VERONA, GIANMARIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 11.984
NA - Nord America 7.091
AS - Asia 2.278
SA - Sud America 252
AF - Africa 75
OC - Oceania 19
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 21.708
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 6.771
IT - Italia 5.918
DE - Germania 1.538
IE - Irlanda 1.072
GB - Regno Unito 759
UA - Ucraina 615
SG - Singapore 609
CN - Cina 606
RU - Federazione Russa 425
FR - Francia 375
SE - Svezia 344
CA - Canada 292
TR - Turchia 249
FI - Finlandia 233
HK - Hong Kong 224
BR - Brasile 164
IN - India 152
VN - Vietnam 146
BG - Bulgaria 103
NL - Olanda 88
ES - Italia 78
CZ - Repubblica Ceca 73
BE - Belgio 70
CH - Svizzera 55
IL - Israele 51
IR - Iran 48
AT - Austria 43
PE - Perù 31
PT - Portogallo 31
RO - Romania 30
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 30
JP - Giappone 29
KR - Corea 24
DK - Danimarca 23
TW - Taiwan 21
MA - Marocco 18
NO - Norvegia 16
ID - Indonesia 15
AR - Argentina 14
AU - Australia 14
CO - Colombia 14
GR - Grecia 14
MX - Messico 14
PK - Pakistan 14
MY - Malesia 13
AE - Emirati Arabi Uniti 12
EC - Ecuador 11
PH - Filippine 9
ZA - Sudafrica 9
KE - Kenya 8
KZ - Kazakistan 8
PL - Polonia 8
CL - Cile 7
EU - Europa 7
LU - Lussemburgo 7
HU - Ungheria 6
KG - Kirghizistan 6
NP - Nepal 6
AL - Albania 5
BY - Bielorussia 5
CR - Costa Rica 5
DZ - Algeria 5
EG - Egitto 5
JO - Giordania 5
NZ - Nuova Zelanda 5
SA - Arabia Saudita 5
VE - Venezuela 5
CI - Costa d'Avorio 4
DO - Repubblica Dominicana 4
LV - Lettonia 4
SC - Seychelles 4
SD - Sudan 4
SM - San Marino 4
TH - Thailandia 4
TN - Tunisia 4
UZ - Uzbekistan 4
AZ - Azerbaigian 3
BD - Bangladesh 3
BO - Bolivia 3
ET - Etiopia 3
HR - Croazia 3
IQ - Iraq 3
LT - Lituania 3
NG - Nigeria 3
PY - Paraguay 3
A1 - Anonimo 2
CY - Cipro 2
EE - Estonia 2
GA - Gabon 2
GH - Ghana 2
LK - Sri Lanka 2
MT - Malta 2
PA - Panama 2
SN - Senegal 2
AM - Armenia 1
AO - Angola 1
CU - Cuba 1
GE - Georgia 1
JM - Giamaica 1
KW - Kuwait 1
Totale 21.702
Città #
Ann Arbor 2.126
Dublin 1.064
Frankfurt am Main 960
Milan 905
Chandler 690
Jacksonville 502
Singapore 363
Rome 324
Southend 287
Toronto 265
Dearborn 235
Hong Kong 193
Houston 183
Wilmington 183
Ashburn 174
The Dalles 170
Naples 142
Beijing 132
Izmir 128
Boardman 127
Dong Ket 127
Helsinki 121
Lawrence 114
Moscow 112
New York 100
Boston 97
Redwood City 96
Mumbai 93
Strasbourg 84
Woodbridge 80
Bari 79
Fairfield 77
Modena 67
Turin 66
London 65
Bologna 64
Mountain View 63
Verona 59
Brussels 58
Florence 51
Palermo 50
Los Angeles 48
Catania 46
Hefei 46
Seattle 45
Redmond 44
Tel Aviv 44
Napoli 38
Dallas 36
Piscataway 36
Chicago 32
Udine 32
Madrid 31
Padova 31
Parma 31
Amsterdam 29
Brescia 28
Fremont 28
Nuremberg 27
Vienna 27
Kunming 25
Nanjing 25
Salerno 25
Torino 25
Genoa 24
Pescara 24
Brno 23
San Mateo 23
Bratislava 22
Venice 20
Ferrara 19
São Paulo 19
College Station 18
Venezia 18
Kocaeli 17
Latina 17
Nürnberg 17
Paris 17
Seoul 17
Carobbio degli Angeli 16
San Antonio 16
Tehran 16
Reggio Calabria 15
Tokyo 15
Trento 15
Bucharest 14
Guangzhou 14
Lecce 14
Lima 14
Messina 14
Pavia 14
Pisa 14
Prato 14
Bra 13
San Giuliano Milanese 13
Taipei 13
Taranto 13
Vicenza 13
Afragola 12
Bergamo 12
Totale 12.244
Nome #
“La generazione del vantaggio competitivo. Recenti sviluppi e nuove implicazioni per il Resource-based Management” 1.558
Marketing in Rete. Analisi e decisioni nell’economia digitale. 974
Marketing in rete. Oltre Internet verso il nuovo marketing. 839
Collaborative innovation. Marketing e organizzazione dei nuovi prodotti 621
Affiliation o Lock-in? Strategie di marketing per competere in Internet 496
Human digital enterprise : creare e co-creare valore in un contesto omnidata 430
