063-1 169
Measuring competence 165
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 163
Organizing for Innovation in Cultural Industries:Linking Knowledge Brokering with Product Development 163
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 161
Competenze dinamiche e conoscenza di mercato. Un'estensione teorica nel caso dell'innovazione di prodotto. 160
Le competenze dinamiche a supporto dell'imprenditorialita' aziendale: analisi di un caso visibile di discontinuita' tecnologica. 160
From Software to Hardware: The Changing Technology of Open Source 160
Il brand management dell’economia digitale. Le principali criticità nella prospettiva delle imprese pure player 152
Can market-related capabilities be beneficial to science-based firms? The moderating role of knowledge integration 150
Costruirsi la Silicon Valley in casa con la corporate entrepreneurship 150
Il ruolo del marketing nello sviluppo di nuovi farmaci: Il caso Bayer 149
La brand equity nella prospettiva delle imprese 148
From vinyl to chips: creating capabilities by making sense of new products in cultural industries 146
Core competence per sviluppare nuovi prodotti con continuità 145
Unbundling Dynamic Capabilities: an Exploratory Study of Continuous Product Innovation 144
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 143
Tendenze evolutive di conoscenza e competenze negli studi d'impresa : introduzione allo special issue : conoscenza e competenze nella gestione d'impresa 142
Market orientation and R and D effectiveness in high-technology firms: An empirical investigation in the biotechnology industry 135
Sharing the pie of ditributed innovation: towards a contingent model 135
La multidimensionalità della definizione di nuovo prodotto: concettualizzazioni teoriche e rappresentazioni manageriali 134
Chi protegge l'innovazione 134
La gestione delle marche digitali: stato dell’arte e analisi interpretativa 131
Tecnologia, Innovazione, Operations 130
What's holding back empirical research into organizational capabilities? Remedies for common problems 129
null 128
Sviluppo di Nuovi Prodotti 127
The impact of dynamic capabilities on resource access and development 127
Sharing economy: sfida a tutto campo 123
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 120
The human side of dynamic capabilities: A holistic learning model 119
Verso la re-ingegnerizzazione del processo di sviluppo di nuovi prodotti. una ricerca empirica 119
L'innovazione di mercato quale leva per la crescita 119
Dynamic Marketing Capabilities in Science-Based Industries 118
Dove l'innovazione meno te la aspetti 118
Un anno di innovazione 118
Yoox: from disrupting and transforming the fashion business to becoming a global conglomerate (Part A and B + TN) 117
Dynamic Capabilities for Continuous Innovation in the Pharmaceutical Industry. 111
Prefazione: l'insostenibile leggerezza del vantaggio competitivo 111
Hell's kitchen: sanctioning violations of norms of knowledge use in gourmet cuisine 108
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 108
Responding to complementary-asset discontinuities: a multilevel adaptation framework of resources, demand, and ecosystems 107
I temi centrali per il marketing in una prospettiva storica e nel contesto statunitense 107
Organising the process of knowledge integration: The benefits of structural ambiguity 106
User community at Ducati 106
User 106
Perchè il leader di mercato non sa più innovare? 106
MBA e manager: ma è veramente crisi? 105
Totale 24.192
Categoria #
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Totale 79.807


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.513 0 0 0 0 0 206 197 148 250 187 240 285
2021/20224.131 163 355 127 151 403 394 438 394 459 294 444 509
2022/20234.894 552 396 332 567 372 318 130 229 1.453 171 174 200
2023/20242.852 171 191 212 140 237 263 267 318 154 204 300 395
2024/20253.041 148 119 179 171 127 139 308 220 824 220 337 249
2025/20263.134 544 897 451 624 524 94 0 0 0 0 0 0
Totale 25.451