VERONA, GIANMARIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 10.857
NA - Nord America 6.755
AS - Asia 1.591
SA - Sud America 93
AF - Africa 53
OC - Oceania 18
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 19.376
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.448
IT - Italia 5.402
DE - Germania 1.477
IE - Irlanda 1.071
GB - Regno Unito 734
UA - Ucraina 613
CN - Cina 536
SE - Svezia 344
FR - Francia 319
CA - Canada 284
TR - Turchia 245
SG - Singapore 227
FI - Finlandia 218
VN - Vietnam 144
IN - India 136
BG - Bulgaria 102
HK - Hong Kong 97
RU - Federazione Russa 81
ES - Italia 74
CZ - Repubblica Ceca 71
BE - Belgio 64
NL - Olanda 52
CH - Svizzera 49
IR - Iran 46
RO - Romania 30
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 30
PE - Perù 29
JP - Giappone 28
BR - Brasile 23
PT - Portogallo 23
AT - Austria 22
KR - Corea 22
DK - Danimarca 19
TW - Taiwan 15
ID - Indonesia 14
AU - Australia 13
MY - Malesia 13
AE - Emirati Arabi Uniti 12
GR - Grecia 12
MA - Marocco 12
MX - Messico 12
EC - Ecuador 11
CO - Colombia 10
NO - Norvegia 10
AR - Argentina 8
IL - Israele 8
PH - Filippine 8
PL - Polonia 8
ZA - Sudafrica 8
EU - Europa 7
HU - Ungheria 6
KZ - Kazakistan 6
LU - Lussemburgo 6
CL - Cile 5
DZ - Algeria 5
JO - Giordania 5
NP - Nepal 5
NZ - Nuova Zelanda 5
BY - Bielorussia 4
DO - Repubblica Dominicana 4
KE - Kenya 4
PK - Pakistan 4
SA - Arabia Saudita 4
SC - Seychelles 4
SD - Sudan 4
SM - San Marino 4
TH - Thailandia 4
BO - Bolivia 3
EG - Egitto 3
HR - Croazia 3
LT - Lituania 3
NG - Nigeria 3
TN - Tunisia 3
A1 - Anonimo 2
CR - Costa Rica 2
GA - Gabon 2
GH - Ghana 2
LK - Sri Lanka 2
LV - Lettonia 2
MT - Malta 2
PA - Panama 2
PY - Paraguay 2
UZ - Uzbekistan 2
VE - Venezuela 2
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
AZ - Azerbaigian 1
CI - Costa d'Avorio 1
CU - Cuba 1
CY - Cipro 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
JM - Giamaica 1
KG - Kirghizistan 1
KW - Kuwait 1
OM - Oman 1
PR - Porto Rico 1
RE - Reunion 1
RS - Serbia 1
TJ - Tagikistan 1
Totale 19.376
Città #
Ann Arbor 2.126
Dublin 1.064
Frankfurt am Main 954
Milan 738
Chandler 690
Jacksonville 502
Rome 287
Southend 287
Toronto 261
Dearborn 235
Houston 183
Wilmington 183
Ashburn 156
Izmir 128
Dong Ket 127
Singapore 127
Beijing 126
Boardman 125
Naples 119
Lawrence 114
Helsinki 112
Boston 97
New York 96
Redwood City 96
Mumbai 92
Hong Kong 85
Strasbourg 84
Woodbridge 80
Fairfield 77
Modena 67
Bari 66
London 63
Mountain View 63
Turin 56
Verona 56
Brussels 52
Hefei 46
Bologna 45
Palermo 45
Seattle 45
Redmond 44
Catania 42
Florence 39
Napoli 38
Piscataway 36
Dallas 35
Los Angeles 35
Udine 32
Parma 31
Chicago 30
Madrid 28
Fremont 27
Kunming 25
Nanjing 25
Salerno 25
Torino 25
Brescia 24
Brno 23
Padova 23
San Mateo 23
Bratislava 22
Pescara 21
Amsterdam 18
College Station 18
Venezia 18
Ferrara 17
Kocaeli 17
Latina 17
Nürnberg 17
Seoul 17
Carobbio degli Angeli 16
Genoa 16
San Antonio 16
Tehran 16
Venice 16
Reggio Calabria 15
Trento 15
Vienna 15
Bucharest 14
Guangzhou 14
Messina 14
Pavia 14
Prato 14
Tokyo 14
Taranto 13
Vicenza 13
Jinan 12
Lecce 12
Lima 12
Rho 12
San Giuliano Milanese 12
Taipei 12
Auburn Hills 11
Aversa 11
Bra 11
Braunschweig 11
Como 11
Frankfurt Am Main 11
Perugia 11
Trieste 11
Totale 11.142
Nome #
“La generazione del vantaggio competitivo. Recenti sviluppi e nuove implicazioni per il Resource-based Management” 1.408
Marketing in Rete. Analisi e decisioni nell’economia digitale. 923
Marketing in rete. Oltre Internet verso il nuovo marketing. 766
Collaborative innovation. Marketing e organizzazione dei nuovi prodotti 552
Affiliation o Lock-in? Strategie di marketing per competere in Internet 458
Human digital enterprise : creare e co-creare valore in un contesto omnidata 385