Lo sviluppo di nuovi prodotti. Teorie e ricerche empiriche in una prospettiva cognitiva 394
Tecnologia, Innovazione, Operations (Seconda Edizione) 358
Collaborating with customers to innovate: Conceiving and marketing products in the networking age 350
A dynamic model of customer stickiness to sustain competitive advantage in the frictionless economy 338
Transferring knowledge by transferring individuals: innovative technology use and organizational performance in multiunit firms 333
Too many cooks spoil the broth? Geographic concentration, social norms, and knowledge transfer 320
Unpacking the disruption process: new technology, business models, and incumbent adaptation 300
Il ruolo del Web ai fini del coinvolgimento del cliente nei processi di innovazione: teoria e prassi a confronto 299
Sanctioning in the wild: rational calculus and retributive instincts in gourmet cuisine 293
Technology push and demand pull perspectives in innovation studies: Current findings and future research directions 292
The elephant in the room of dynamic capabilities: bringing two diverging conversations together 288
“Co-developing New Products with Customers” 282
La nuova impresa digitale 277
Overcoming the inertia of organizational competence: Olivetti’s transition from mechanical to electronic technology 273
Dynamic capabilities deconstructed: a bibliographic investigation into the origins, development, and future directions of the research domain 273
L’innovazione nell’economia della virtualità 272
Le cinque regole del business in Rete 248
A dynamic model of customer loyalty to sustain competitive advantage on the web 247
Collaborating to create: the internet as a platform for customer engagement in product innovation 244
“Collaborative Innovation: Web-based tools for customer involvement in new product development” 242
Quando l'imprenditore assume la prospettiva del cliente. L’empatia aiuta a cogliere le opportunità di mercato. 236
I canali digitali 233
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 230
Il marketing digitale: dal marketing interattivo al marketing collaborativo. 227
The Power of Innomediation 223
Innovation at play: the case of high-end cuisine 215
In user's shoes: an experimental design on the role of perspective taking in discovering entrepreneurial opportunities 214
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 208
Collaborare con i clienti per innovare 204
Knowledge Management and the Emerging Organizational Models of Distributed Innovation: Towards a Taxonomy 203
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 203
Innovation and Virtual Environments: Towards Virtual Knowledge Brokers 200
La gestione delle comunità virtuali per lo sviluppo di relazioni e conoscenze 190
Reti virtuali e brokering di innovazione 188
Diffusion of Web-based product innovation 184
La Rete e l’assorbimento della conoscenza del cliente per l’innovazione 181
Il ruolo dei broker tecnologici: Un’analisi esplorativa. 181
An evolutionary approach to user innovation: how Ducati motor reinvented itself through the internet 178
Kitchen confidential? Norms for the use of transferred knowledge in gourmet cuisine 178
La difesa e lo sviluppo della marca. Una ricerca empirica nella prospettiva del Resource-Based Management 167
Il caso eDreams 162
The organizational drivetrain: a road to integration of dynamic capabilities research 161
Architectural competence 154
Protecting Innovation in low IPR regimes - Reference no. 310-120-1 154
Capacità creativa e innovazione. Un modello interpretativo resource-based 149
Funzione commerciale e network per l'innovazione di prodotto 149
Le competenze dinamiche a supporto dell'imprenditorialita' aziendale: analisi di un caso visibile di discontinuita' tecnologica. 145
