VERONA, GIANMARIO

VERONA, GIANMARIO  

Dipartimento di Management e Tecnologia  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 109 (tempo di esecuzione: 0.024 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
A dynamic model of customer loyalty to sustain competitive advantage on the web 1-gen-2002 Verona, G.; Prandelli, E. EUROPEAN MANAGEMENT JOURNAL -
A dynamic model of customer stickiness to sustain competitive advantage in the frictionless economy 1-gen-2001 Verona, G; Prandelli, Emanuela FINANZA MARKETING E PRODUZIONE Giuffre Editore Spa:via Busto Arsizio 40, I 20151 Milan Italy:011 39 02 38089200, EMAIL: distrib@giuffre.it, INTERNET: http://www.giuffre.it, Fax: 011 39 02 38009582
Affiliation o Lock-in? Strategie di marketing per competere in Internet 1-gen-2001 Prandelli, Emanuela; Verona, G. ECONOMIA & MANAGEMENT Etas SRL:Via Mecenate 89, 20138 Milan Italy:011 39 2 580841, Fax: 011 39 2 58012592 Mondadori Business information, Milano
An evolutionary approach to user innovation: how Ducati motor reinvented itself through the internet 1-gen-2007 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela; DI STEFANO, Giada - -
Architectural competence 1-gen-2016 Verona, Gianmario - (seleziona...)
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 1-gen-2010 Verona, Gianmario; Cillo, Paola ECONOMIA & MANAGEMENT -
Can market-related capabilities be beneficial to science-based firms? The moderating role of knowledge integration 1-gen-2007 Verona, Gianmario; DE LUCA, LUIGI MARIO; Vicari, Salvatore - -
Capacità creativa e innovazione. Un modello interpretativo resource-based 1-gen-2005 Vicari, Salvatore; Cillo, P.; Verona, G. SINERGIE -
Chi protegge l'innovazione 1-gen-2008 Verona, Gianmario ECONOMIA & MANAGEMENT -
Collaborare con i clienti per innovare 1-gen-2008 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela; Sawhney, Mohanbir ECONOMIA & MANAGEMENT -
Collaborating to create: the internet as a platform for customer engagement in product innovation 1-gen-2005 Sawhney, Mohanbir; Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela JOURNAL OF INTERACTIVE MARKETING -
Collaborating with customers to innovate: Conceiving and marketing products in the networking age 1-gen-2008 Prandelli, Emanuela; M., Sawhney; Verona, Gianmario - Edward Elgar
Collaborative innovation. Marketing e organizzazione dei nuovi prodotti 1-gen-2006 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela - Carocci
Competenze dinamiche e conoscenza di mercato. Un'estensione teorica nel caso dell'innovazione di prodotto. 1-gen-2006 Verona, Gianmario; D., SEVERI BRUNI FINANZA MARKETING E PRODUZIONE Giuffre Editore Spa:via Busto Arsizio 40, I 20151 Milan Italy:011 39 02 38089200, EMAIL: distrib@giuffre.it, INTERNET: http://www.giuffre.it, Fax: 011 39 02 38009582
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 1-gen-2021 Cillo, Paola; Priem, Richard; Verona, Gianmario; Zanella, Paola JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH -
Core competence per sviluppare nuovi prodotti con continuità 1-gen-1999 Verona, Gianmario; D., Ravasi ECONOMIA & MANAGEMENT -
Costruirsi la Silicon Valley in casa con la corporate entrepreneurship 1-gen-2015 Verona, Gianmario ECONOMIA & MANAGEMENT -
Diffusion of Web-based product innovation 1-gen-2006 Prandelli, E; Verona, G; Raccagni, D CALIFORNIA MANAGEMENT REVIEW California Management Review:350 Barrows Hall, University of California:Berkeley, CA 94720:(510)642-7159, EMAIL: cmr@haas.berkeley.edu, INTERNET: http://www.haas.berkeley.edu/cmr, Fax: (510)642-2826
Dove l'innovazione meno te la aspetti 1-gen-2013 Verona, Gianmario ECONOMIA & MANAGEMENT -
Dynamic capabilities deconstructed: a bibliographic investigation into the origins, development, and future directions of the research domain 1-gen-2010 Di Stefano, Giada; Peteraf, Margaret; Verona, Gianmario INDUSTRIAL AND CORPORATE CHANGE -