Lo sviluppo di nuovi prodotti. Teorie e ricerche empiriche in una prospettiva cognitiva 352
Tecnologia, Innovazione, Operations (Seconda Edizione) 339
Collaborating with customers to innovate: Conceiving and marketing products in the networking age 316
A dynamic model of customer stickiness to sustain competitive advantage in the frictionless economy 315
Too many cooks spoil the broth? Geographic concentration, social norms, and knowledge transfer 289
Il ruolo del Web ai fini del coinvolgimento del cliente nei processi di innovazione: teoria e prassi a confronto 273
Transferring knowledge by transferring individuals: innovative technology use and organizational performance in multiunit firms 273
La nuova impresa digitale 266
“Co-developing New Products with Customers” 258
The elephant in the room of dynamic capabilities: bringing two diverging conversations together 258
Unpacking the disruption process: new technology, business models, and incumbent adaptation 254
Technology push and demand pull perspectives in innovation studies: Current findings and future research directions 254
L’innovazione nell’economia della virtualità 250
Sanctioning in the wild: rational calculus and retributive instincts in gourmet cuisine 249
Dynamic capabilities deconstructed: a bibliographic investigation into the origins, development, and future directions of the research domain 245
“Collaborative Innovation: Web-based tools for customer involvement in new product development” 230
Overcoming the inertia of organizational competence: Olivetti’s transition from mechanical to electronic technology 228
Le cinque regole del business in Rete 228
Quando l'imprenditore assume la prospettiva del cliente. L’empatia aiuta a cogliere le opportunità di mercato. 224
Collaborating to create: the internet as a platform for customer engagement in product innovation 223
I canali digitali 221
A dynamic model of customer loyalty to sustain competitive advantage on the web 215
Il marketing digitale: dal marketing interattivo al marketing collaborativo. 211
The Power of Innomediation 210
In user's shoes: an experimental design on the role of perspective taking in discovering entrepreneurial opportunities 200
Innovation at play: the case of high-end cuisine 197
Knowledge Management and the Emerging Organizational Models of Distributed Innovation: Towards a Taxonomy 193
Collaborare con i clienti per innovare 188
Innovation and Virtual Environments: Towards Virtual Knowledge Brokers 183
La gestione delle comunità virtuali per lo sviluppo di relazioni e conoscenze 181
Reti virtuali e brokering di innovazione 177
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 177
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 177
Il ruolo dei broker tecnologici: Un’analisi esplorativa. 171
La Rete e l’assorbimento della conoscenza del cliente per l’innovazione 170
Diffusion of Web-based product innovation 165
Kitchen confidential? Norms for the use of transferred knowledge in gourmet cuisine 161
An evolutionary approach to user innovation: how Ducati motor reinvented itself through the internet 160
La difesa e lo sviluppo della marca. Una ricerca empirica nella prospettiva del Resource-Based Management 154
Il caso eDreams 151
The organizational drivetrain: a road to integration of dynamic capabilities research 145
Protecting Innovation in low IPR regimes - Reference no. 310-120-1 141
Architectural competence 139
Capacità creativa e innovazione. Un modello interpretativo resource-based 136
Funzione commerciale e network per l'innovazione di prodotto 135
Le competenze dinamiche a supporto dell'imprenditorialita' aziendale: analisi di un caso visibile di discontinuita' tecnologica. 134
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 133
null 128
Measuring competence 124