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 143
Measuring competence 140
Il brand management dell’economia digitale. Le principali criticità nella prospettiva delle imprese pure player 135
Il ruolo del marketing nello sviluppo di nuovi farmaci: Il caso Bayer 131
Innovation at play: The case of high end cuisine - Reference no. 311-063-1 130
La brand equity nella prospettiva delle imprese 130
Competenze dinamiche e conoscenza di mercato. Un'estensione teorica nel caso dell'innovazione di prodotto. 129
null 128
Organizing for Innovation in Cultural Industries:Linking Knowledge Brokering with Product Development 127
Tendenze evolutive di conoscenza e competenze negli studi d'impresa : introduzione allo special issue : conoscenza e competenze nella gestione d'impresa 127
Unbundling Dynamic Capabilities: an Exploratory Study of Continuous Product Innovation 127
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 125
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 125
From vinyl to chips: creating capabilities by making sense of new products in cultural industries 124
Market orientation and R and D effectiveness in high-technology firms: An empirical investigation in the biotechnology industry 114
La multidimensionalità della definizione di nuovo prodotto: concettualizzazioni teoriche e rappresentazioni manageriali 114
What's holding back empirical research into organizational capabilities? Remedies for common problems 112
The impact of dynamic capabilities on resource access and development 112
Costruirsi la Silicon Valley in casa con la corporate entrepreneurship 111
Sviluppo di Nuovi Prodotti 109
La gestione delle marche digitali: stato dell’arte e analisi interpretativa 109
Can market-related capabilities be beneficial to science-based firms? The moderating role of knowledge integration 107
Core competence per sviluppare nuovi prodotti con continuità 107
Sharing economy: sfida a tutto campo 107
Tecnologia, Innovazione, Operations 106
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 106
The human side of dynamic capabilities: A holistic learning model 105
Sharing the pie of ditributed innovation: towards a contingent model 104
Verso la re-ingegnerizzazione del processo di sviluppo di nuovi prodotti. una ricerca empirica 102
L'innovazione di mercato quale leva per la crescita 101
Chi protegge l'innovazione 100
From Software to Hardware: The Changing Technology of Open Source 98
Dynamic Marketing Capabilities in Science-Based Industries 97
Un anno di innovazione 95
User community at Ducati 94
I temi centrali per il marketing in una prospettiva storica e nel contesto statunitense 94
Un anno di innovazione. 93
Organising the process of knowledge integration: The benefits of structural ambiguity 92
Perchè il leader di mercato non sa più innovare? 92
Dynamic Capabilities for Continuous Innovation in the Pharmaceutical Industry. 91
Prefazione: l'insostenibile leggerezza del vantaggio competitivo 91
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 90
MBA e manager: ma è veramente crisi? 89
Post-Chandlerian Firms: Technological change and firm boundaries 86
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 86
User 85
Sustained performance in the Oil Industry. A Dynamic Resource-based Model. 84
Totale 21.062
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020530 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 351 179
2020/20212.345 75 167 118 205 267 206 197 148 250 187 240 285
2021/20224.131 163 355 127 151 403 394 438 394 459 294 444 509
2022/20234.894 552 396 332 567 372 318 130 229 1.453 171 174 200
2023/20242.852 171 191 212 140 237 263 267 318 154 204 300 395
2024/20252.598 148 119 179 171 127 139 308 220 824 220 143 0
Totale 21.874