BUCCOLIERO, LUCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.405
NA - Nord America 4.049
AS - Asia 1.844
SA - Sud America 138
OC - Oceania 48
AF - Africa 40
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 13.533
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.803
IT - Italia 3.714
IE - Irlanda 814
DE - Germania 618
CN - Cina 547
GB - Regno Unito 508
UA - Ucraina 477
SG - Singapore 395
TR - Turchia 252
FR - Francia 247
CA - Canada 234
RU - Federazione Russa 227
SE - Svezia 215
HK - Hong Kong 171
FI - Finlandia 160
VN - Vietnam 134
BR - Brasile 111
IN - India 98
BG - Bulgaria 77
NL - Olanda 68
IL - Israele 54
CH - Svizzera 52
KR - Corea 45
AU - Australia 40
CZ - Repubblica Ceca 39
BE - Belgio 38
ID - Indonesia 37
ES - Italia 26
IR - Iran 23
AT - Austria 17
PH - Filippine 17
PL - Polonia 17
DK - Danimarca 16
PT - Portogallo 15
LT - Lituania 14
EG - Egitto 12
GR - Grecia 12
RO - Romania 12
AE - Emirati Arabi Uniti 11
TW - Taiwan 10
EU - Europa 9
KE - Kenya 9
MY - Malesia 9
HU - Ungheria 8
NZ - Nuova Zelanda 8
PE - Perù 8
TH - Thailandia 7
JP - Giappone 6
MX - Messico 6
CO - Colombia 5
DZ - Algeria 5
AR - Argentina 4
LV - Lettonia 4
NO - Norvegia 4
PA - Panama 4
PK - Pakistan 4
UY - Uruguay 4
AZ - Azerbaigian 3
BD - Bangladesh 3
EC - Ecuador 3
ET - Etiopia 3
KG - Kirghizistan 3
NG - Nigeria 3
TN - Tunisia 3
ZA - Sudafrica 3
AL - Albania 2
IQ - Iraq 2
JO - Giordania 2
KZ - Kazakistan 2
MA - Marocco 2
SI - Slovenia 2
VE - Venezuela 2
AM - Armenia 1
BT - Bhutan 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
DO - Repubblica Dominicana 1
GE - Georgia 1
IS - Islanda 1
KW - Kuwait 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LU - Lussemburgo 1
PR - Porto Rico 1
QA - Qatar 1
SY - Repubblica araba siriana 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 13.533
Città #
Dublin 803
Milan 551
Chandler 546
Ann Arbor 446
Jacksonville 390
Frankfurt am Main 340
Southend 226
Singapore 218
Dearborn 208
Toronto 200
Rome 180
Hong Kong 165
Ashburn 147
Beijing 132
Wilmington 111
Dong Ket 102
Helsinki 100
Izmir 98
Redwood City 95
Boardman 87
Boston 86
Lawrence 83
Woodbridge 71
Modena 70
New York 69
The Dalles 68
Mountain View 62
Moscow 61
Naples 55
Tel Aviv 48
Houston 47
Bari 45
Palermo 43
Seattle 40
Bologna 37
Napoli 37
Kocaeli 35
Seoul 35
Hefei 31
Catania 30
Mumbai 30
Brussels 29
Bangalore 28
Kunming 27
Nanjing 26
Torino 26
Padova 25
Jakarta 24
Florence 23
London 22
Brescia 21
Dalmine 20
Genova 20
Dallas 19
Jinan 19
Messina 19
Ottawa 19
Pescara 18
Verona 18
Los Angeles 17
Busto Arsizio 16
Guangzhou 16
Munich 16
Paris 16
Turin 16
Falkenstein 14
Alvignano 13
Caserta 13
Fairfield 13
Madrid 13
Noeux-les-mines 13
Parma 13
Aversa 12
Berlin 12
Düsseldorf 12
Genoa 12
Perugia 12
San Nazzaro Sesia 12
Zurich 12
Auburn Hills 11
Paderno Dugnano 11
Trento 11
Amsterdam 10
Avellino 10
Bolzano 10
Ho Chi Minh City 10
Lamezia Terme 10
Shanghai 10
Arezzo 9
Erlenbach 9
Istanbul 9
Norwalk 9
Nuremberg 9
Reggio Calabria 9
Vienna 9
Wuhan 9
Aci Catena 8
Alessandria 8
Ancona 8
Ankara 8
Totale 7.101
Nome #
E-he@lth: percorsi di implementazione dei sistemi informativi in sanità 1.040
Il sistema informativo automatizzato nelle aziende sanitarie 590
The role of social marketing communications in influencing "Text and Driving" behaviors: theory and evidence from an international sample 534
Patient web empowerment: la web strategy delle aziende sanitarie del SSN. 410
Il sistema informativo delle aziende sanitarie italiane: stato dell’arte e prospettive evolutive dell’area clinica 325
The advertising - "text and driving" behavior relationship: theory and evidence of a shock advertising experiment 273
Twitter and politics: evidence from the US presidential elections 2016 256
Come progettare esperienze indimenticabili per il paziente: marketing esperienziale 245
Experiential marketing in Healthcare: key elements of a “delightful patient experience” 239
