GOLFETTO, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.298
NA - Nord America 4.153
AS - Asia 2.337
SA - Sud America 233
AF - Africa 32
OC - Oceania 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 15
Totale 11.091
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.887
IT - Italia 1.078
CN - Cina 899
IE - Irlanda 772
SG - Singapore 603
GB - Regno Unito 494
UA - Ucraina 487
DE - Germania 340
SE - Svezia 279
CA - Canada 240
RU - Federazione Russa 226
BR - Brasile 197
TR - Turchia 187
HK - Hong Kong 177
FI - Finlandia 165
VN - Vietnam 136
FR - Francia 112
KR - Corea 83
BG - Bulgaria 80
IN - India 64
DK - Danimarca 46
IL - Israele 37
CH - Svizzera 33
JP - Giappone 32
NL - Olanda 31
BE - Belgio 29
CZ - Repubblica Ceca 29
PL - Polonia 24
ES - Italia 22
AU - Australia 20
BD - Bangladesh 18
MX - Messico 18
EU - Europa 14
TW - Taiwan 14
RO - Romania 12
ZA - Sudafrica 12
ID - Indonesia 10
IQ - Iraq 10
PK - Pakistan 10
JO - Giordania 8
EC - Ecuador 7
IR - Iran 7
AR - Argentina 6
AT - Austria 6
BO - Bolivia 6
GR - Grecia 6
MA - Marocco 6
EG - Egitto 5
MY - Malesia 5
NO - Norvegia 5
PH - Filippine 5
PT - Portogallo 5
PY - Paraguay 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
LK - Sri Lanka 4
LT - Lituania 4
PE - Perù 4
SA - Arabia Saudita 4
UZ - Uzbekistan 4
HU - Ungheria 3
LB - Libano 3
VE - Venezuela 3
BH - Bahrain 2
CO - Colombia 2
CR - Costa Rica 2
DO - Repubblica Dominicana 2
HR - Croazia 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
MD - Moldavia 2
MN - Mongolia 2
NG - Nigeria 2
NP - Nepal 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
UY - Uruguay 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AZ - Azerbaigian 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
DM - Dominica 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
HN - Honduras 1
JM - Giamaica 1
KE - Kenya 1
LU - Lussemburgo 1
MR - Mauritania 1
NR - Nauru 1
PR - Porto Rico 1
PS - Palestinian Territory 1
RS - Serbia 1
SI - Slovenia 1
SO - Somalia 1
SY - Repubblica araba siriana 1
TN - Tunisia 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 11.091
Città #
Dublin 769
Chandler 501
Jacksonville 400
Hefei 338
Ashburn 323
Dallas 320
Singapore 272
Toronto 214
Southend 201
Dearborn 189
Ann Arbor 174
Beijing 172
Hong Kong 164
Milan 155
Lawrence 105
New York 97
Wilmington 94
Woodbridge 94
Izmir 89
Helsinki 84
Boston 83
Houston 79
Seoul 77
Dong Ket 74
Los Angeles 66
Modena 63
Moscow 62
Mountain View 61
Redwood City 58
Seattle 57
Boardman 54
Frankfurt am Main 42
Tel Aviv 34
Rome 33
The Dalles 32
Nanjing 31
Brussels 28
Council Bluffs 28
São Paulo 26
Tokyo 25
Ho Chi Minh City 24
Kunming 22
Shanghai 22
Florence 21
Fremont 21
Guangzhou 21
Falls Church 18
Munich 17
Warsaw 17
Verona 16
Denver 15
San Mateo 14
Auburn Hills 13
Dulles 13
Montreal 13
Fribourg 12
London 12
Padova 12
Brescia 11
Düsseldorf 11
Norwalk 11
Zhengzhou 11
Zurich 11
Amsterdam 10
Bologna 10
Redmond 10
Rio de Janeiro 10
Stockholm 10
Brooklyn 9
Cattolica 9
Mumbai 9
Ankara 8
Bamberg 8
Corato 8
Falkenstein 8
Hanoi 8
Jinan 8
Much Hadham 8
Secaucus 8
Taranto 8
Bengaluru 7
Berlin 7
Bonndorf 7
Fucecchio 7
Mexico City 7
Monza 7
Napoli 7
Orem 7
San Francisco 7
Santa Clara 7
Taoyuan District 7
Trieste 7
Turin 7
Valenza 7
Vermont 7
Washington 7
Baghdad 6
Belo Horizonte 6
Fuzhou 6
Johannesburg 6
Totale 6.411
Nome #
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: An exploration of professional trade shows 298
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 263
Impresa e concorrenza nella nuova economia 251
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 215
Piano di marketing 194
Le fiere nel mix di comunicazione aziendale. Economia & Management (5): 41-50. 189
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 184
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 183
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 182
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 182
Ongoing search among industrial buyers 182
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 174
Il piano di marketing 169
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 166
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: an exploration of professional trade shows 165
Innovation through trade shows concertation 163
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 162
Comunicazione e comportamenti comunicativi. Una questione di coerenza per l´impresa 160
“Reti di imprese e meta-organizzatori: il ruolo delle fiere” 159
