GOLFETTO, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.127
NA - Nord America 3.284
AS - Asia 1.462
SA - Sud America 104
OC - Oceania 22
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 15
AF - Africa 10
Totale 9.024
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.055
IT - Italia 1.040
IE - Irlanda 771
UA - Ucraina 483
GB - Regno Unito 467
CN - Cina 466
SG - Singapore 372
DE - Germania 323
SE - Svezia 267
RU - Federazione Russa 223
CA - Canada 222
TR - Turchia 180
HK - Hong Kong 170
FI - Finlandia 160
VN - Vietnam 95
BR - Brasile 91
FR - Francia 90
BG - Bulgaria 79
DK - Danimarca 46
IN - India 41
IL - Israele 34
CH - Svizzera 33
BE - Belgio 29
CZ - Repubblica Ceca 28
NL - Olanda 26
KR - Corea 23
AU - Australia 20
JP - Giappone 16
ES - Italia 14
EU - Europa 14
TW - Taiwan 14
RO - Romania 10
PK - Pakistan 7
AT - Austria 6
BD - Bangladesh 6
EC - Ecuador 6
PL - Polonia 6
BO - Bolivia 5
GR - Grecia 5
MX - Messico 5
NO - Norvegia 5
PH - Filippine 5
ID - Indonesia 4
IR - Iran 4
LK - Sri Lanka 4
MY - Malesia 4
HU - Ungheria 3
LB - Libano 3
MA - Marocco 3
PT - Portogallo 3
AE - Emirati Arabi Uniti 2
EG - Egitto 2
IQ - Iraq 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LT - Lituania 2
MD - Moldavia 2
NG - Nigeria 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PY - Paraguay 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
UZ - Uzbekistan 2
ZA - Sudafrica 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AZ - Azerbaigian 1
BH - Bahrain 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
HR - Croazia 1
KZ - Kazakistan 1
LU - Lussemburgo 1
NP - Nepal 1
RS - Serbia 1
SI - Slovenia 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 9.024
Città #
Dublin 768
Chandler 501
Jacksonville 400
Toronto 210
Singapore 208
Southend 201
Dearborn 189
Ann Arbor 174
Hong Kong 157
Milan 142
Ashburn 118
Lawrence 105
Woodbridge 94
Wilmington 93
Izmir 89
Helsinki 84
New York 83
Beijing 79
Boston 79
Houston 77
Dong Ket 74
Modena 63
Moscow 62
Mountain View 61
Redwood City 58
Seattle 56
Boardman 54
Hefei 38
Frankfurt am Main 36
Tel Aviv 33
Rome 32
Nanjing 31
The Dalles 31
Los Angeles 30
Brussels 28
Kunming 22
Shanghai 22
Florence 21
Fremont 21
Guangzhou 21
Falls Church 18
Seoul 17
San Mateo 14
Verona 14
Auburn Hills 13
Dulles 13
Fribourg 12
Padova 12
São Paulo 12
Brescia 11
Düsseldorf 11
Munich 11
Norwalk 11
Zhengzhou 11
Zurich 11
Redmond 10
Tokyo 10
Amsterdam 9
Bologna 9
Cattolica 9
Bamberg 8
Corato 8
Falkenstein 8
Jinan 8
Much Hadham 8
Taranto 8
Berlin 7
Bonndorf 7
Fucecchio 7
Napoli 7
Taoyuan District 7
Trieste 7
Valenza 7
Vermont 7
Bengaluru 6
Fuzhou 6
Nanchang 6
Torino 6
Wan Chai 6
Ancona 5
Dallas 5
Matelica 5
Meerbusch 5
Melbourne 5
Mumbai 5
Naples 5
Reggio Emilia 5
Shenyang 5
Veronella 5
Ankara 4
Baotou 4
Bari 4
Caluso 4
Cochabamba 4
Cornate 4
Council Bluffs 4
Hebei 4
Jakarta 4
La Spezia 4
Marseille 4
Totale 5.111
Nome #
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: An exploration of professional trade shows 268
Impresa e concorrenza nella nuova economia 223
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 222
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 195
Piano di marketing 173
Le fiere nel mix di comunicazione aziendale. Economia & Management (5): 41-50. 164
Ongoing search among industrial buyers 160
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 153
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: an exploration of professional trade shows 146
“Reti di imprese e meta-organizzatori: il ruolo delle fiere” 143
L'immagine del territorio e le manifestazioni fieristiche: una verifica empirica 141
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 133
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 133
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 132
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 132
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2004) 132
Innovation through trade shows concertation 131
Il piano di marketing 128
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 127
Comunicazione e comportamenti comunicativi. Una questione di coerenza per l´impresa 121
Trade shows in the globalizing knowledge economy 119