Il ruolo del marketing nello sviluppo di nuovi farmaci: Il caso Bayer 122
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 118
Il brand management dell’economia digitale. Le principali criticità nella prospettiva delle imprese pure player 118
La brand equity nella prospettiva delle imprese 117
Unbundling Dynamic Capabilities: an Exploratory Study of Continuous Product Innovation 116
Competenze dinamiche e conoscenza di mercato. Un'estensione teorica nel caso dell'innovazione di prodotto. 114
Innovation at play: The case of high end cuisine - Reference no. 311-063-1 114
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 113
Tendenze evolutive di conoscenza e competenze negli studi d'impresa : introduzione allo special issue : conoscenza e competenze nella gestione d'impresa 113
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 113
Organizing for Innovation in Cultural Industries:Linking Knowledge Brokering with Product Development 108
From vinyl to chips: creating capabilities by making sense of new products in cultural industries 107
The impact of dynamic capabilities on resource access and development 105
Market orientation and R and D effectiveness in high-technology firms: An empirical investigation in the biotechnology industry 103
What's holding back empirical research into organizational capabilities? Remedies for common problems 102
Sharing economy: sfida a tutto campo 99
La multidimensionalità della definizione di nuovo prodotto: concettualizzazioni teoriche e rappresentazioni manageriali 96
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 96
La gestione delle marche digitali: stato dell’arte e analisi interpretativa 96
Costruirsi la Silicon Valley in casa con la corporate entrepreneurship 96
The human side of dynamic capabilities: A holistic learning model 95
Sviluppo di Nuovi Prodotti 92
Verso la re-ingegnerizzazione del processo di sviluppo di nuovi prodotti. una ricerca empirica 91
L'innovazione di mercato quale leva per la crescita 91
Core competence per sviluppare nuovi prodotti con continuità 91
Dynamic Marketing Capabilities in Science-Based Industries 87
Can market-related capabilities be beneficial to science-based firms? The moderating role of knowledge integration 87
Tecnologia, Innovazione, Operations 86
Chi protegge l'innovazione 86
Un anno di innovazione 85
Dynamic Capabilities for Continuous Innovation in the Pharmaceutical Industry. 84
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 84
I temi centrali per il marketing in una prospettiva storica e nel contesto statunitense 83
Sharing the pie of ditributed innovation: towards a contingent model 82
User community at Ducati 81
Un anno di innovazione. 81
MBA e manager: ma è veramente crisi? 80
Prefazione: l'insostenibile leggerezza del vantaggio competitivo 79
Perchè il leader di mercato non sa più innovare? 79
From Software to Hardware: The Changing Technology of Open Source 79
Post-Chandlerian Firms: Technological change and firm boundaries 78
Organising the process of knowledge integration: The benefits of structural ambiguity 77
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 76
Sustained performance in the Oil Industry. A Dynamic Resource-based Model. 76
User 75
Totale 18.944
Categoria #
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Totale 52.059


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20202.620 0 72 191 101 243 367 456 211 237 212 351 179
2020/20212.345 75 167 118 205 267 206 197 148 250 187 240 285
2021/20224.131 163 355 127 151 403 394 438 394 459 294 444 509
2022/20234.894 552 396 332 567 372 318 130 229 1.453 171 174 200
2023/20242.852 171 191 212 140 237 263 267 318 154 204 300 395
2024/2025247 148 99 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 19.523