GOLFETTO, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.754
NA - Nord America 3.181
AS - Asia 1.062
OC - Oceania 21
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 15
SA - Sud America 14
AF - Africa 8
Totale 8.055
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.960
IT - Italia 982
IE - Irlanda 771
UA - Ucraina 482
GB - Regno Unito 465
CN - Cina 415
DE - Germania 275
SE - Svezia 266
CA - Canada 216
TR - Turchia 176
SG - Singapore 169
FI - Finlandia 148
VN - Vietnam 91
HK - Hong Kong 89
BG - Bulgaria 79
FR - Francia 68
DK - Danimarca 45
IN - India 40
CH - Svizzera 31
BE - Belgio 28
CZ - Repubblica Ceca 28
KR - Corea 23
AU - Australia 20
NL - Olanda 20
EU - Europa 14
RU - Federazione Russa 14
ES - Italia 12
JP - Giappone 11
RO - Romania 10
BR - Brasile 7
PK - Pakistan 7
TW - Taiwan 6
AT - Austria 5
BO - Bolivia 5
NO - Norvegia 5
PL - Polonia 5
GR - Grecia 4
ID - Indonesia 4
IR - Iran 4
LK - Sri Lanka 4
MX - Messico 4
PH - Filippine 4
BD - Bangladesh 3
HU - Ungheria 3
MA - Marocco 3
MY - Malesia 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
EC - Ecuador 2
EG - Egitto 2
IL - Israele 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LB - Libano 2
PT - Portogallo 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
DO - Repubblica Dominicana 1
HR - Croazia 1
LT - Lituania 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RS - Serbia 1
SI - Slovenia 1
UZ - Uzbekistan 1
ZA - Sudafrica 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 8.055
Città #
Dublin 768
Chandler 501
Jacksonville 400
Toronto 205
Southend 201
Dearborn 189
Ann Arbor 174
Milan 132
Ashburn 114
Lawrence 105
Woodbridge 94
Wilmington 93
Izmir 89
Singapore 88
New York 82
Hong Kong 80
Boston 79
Beijing 78
Houston 77
Dong Ket 74
Helsinki 72
Modena 63
Mountain View 61
Redwood City 58
Seattle 55
Boardman 53
Hefei 38
Nanjing 31
Rome 30
Frankfurt am Main 29
Brussels 27
Kunming 22
Shanghai 22
Fremont 21
Guangzhou 21
Los Angeles 20
Falls Church 18
Seoul 17
Florence 14
San Mateo 14
Auburn Hills 13
Dulles 13
Verona 13
Fribourg 12
Padova 12
Norwalk 11
Zhengzhou 11
Brescia 10
Redmond 10
Bologna 9
Cattolica 9
Zurich 9
Bamberg 8
Corato 8
Jinan 8
Much Hadham 8
Taranto 8
Berlin 7
Bonndorf 7
Fucecchio 7
Napoli 7
Trieste 7
Valenza 7
Vermont 7
Amsterdam 6
Bengaluru 6
Nanchang 6
São Paulo 6
Tokyo 6
Torino 6
Wan Chai 6
Ancona 5
Dallas 5
Fuzhou 5
Matelica 5
Melbourne 5
Mumbai 5
Reggio Emilia 5
Shenyang 5
Veronella 5
Ankara 4
Baotou 4
Caluso 4
Cochabamba 4
Cornate 4
Hebei 4
Jakarta 4
La Spezia 4
Marseille 4
Ningbo 4
Nürnberg 4
Pavullo Nel Frignano 4
Pleasantville 4
Salt Lake City 4
San Giuliano Milanese 4
Serra 4
Taipei 4
Tappahannock 4
Tricesimo 4
Turin 4
Totale 4.697
Nome #
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: An exploration of professional trade shows 219
Impresa e concorrenza nella nuova economia 201
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 195
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 188
Piano di marketing 167
Le fiere nel mix di comunicazione aziendale. Economia & Management (5): 41-50. 151
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 144
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: an exploration of professional trade shows 135
“Reti di imprese e meta-organizzatori: il ruolo delle fiere” 135
Ongoing search among industrial buyers 129
L'immagine del territorio e le manifestazioni fieristiche: una verifica empirica 126
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 120
Innovation through trade shows concertation 120
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 120
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2004) 120
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 113
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 113
The evolution of trade show systems: Lessons from Europe 112
Comunicazione e comportamenti comunicativi. Una questione di coerenza per l´impresa 107
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2005) 106
Il piano di marketing 106
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 106
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 105
Trade shows in the globalizing knowledge economy 105
Un Marketing per le città? Riflessioni sulla nascita di una disciplina 105
Business-to-business Marketing e Comunicazione: enfasi sulle competenze del fornitore 104
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 103
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2007) 101
Internationalization and knowledge-based strategies of European trade show organizers in Asia: The case of Messe Frankfurt 101
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2007) 100
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2006) 99
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 99
Servizi online e virtualità delle manifestazioni fieristiche italiane: un'analisi empirica 97
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2007) 96
Competence-Based Marketing 95
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2006) 95
The evolution of trade show systems: lessons from Europe 95
Exploring visitor experiences at trade shows 95
Oltre l'advertising 94
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 94
The influence of occupational communities on buyer behavior 92
Reshaping markets through collective marketing strategies. Lessons from the textile industry 92
Similarità e concorrenza tra imprese: verso una prospettiva firm-centered 91
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2004) 91
Reframing value for customer 90
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 90
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 89
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005) 89
Competence-based value framing for business-to-business customers 89
what does marketing competencies mean 88
Le fiere: una palestra di comunicazione per le imprese 88
Representing Markets: The shaping of fashion trends by French and Italian fabric producers 87
“Articolazione e coerenza della comunicazione d’impresa: un modello di analisi” 87
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2006) 87
Frontiere della Comunicazione di Marketing 87
Trade fairs making war: Competing to become the reference event for the industry 87
I driver del cambiamento 85
L'impatto economico delle manifestazioni fieristiche: il caso di Milano 84
International Trade Fair Report on 5 Leading European Countries, 1990-2006 83
creating and managing superior customer value 83
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 82
La nuova concorrenza: contesti di interazione, strumenti di azione, approcci di analisi 81
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2004) 81
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2005) 81
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2005) 81
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 81
The influence of occupational communities on buying behavior 79
Same place next year… An in-depth analysis of ongoing search among industrial buyers 79
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo. 78
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 77
Seing is believing? Signaling supplier’s value potential 77
Il sistema fieristico italiano nell'Europa che cambia 76
Customer Value: Theory, Research and Practice. 76
“Per un programma di revisione dell’analisi competitiva” 75
Representing markets 75
L'impatto delle manifestazioni fieristiche sull’immagine delle aree ospitanti: Una verifica quantitativa 73
La domanda di servizi fieristici: elementi di analisi e comportamenti prospettici 72
Cambiare strategia 71
Superior Value For The Customer 71
Marketing competencies and the sources of customer value in business markets 67
Le 4 regole dell'influencer 6
Totale 8.114
Categoria #
all - tutte 28.443
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 28.443


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.391 0 36 125 76 151 169 313 113 144 118 40 106
2020/20211.077 43 100 27 116 117 91 104 31 118 52 126 152
2021/2022877 89 221 37 26 69 24 23 121 58 47 57 105
2022/20232.132 152 66 26 197 169 193 18 116 1.012 44 76 63
2023/20241.062 60 55 77 19 73 131 74 251 33 29 114 146
2024/202564 50 14 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 8.114