The evolution of trade show systems: Lessons from Europe 117
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 117
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 117
Business-to-business Marketing e Comunicazione: enfasi sulle competenze del fornitore 116
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 115
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2005) 115
Un Marketing per le città? Riflessioni sulla nascita di una disciplina 113
Competence-Based Marketing 112
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2006) 112
Internationalization and knowledge-based strategies of European trade show organizers in Asia: The case of Messe Frankfurt 110
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 108
Servizi online e virtualità delle manifestazioni fieristiche italiane: un'analisi empirica 107
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2007) 107
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2006) 107
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2007) 107
Oltre l'advertising 106
The evolution of trade show systems: lessons from Europe 106
Exploring visitor experiences at trade shows 106
Competence-based value framing for business-to-business customers 106
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2007) 106
The influence of occupational communities on buyer behavior 105
Similarità e concorrenza tra imprese: verso una prospettiva firm-centered 103
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2004) 103
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 103
Reshaping markets through collective marketing strategies. Lessons from the textile industry 101
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 100
Reframing value for customer 99
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2006) 97
Frontiere della Comunicazione di Marketing 97
what does marketing competencies mean 96
Le fiere: una palestra di comunicazione per le imprese 96
Customer Value: Theory, Research and Practice. 96
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 96
creating and managing superior customer value 96
“Articolazione e coerenza della comunicazione d’impresa: un modello di analisi” 95
Representing Markets: The shaping of fashion trends by French and Italian fabric producers 94
I driver del cambiamento 94
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005) 94
L'impatto economico delle manifestazioni fieristiche: il caso di Milano 93
Trade fairs making war: Competing to become the reference event for the industry 93
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2005) 91
La nuova concorrenza: contesti di interazione, strumenti di azione, approcci di analisi 90
International Trade Fair Report on 5 Leading European Countries, 1990-2006 90
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2004) 90
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 90
Representing markets 89
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2005) 88
Il sistema fieristico italiano nell'Europa che cambia 87
Same place next year… An in-depth analysis of ongoing search among industrial buyers 87
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 86
The influence of occupational communities on buying behavior 85
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 84
“Per un programma di revisione dell’analisi competitiva” 83
Cambiare strategia 83
Seing is believing? Signaling supplier’s value potential 83
L'impatto delle manifestazioni fieristiche sull’immagine delle aree ospitanti: Una verifica quantitativa 82
Superior Value For The Customer 80
La domanda di servizi fieristici: elementi di analisi e comportamenti prospettici 79
Marketing competencies and the sources of customer value in business markets 76
Le 4 regole dell'influencer 23
Totale 9.083
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020146 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 40 106
2020/20211.077 43 100 27 116 117 91 104 31 118 52 126 152
2021/2022877 89 221 37 26 69 24 23 121 58 47 57 105
2022/20232.132 152 66 26 197 169 193 18 116 1.012 44 76 63
2023/20241.062 60 55 77 19 73 131 74 251 33 29 114 146
2024/20251.033 50 19 82 37 36 49 120 92 390 132 26 0
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