GOLFETTO, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.721
NA - Nord America 3.153
AS - Asia 804
OC - Oceania 21
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 15
SA - Sud America 12
AF - Africa 8
Totale 7.734
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.935
IT - Italia 965
IE - Irlanda 771
UA - Ucraina 482
GB - Regno Unito 463
CN - Cina 391
DE - Germania 274
SE - Svezia 266
CA - Canada 213
FI - Finlandia 148
TR - Turchia 104
VN - Vietnam 91
HK - Hong Kong 83
BG - Bulgaria 79
FR - Francia 64
DK - Danimarca 44
IN - India 36
SG - Singapore 35
CH - Svizzera 31
BE - Belgio 28
CZ - Repubblica Ceca 27
AU - Australia 20
NL - Olanda 17
EU - Europa 14
RU - Federazione Russa 12
ES - Italia 11
JP - Giappone 11
RO - Romania 10
KR - Corea 8
PK - Pakistan 7
AT - Austria 5
BO - Bolivia 5
BR - Brasile 5
NO - Norvegia 5
PL - Polonia 5
TW - Taiwan 5
GR - Grecia 4
ID - Indonesia 4
IR - Iran 4
LK - Sri Lanka 4
MX - Messico 4
PH - Filippine 4
BD - Bangladesh 3
HU - Ungheria 3
MA - Marocco 3
MY - Malesia 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
EC - Ecuador 2
EG - Egitto 2
IL - Israele 2
JO - Giordania 2
LB - Libano 2
PT - Portogallo 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
DO - Repubblica Dominicana 1
HR - Croazia 1
KG - Kirghizistan 1
LT - Lituania 1
NG - Nigeria 1
NZ - Nuova Zelanda 1
RS - Serbia 1
SI - Slovenia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
ZA - Sudafrica 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 7.734
Città #
Dublin 768
Chandler 501
Jacksonville 400
Toronto 205
Southend 201
Dearborn 189
Ann Arbor 174
Milan 130
Ashburn 111
Lawrence 105
Woodbridge 94
Wilmington 93
Izmir 89
New York 82
Hong Kong 80
Boston 79
Beijing 78
Houston 77
Dong Ket 74
Helsinki 72
Modena 63
Mountain View 61
Redwood City 58
Seattle 55
Boardman 50
Hefei 38
Nanjing 31
Frankfurt am Main 29
Brussels 27
Rome 27
Kunming 22
Shanghai 22
Fremont 21
Guangzhou 19
Falls Church 18
Florence 14
San Mateo 14
Auburn Hills 13
Dulles 13
Verona 13
Fribourg 12
Los Angeles 12
Norwalk 11
Padova 11
Zhengzhou 11
Brescia 10
Redmond 10
Cattolica 9
Zurich 9
Bamberg 8
Bologna 8
Corato 8
Jinan 8
Much Hadham 8
Taranto 8
Berlin 7
Bonndorf 7
Fucecchio 7
Napoli 7
Trieste 7
Valenza 7
Vermont 7
Amsterdam 6
Bengaluru 6
Nanchang 6
Tokyo 6
Torino 6
Ancona 5
Dallas 5
Fuzhou 5
Matelica 5
Melbourne 5
Reggio Emilia 5
Shenyang 5
Veronella 5
Ankara 4
Baotou 4
Caluso 4
Cochabamba 4
Cornate 4
Hebei 4
Jakarta 4
La Spezia 4
Marseille 4
Ningbo 4
Nürnberg 4
Pavullo Nel Frignano 4
Pleasantville 4
Salt Lake City 4
San Giuliano Milanese 4
Serra 4
São Paulo 4
Taipei 4
Tappahannock 4
Tricesimo 4
Turin 4
Wuhan 4
Agrate Brianza 3
Barcelona 3
Brno 3
Totale 4.569
Nome #
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: An exploration of professional trade shows 216
Impresa e concorrenza nella nuova economia 192
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 185
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 183
Piano di marketing 165
Le fiere nel mix di comunicazione aziendale. Economia & Management (5): 41-50. 150
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 141
“Reti di imprese e meta-organizzatori: il ruolo delle fiere” 133
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: an exploration of professional trade shows 130
L'immagine del territorio e le manifestazioni fieristiche: una verifica empirica 121
Ongoing search among industrial buyers 120
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 116
Innovation through trade shows concertation 115
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2004) 114
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 111
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 109
The evolution of trade show systems: Lessons from Europe 109
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 109
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2005) 104
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 101
Trade shows in the globalizing knowledge economy 101
Comunicazione e comportamenti comunicativi. Una questione di coerenza per l´impresa 100
Un Marketing per le città? Riflessioni sulla nascita di una disciplina 100
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 100
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2007) 99
Business-to-business Marketing e Comunicazione: enfasi sulle competenze del fornitore 99
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 98
Internationalization and knowledge-based strategies of European trade show organizers in Asia: The case of Messe Frankfurt 98
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2007) 98
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2006) 96
Il piano di marketing 96
Servizi online e virtualità delle manifestazioni fieristiche italiane: un'analisi empirica 95
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2007) 95
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 94
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2006) 93
The evolution of trade show systems: lessons from Europe 93
Competence-Based Marketing 90
Similarità e concorrenza tra imprese: verso una prospettiva firm-centered 89
Reshaping markets through collective marketing strategies. Lessons from the textile industry 89
Oltre l'advertising 89
The influence of occupational communities on buyer behavior 88
Exploring visitor experiences at trade shows 88
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 88
Reframing value for customer 87
what does marketing competencies mean 87
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2004) 87
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005) 87
Le fiere: una palestra di comunicazione per le imprese 85
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2006) 85
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 85
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 84
“Articolazione e coerenza della comunicazione d’impresa: un modello di analisi” 84
Representing Markets: The shaping of fashion trends by French and Italian fabric producers 83
Trade fairs making war: Competing to become the reference event for the industry 83
I driver del cambiamento 82
Frontiere della Comunicazione di Marketing 82
International Trade Fair Report on 5 Leading European Countries, 1990-2006 81
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2004) 81
L'impatto economico delle manifestazioni fieristiche: il caso di Milano 81
La nuova concorrenza: contesti di interazione, strumenti di azione, approcci di analisi 79
creating and managing superior customer value 79
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2005) 78
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 78
Competence-based value framing for business-to-business customers 78
The influence of occupational communities on buying behavior 76
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2005) 76
Same place next year… An in-depth analysis of ongoing search among industrial buyers 76
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 76
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 76
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo. 75
Il sistema fieristico italiano nell'Europa che cambia 74
Customer Value: Theory, Research and Practice. 73
Seing is believing? Signaling supplier’s value potential 73
“Per un programma di revisione dell’analisi competitiva” 72
Representing markets 72
La domanda di servizi fieristici: elementi di analisi e comportamenti prospettici 69
Cambiare strategia 68
L'impatto delle manifestazioni fieristiche sull’immagine delle aree ospitanti: Una verifica quantitativa 68
Superior Value For The Customer 68
Marketing competencies and the sources of customer value in business markets 64
Le 4 regole dell'influencer 1
Totale 7.793
Categoria #
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Totale 24.903


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019139 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 35 104
2019/20201.515 124 36 125 76 151 169 313 113 144 118 40 106
2020/20211.077 43 100 27 116 117 91 104 31 118 52 126 152
2021/2022877 89 221 37 26 69 24 23 121 58 47 57 105
2022/20232.132 152 66 26 197 169 193 18 116 1.012 44 76 63
2023/2024805 60 55 77 19 73 131 74 251 33 29 3 0
Totale 7.793