L'immagine del territorio e le manifestazioni fieristiche: una verifica empirica 158
Business-to-business Marketing e Comunicazione: enfasi sulle competenze del fornitore 155
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2004) 152
Competence-Based Marketing 147
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 147
Competence-based value framing for business-to-business customers 147
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 146
Trade shows in the globalizing knowledge economy 144
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 140
The evolution of trade show systems: Lessons from Europe 140
Exploring visitor experiences at trade shows 139
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 138
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 137
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2004) 136
Internationalization and knowledge-based strategies of European trade show organizers in Asia: The case of Messe Frankfurt 136
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 136
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2005) 135
Un Marketing per le città? Riflessioni sulla nascita di una disciplina 131
Servizi online e virtualità delle manifestazioni fieristiche italiane: un'analisi empirica 129
The influence of occupational communities on buyer behavior 129
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2007) 129
creating and managing superior customer value 129
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2006) 127
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2006) 127
The evolution of trade show systems: lessons from Europe 125
Reshaping markets through collective marketing strategies. Lessons from the textile industry 124
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2007) 123
Oltre l'advertising 123
Similarità e concorrenza tra imprese: verso una prospettiva firm-centered 122
Frontiere della Comunicazione di Marketing 122
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 122
Customer Value: Theory, Research and Practice. 121
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2007) 121
Representing Markets: The shaping of fashion trends by French and Italian fabric producers 120
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005) 120
Reframing value for customer 115
“Articolazione e coerenza della comunicazione d’impresa: un modello di analisi” 115
International Trade Fair Report on 5 Leading European Countries, 1990-2006 115
Le fiere: una palestra di comunicazione per le imprese 114
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2006) 114
I driver del cambiamento 112
Trade fairs making war: Competing to become the reference event for the industry 112
La nuova concorrenza: contesti di interazione, strumenti di azione, approcci di analisi 110
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2004) 109
Cambiare strategia 109
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2005) 109
what does marketing competencies mean 108
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2005) 108
L'impatto economico delle manifestazioni fieristiche: il caso di Milano 108
Same place next year… An in-depth analysis of ongoing search among industrial buyers 108
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 106
Il sistema fieristico italiano nell'Europa che cambia 105
Representing markets 105
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 104
“Per un programma di revisione dell’analisi competitiva” 103
The influence of occupational communities on buying behavior 102
Seing is believing? Signaling supplier’s value potential 100
L'impatto delle manifestazioni fieristiche sull’immagine delle aree ospitanti: Una verifica quantitativa 98
La domanda di servizi fieristici: elementi di analisi e comportamenti prospettici 97
Marketing competencies and the sources of customer value in business markets 96
Superior Value For The Customer 96
Le 4 regole dell'influencer 54
Totale 11.150
Categoria #
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Totale 43.916


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021674 0 0 0 0 0 91 104 31 118 52 126 152
2021/2022877 89 221 37 26 69 24 23 121 58 47 57 105
2022/20232.132 152 66 26 197 169 193 18 116 1.012 44 76 63
2023/20241.062 60 55 77 19 73 131 74 251 33 29 114 146
2024/20251.279 50 19 82 37 36 49 120 92 390 132 140 132
2025/20261.821 305 610 182 367 304 53 0 0 0 0 0 0
Totale 11.150