BUCCOLIERO, LUCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.766
NA - Nord America 5.426
AS - Asia 2.823
SA - Sud America 303
OC - Oceania 67
AF - Africa 59
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 16.454
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.121
IT - Italia 3.823
CN - Cina 1.041
IE - Irlanda 814
DE - Germania 685
SG - Singapore 629
GB - Regno Unito 545
UA - Ucraina 483
FR - Francia 295
CA - Canada 265
TR - Turchia 263
BR - Brasile 249
SE - Svezia 230
RU - Federazione Russa 227
VN - Vietnam 192
HK - Hong Kong 187
FI - Finlandia 183
IN - India 122
KR - Corea 104
BG - Bulgaria 77
NL - Olanda 72
IL - Israele 56
AU - Australia 55
CH - Svizzera 52
ID - Indonesia 45
ES - Italia 42
CZ - Repubblica Ceca 41
BE - Belgio 39
PL - Polonia 39
MX - Messico 30
IR - Iran 27
PH - Filippine 22
AT - Austria 19
JP - Giappone 19
LT - Lituania 19
DK - Danimarca 17
BD - Bangladesh 16
AE - Emirati Arabi Uniti 15
AR - Argentina 15
PT - Portogallo 15
MY - Malesia 14
ZA - Sudafrica 14
EG - Egitto 12
GR - Grecia 12
NZ - Nuova Zelanda 12
RO - Romania 12
KE - Kenya 10
TW - Taiwan 10
EU - Europa 9
IQ - Iraq 9
PE - Perù 9
VE - Venezuela 9
EC - Ecuador 8
HU - Ungheria 8
PK - Pakistan 8
MA - Marocco 7
TH - Thailandia 7
CO - Colombia 6
SA - Arabia Saudita 6
DZ - Algeria 5
UY - Uruguay 5
LV - Lettonia 4
NO - Norvegia 4
PA - Panama 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
ET - Etiopia 3
JO - Giordania 3
KG - Kirghizistan 3
NG - Nigeria 3
TN - Tunisia 3
UZ - Uzbekistan 3
BH - Bahrain 2
GE - Georgia 2
KW - Kuwait 2
KZ - Kazakistan 2
NP - Nepal 2
OM - Oman 2
PR - Porto Rico 2
SI - Slovenia 2
AM - Armenia 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BT - Bhutan 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CR - Costa Rica 1
CW - ???statistics.table.value.countryCode.CW??? 1
CY - Cipro 1
DO - Repubblica Dominicana 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LU - Lussemburgo 1
PS - Palestinian Territory 1
PY - Paraguay 1
QA - Qatar 1
SN - Senegal 1
SO - Somalia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
Totale 16.454
Città #
Dublin 803
Milan 563
Chandler 546
Dallas 514
Ashburn 478
Ann Arbor 446
Jacksonville 390
Hefei 352
Frankfurt am Main 346
Singapore 307
Beijing 241
Southend 226
Dearborn 208
Toronto 206
Rome 201
Hong Kong 180
New York 116
Wilmington 111
Dong Ket 102
Helsinki 100
Boston 98
Izmir 98
Redwood City 95
Seoul 94
Boardman 87
Lawrence 83
Los Angeles 74
Modena 73
The Dalles 72
Woodbridge 71
Naples 68
Munich 66
Mountain View 62
Moscow 61
Houston 58
Tel Aviv 48
Bari 45
Palermo 43
Seattle 43
Bologna 38
Napoli 37
Kocaeli 35
Mumbai 34
Catania 33
Brussels 30
London 29
Bangalore 28
Florence 28
Ho Chi Minh City 28
Kunming 27
Jakarta 26
Nanjing 26
São Paulo 26
Torino 26
Council Bluffs 25
Padova 25
Turin 24
Brescia 22
Turku 21
Dalmine 20
Genova 20
Messina 20
Jinan 19
Ottawa 19
Pescara 18
Tokyo 18
Verona 18
Ankara 17
Brooklyn 17
Hanoi 17
Paris 17
Stockholm 17
Busto Arsizio 16
Guangzhou 16
Warsaw 15
Falkenstein 14
Orem 14
Alvignano 13
Caserta 13
Fairfield 13
Genoa 13
Madrid 13
Montreal 13
Noeux-les-mines 13
Parma 13
Amsterdam 12
Atlanta 12
Aversa 12
Berlin 12
Chennai 12
Denver 12
Düsseldorf 12
Perugia 12
Phoenix 12
San Nazzaro Sesia 12
Santa Clara 12
Secaucus 12
Zurich 12
Auburn Hills 11
Kuala Lumpur 11
Totale 8.937
Nome #
E-he@lth: percorsi di implementazione dei sistemi informativi in sanità 1.108
Il sistema informativo automatizzato nelle aziende sanitarie 666
The role of social marketing communications in influencing "Text and Driving" behaviors: theory and evidence from an international sample 624
Patient web empowerment: la web strategy delle aziende sanitarie del SSN. 429
Il sistema informativo delle aziende sanitarie italiane: stato dell’arte e prospettive evolutive dell’area clinica 350
The advertising - "text and driving" behavior relationship: theory and evidence of a shock advertising experiment 308
Experiential marketing in Healthcare: key elements of a “delightful patient experience” 298