A marketing perspective to "delight" the "patient 2.0": new and challenging expectations for the healthcare provider 231
Verso l'ospedale virtuale. Aspetti socio-sanitari ed economico-gestionali della teleassistenza domiciliare. 224
Web ed empowerment del paziente 2.0 222
L'implementazione della contabilità economico-patrimoniale negli enti locali italiani: i risultati di un'indagine empirica 218
Social media analysis applied to childhood vaccines in Italy: insights for redefining the INHS communication strategies 216
E-commerce per il cliente 2.0 213
A framework for the assessment of online fashion retailers: the fashion shopper web empowerment index 208
Main factors affecting perceived quality in healthcare: a patient perspective approach 199
A methodological and operative framework for the evaluation of an e-health project. 194
Health 2.0: internet per il patient empowerment nelle aziende del Servizio Sanitario Nazionale 193
Sistemi amministrativo-contabili ERP in sanità: un approccio alla valutazione 191
The restaurant experience at the times of coronavirus: The “new normal” between delight and safety. 190
Citizens Web Empowerment in European Municipalities 183
Il paziente 2.0 181
Twitter and politics. Evidences from the 2016 Us presidential primary campaigns 172
Sanità digitale e marketing: riposizionare i servizi per riprogettare l'esperienza del paziente 171
Il governo elettronico. Modelli, strategie di innovazione ed elementi di valore per una pubblica amministrazione digitale. 170
Information integration in health care organizations: The case of a European health system 168
Allearsi per comprare: politiche di acquisto dei network di aziende sanitarie. 163
La Cartella clinica elettronica per l’empowerment del paziente: i percorsi verso la realizzazione di Personal Health Record. 160
How to shape hospital brand by improving patient experience 158
ERP: administrative accounting systems in healthcare organizations: an approach to evaluation 156
Picture, Archiving and Communication System in the ItalianNHS: A Primer on Diffusion and Evaluation Analysis 152
Experiential marketing in hospitality: an in-depth analysis of the hospital environment 152
Patient Web Empowerment Index 2010: il ranking annuale della web strategy delle aziende del SSN 148
Technology innovation, new patient's behaviors and new health service paradigms 147
Marketing e cittadino-cliente: il marketing e la creazione di «valore sociale» 147
I siti web delle aziende sanitarie. Una proposta di indicatore per valutare il "patient empowerment 139
Senior customer shopping and in-store design 138
The experience drivers of birthing women in the maternity hospital: a monocentric study based at Burlo Garofolo Trieste 134
Marketing e «progettazione esperienziale» dell’ospedale 129
Tecnologie digitali per il "Patient Journey" 129
Creare valore per le organizzazioni non profit: fundraising tramite smartphone 126
Ageing Society e comportamenti della distribuzione commerciale 126
Out-of-pocket expenditure for services in a national health system: the rationale for new pricing strategies in the Italian healthcare sector 126
E-procurement “buy side”:prima analisi delle percezioni dei responsabili delle unità operative economato-provveditorato di aziende sanitarie 125
Technology innovation in healthcare and changing patient’s behaviors: new challenges for marketing 123
I sistemi contabili ERP: la misurazione dei benefici conseguiti in un campione di aziende sanitarie 120
Il sistema di contabilità generale: normative regionali a confronto 117
ECDL Health in Italy. 116
Smart technology for a smarter patient: sketching the patient 2.0 profile 116
Marketing and citizen web empowerment: an index for benchmarking Italian municipalities' web strategies 115
Citizen Web Empowerment across Italian Cities: A Benchmarking Approach 113
Le relazioni B2G: il comportamento d’acquisto delle amministrazioni pubbliche 113