Come progettare esperienze indimenticabili per il paziente: marketing esperienziale 292
Twitter and politics: evidence from the US presidential elections 2016 290
A marketing perspective to "delight" the "patient 2.0": new and challenging expectations for the healthcare provider 284
A framework for the assessment of online fashion retailers: the fashion shopper web empowerment index 266
A methodological and operative framework for the evaluation of an e-health project. 255
L'implementazione della contabilità economico-patrimoniale negli enti locali italiani: i risultati di un'indagine empirica 253
E-commerce per il cliente 2.0 247
Health 2.0: internet per il patient empowerment nelle aziende del Servizio Sanitario Nazionale 245
Citizens Web Empowerment in European Municipalities 242
Verso l'ospedale virtuale. Aspetti socio-sanitari ed economico-gestionali della teleassistenza domiciliare. 242
Web ed empowerment del paziente 2.0 236
Social media analysis applied to childhood vaccines in Italy: insights for redefining the INHS communication strategies 233
Il paziente 2.0 226
Information integration in health care organizations: The case of a European health system 225
Main factors affecting perceived quality in healthcare: a patient perspective approach 223
Sistemi amministrativo-contabili ERP in sanità: un approccio alla valutazione 214
Sanità digitale e marketing: riposizionare i servizi per riprogettare l'esperienza del paziente 214
The restaurant experience at the times of coronavirus: The “new normal” between delight and safety. 212
How to shape hospital brand by improving patient experience 211
Allearsi per comprare: politiche di acquisto dei network di aziende sanitarie. 207
Il governo elettronico. Modelli, strategie di innovazione ed elementi di valore per una pubblica amministrazione digitale. 202
ERP: administrative accounting systems in healthcare organizations: an approach to evaluation 196
Experiential marketing in hospitality: an in-depth analysis of the hospital environment 190
Twitter and politics. Evidences from the 2016 Us presidential primary campaigns 189
I siti web delle aziende sanitarie. Una proposta di indicatore per valutare il "patient empowerment 185
La Cartella clinica elettronica per l’empowerment del paziente: i percorsi verso la realizzazione di Personal Health Record. 178
Creare valore per le organizzazioni non profit: fundraising tramite smartphone 178
Technology innovation, new patient's behaviors and new health service paradigms 178
Picture, Archiving and Communication System in the ItalianNHS: A Primer on Diffusion and Evaluation Analysis 176
Ageing Society e comportamenti della distribuzione commerciale 172
Marketing e «progettazione esperienziale» dell’ospedale 166
Patient Web Empowerment Index 2010: il ranking annuale della web strategy delle aziende del SSN 164
Technology innovation in healthcare and changing patient’s behaviors: new challenges for marketing 160
Marketing e cittadino-cliente: il marketing e la creazione di «valore sociale» 159
I sistemi contabili ERP: la misurazione dei benefici conseguiti in un campione di aziende sanitarie 158
Digital Cities Web Marketing Strategies in Italy: The Path Towards Citizen Empowerment 158
Citizen Web Empowerment across Italian Cities: A Benchmarking Approach 158
Il Patient Web Empowerment Index (PWEI): un confronto nel tempo delle strategie delle aziende sanitarie 157
The experience drivers of birthing women in the maternity hospital: a monocentric study based at Burlo Garofolo Trieste 156
Smart technology for a smarter patient: sketching the patient 2.0 profile 154
ECDL health: la certificazione informatica per gli operatori sanitari 153
Senior customer shopping and in-store design 153
ECDL Health in Italy. 152
Emerging Trends in Local Governments Web Strategies. Citizen Web Empowerment Assessment in Italy 151
Il sistema di contabilità generale: normative regionali a confronto 150
E-government and territorial management. A case of GIS exploitation in Milan 148
E-procurement “buy side”:prima analisi delle percezioni dei responsabili delle unità operative economato-provveditorato di aziende sanitarie 148
Information and Communication Technology Evaluation: Role, Methods and Practices in the Public Sector 145
Out-of-pocket expenditure for services in a national health system: the rationale for new pricing strategies in the Italian healthcare sector 144
Credibilità. L'indagine, le dimensioni di analisi e i risultati. 141
Tecnologie digitali per il "Patient Journey" 139
E-government and Web 2.0 applications: a multi-stakeholder evaluation 133
Marketing and citizen web empowerment: an index for benchmarking Italian municipalities' web strategies 132
Marketing and Fundraising through Mobile Phones New Strategies for Non Profit Organizations and Charities 131
Le relazioni B2G: il comportamento d’acquisto delle amministrazioni pubbliche 127
Patient web empowerment index (PWEI): an index for assessment of healthcare providers' web strategies. Case study: PWEI application in Italy 121
“Silver” Technology Acceptance Model: A First Research Framework 120
I fabbisogni informativi dell'alta direzione delle aziende sanitarie: prima indagine sulle percezioni sui sistemi di supporto decisionale 117
L'Asl ha poca fiducia nel web 116
I sistemi informativi automatizzati a supporto dei sistemi di programmazione e controllo 112
Il "valore" dei sistemi ERP nelle aziende sanitarie 106
Un framework metodologico e operativo per la valutazione di un progetto di E-health 105
Un framework metodologico e operativo per la valutazione di un progetto di E-health: alcuni impatti sull’efficacia clinica 104
Enabling the Safe and Effective Implementation of Health Informatics Systems – Validating and Rolling Out the ECDL/ICDL Health Supplement 103
Il sistema scuola: “lavori in corso”. 101
Patient web empowerment index (PWEI): 2009-2011 evaluation of Italian NHS Hospitals web strategies 101
Percezioni strategiche dei responsabili di sistemi informativi sull’e-health 100
Ridisegnare il sistema informativo 98
La maternità nelle comunità online. Nuove pratiche di appropriazione e nuove forme di cittadinanza tecnoscientifica 98
I sistemi informativi ERP e il loro "valore" 97
L'innovazione e il settore non profit: un focus sull'evoluzione verso tecnologie mobili 97
Il “valore” dei sistemi informativi ERP nelle aziende sanitarie 96
ICT in sanità: quale ritorno? 95
The Adoption of 'Silver' e-Health Technologies: First Hints on Technology Acceptance Factors for Elderly in Italy 94
La grande distribuzione alla conquista del cliente silver 94
La web strategy delle aziende del ssn 91
Artificial Intelligence in healthcare: challenges, opportunities and threats with a specific focus on Italy 64
COVID-19 Vaccine Communication Campaigns: A Cross-Country Analysis Based on Hofstede Cultural Dimensions 59
Green Transition in the European Union: The Shift From the “Mediterranean Stereotypes” to a Country-Specific Marketing Driven Approach 54
FASHION BRANDS’ SUSTAINABILITY IN THE ITALIAN MARKET: AN ANALYSIS OF CONSUMERS’ PERCEPTIONS 45
Role of Social Media for Medical Oncologists and Medical Oncology Fellows (SMARTY): An Italian Cross-Sectional Study 44
Social communication strategies for the success of vaccination campaigns: Covid-19 cross-country evidences. 23
The European Union approach to the “green transition”: the opportunity of a shift from the stereotypes of the “Mediterranean Syndrome” to a “marketing driven” strategy 9
The effects of COVID risk perception on patient's "digital journey": an empirical research 9
Totale 16.654
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021980 0 0 0 0 0 90 141 76 136 105 210 222
2021/20221.582 123 226 68 72 139 47 108 153 84 140 216 206
2022/20233.093 279 188 174 342 213 187 89 200 1.120 99 110 92
2023/20241.729 98 117 133 67 116 158 150 290 69 79 218 234
2024/20251.855 78 57 145 75 94 66 116 133 497 210 228 156
2025/20262.595 497 580 485 516 471 46 0 0 0 0 0 0
Totale 16.654