Digital Cities Web Marketing Strategies in Italy: The Path Towards Citizen Empowerment 112
Information and Communication Technology Evaluation: Role, Methods and Practices in the Public Sector 109
Marketing and Fundraising through Mobile Phones New Strategies for Non Profit Organizations and Charities 108
ECDL health: la certificazione informatica per gli operatori sanitari 105
Patient web empowerment index (PWEI): an index for assessment of healthcare providers' web strategies. Case study: PWEI application in Italy 104
E-government and territorial management. A case of GIS exploitation in Milan 103
Emerging Trends in Local Governments Web Strategies. Citizen Web Empowerment Assessment in Italy 102
L'Asl ha poca fiducia nel web 102
“Silver” Technology Acceptance Model: A First Research Framework 100
Il Patient Web Empowerment Index (PWEI): un confronto nel tempo delle strategie delle aziende sanitarie 99
E-government and Web 2.0 applications: a multi-stakeholder evaluation 97
Credibilità. L'indagine, le dimensioni di analisi e i risultati. 95
I fabbisogni informativi dell'alta direzione delle aziende sanitarie: prima indagine sulle percezioni sui sistemi di supporto decisionale 95
I sistemi informativi automatizzati a supporto dei sistemi di programmazione e controllo 92
Il sistema scuola: “lavori in corso”. 89
Percezioni strategiche dei responsabili di sistemi informativi sull’e-health 87
Il "valore" dei sistemi ERP nelle aziende sanitarie 86
La maternità nelle comunità online. Nuove pratiche di appropriazione e nuove forme di cittadinanza tecnoscientifica 86
La grande distribuzione alla conquista del cliente silver 85
L'innovazione e il settore non profit: un focus sull'evoluzione verso tecnologie mobili 84
Un framework metodologico e operativo per la valutazione di un progetto di E-health: alcuni impatti sull’efficacia clinica 84
Enabling the Safe and Effective Implementation of Health Informatics Systems – Validating and Rolling Out the ECDL/ICDL Health Supplement 83
Un framework metodologico e operativo per la valutazione di un progetto di E-health 82
Patient web empowerment index (PWEI): 2009-2011 evaluation of Italian NHS Hospitals web strategies 82
Il “valore” dei sistemi informativi ERP nelle aziende sanitarie 79
I sistemi informativi ERP e il loro "valore" 78
Ridisegnare il sistema informativo 78
The Adoption of 'Silver' e-Health Technologies: First Hints on Technology Acceptance Factors for Elderly in Italy 77
La web strategy delle aziende del ssn 75
ICT in sanità: quale ritorno? 72
Role of Social Media for Medical Oncologists and Medical Oncology Fellows (SMARTY): An Italian Cross-Sectional Study 11
COVID-19 Vaccine Communication Campaigns: A Cross-Country Analysis Based on Hofstede Cultural Dimensions 11
Green Transition in the European Union: The Shift From the “Mediterranean Stereotypes” to a Country-Specific Marketing Driven Approach 10
Artificial Intelligence in healthcare: challenges, opportunities and threats with a specific focus on Italy 9
Social communication strategies for the success of vaccination campaigns: Covid-19 cross-country evidences. 7
FASHION BRANDS’ SUSTAINABILITY IN THE ITALIAN MARKET: AN ANALYSIS OF CONSUMERS’ PERCEPTIONS 6
The European Union approach to the “green transition”: the opportunity of a shift from the stereotypes of the “Mediterranean Syndrome” to a “marketing driven” strategy 3
The effects of COVID risk perception on patient's "digital journey": an empirical research 2
Totale 13.733
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020226 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 84 142
2020/20211.598 97 121 55 153 192 90 141 76 136 105 210 222
2021/20221.582 123 226 68 72 139 47 108 153 84 140 216 206
2022/20233.093 279 188 174 342 213 187 89 200 1.120 99 110 92
2023/20241.729 98 117 133 67 116 158 150 290 69 79 218 234
2024/20251.529 78 57 145 75 94 66 116 133 497 210 58 0
Totale 13.733