GOLFETTO, FRANCESCA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 4.311
NA - Nord America 4.202
AS - Asia 2.379
SA - Sud America 249
AF - Africa 37
OC - Oceania 23
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 15
Totale 11.216
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.930
IT - Italia 1.078
CN - Cina 901
IE - Irlanda 772
SG - Singapore 607
GB - Regno Unito 499
UA - Ucraina 487
DE - Germania 340
SE - Svezia 281
CA - Canada 242
RU - Federazione Russa 226
BR - Brasile 206
TR - Turchia 187
HK - Hong Kong 178
FI - Finlandia 165
VN - Vietnam 151
FR - Francia 115
KR - Corea 83
BG - Bulgaria 80
IN - India 67
DK - Danimarca 46
IL - Israele 38
CH - Svizzera 33
JP - Giappone 33
NL - Olanda 31
BE - Belgio 29
CZ - Repubblica Ceca 29
PL - Polonia 25
ES - Italia 24
MX - Messico 21
AU - Australia 20
BD - Bangladesh 20
ZA - Sudafrica 16
EU - Europa 14
TW - Taiwan 14
IQ - Iraq 12
PK - Pakistan 12
RO - Romania 12
ID - Indonesia 10
JO - Giordania 10
AR - Argentina 8
EC - Ecuador 8
BO - Bolivia 7
IR - Iran 7
AT - Austria 6
GR - Grecia 6
MA - Marocco 6
PH - Filippine 6
PY - Paraguay 6
SA - Arabia Saudita 6
AE - Emirati Arabi Uniti 5
EG - Egitto 5
MY - Malesia 5
NO - Norvegia 5
PT - Portogallo 5
UZ - Uzbekistan 5
VE - Venezuela 5
LK - Sri Lanka 4
LT - Lituania 4
PE - Perù 4
HU - Ungheria 3
LB - Libano 3
NG - Nigeria 3
NP - Nepal 3
BH - Bahrain 2
CO - Colombia 2
CR - Costa Rica 2
DO - Repubblica Dominicana 2
HR - Croazia 2
JM - Giamaica 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
MD - Moldavia 2
MN - Mongolia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
SY - Repubblica araba siriana 2
UY - Uruguay 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AZ - Azerbaigian 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
DM - Dominica 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
HN - Honduras 1
KE - Kenya 1
LU - Lussemburgo 1
MR - Mauritania 1
NR - Nauru 1
PR - Porto Rico 1
PS - Palestinian Territory 1
RS - Serbia 1
SI - Slovenia 1
SO - Somalia 1
TN - Tunisia 1
ZW - Zimbabwe 1
Totale 11.216
Città #
Dublin 769
Chandler 501
Jacksonville 400
Ashburn 338
Hefei 338
Dallas 320
Singapore 276
Toronto 214
Southend 201
Dearborn 189
Ann Arbor 174
Beijing 172
Hong Kong 165
Milan 155
Lawrence 105
New York 101
Wilmington 94
Woodbridge 94
Izmir 89
Helsinki 84
Boston 83
Houston 80
Seoul 77
Dong Ket 74
Los Angeles 70
Modena 63
Moscow 62
Mountain View 61
Redwood City 58
Seattle 58
Boardman 54
Frankfurt am Main 42
Tel Aviv 34
Rome 33
Ho Chi Minh City 32
The Dalles 32
Nanjing 31
Brussels 28
Council Bluffs 28
São Paulo 27
Tokyo 26
Kunming 22
Shanghai 22
Florence 21
Fremont 21
Guangzhou 21
Falls Church 18
Warsaw 18
Munich 17
Denver 16
Verona 16
Montreal 14
San Mateo 14
Auburn Hills 13
Dulles 13
London 13
Fribourg 12
Padova 12
Stockholm 12
Brescia 11
Düsseldorf 11
Norwalk 11
Zhengzhou 11
Zurich 11
Amsterdam 10
Bologna 10
Mumbai 10
Orem 10
Redmond 10
Rio de Janeiro 10
Brooklyn 9
Cattolica 9
Hanoi 9
Ankara 8
Bamberg 8
Corato 8
Falkenstein 8
Jinan 8
Johannesburg 8
Much Hadham 8
Secaucus 8
Taranto 8
Amman 7
Belo Horizonte 7
Bengaluru 7
Berlin 7
Bonndorf 7
Fucecchio 7
Manchester 7
Mexico City 7
Monza 7
Napoli 7
Phoenix 7
San Francisco 7
Santa Clara 7
Taoyuan District 7
Trieste 7
Turin 7
Valenza 7
Vermont 7
Totale 6.467
Nome #
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: An exploration of professional trade shows 299
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 265
Impresa e concorrenza nella nuova economia 253
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 216
Piano di marketing 195
Le fiere nel mix di comunicazione aziendale. Economia & Management (5): 41-50. 190
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 187
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 186
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 185
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 185
Ongoing search among industrial buyers 184
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 175
Il piano di marketing 171
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 168
Innovation through trade shows concertation 166
Using anthropological methods to study industrial marketing and purchasing: an exploration of professional trade shows 166
Comunicazione e comportamenti comunicativi. Una questione di coerenza per l´impresa 164
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 164
L'immagine del territorio e le manifestazioni fieristiche: una verifica empirica 160
“Reti di imprese e meta-organizzatori: il ruolo delle fiere” 159
Business-to-business Marketing e Comunicazione: enfasi sulle competenze del fornitore 157
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2004) 153
Competence-Based Marketing 149
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 149
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 149
Competence-based value framing for business-to-business customers 149
Trade shows in the globalizing knowledge economy 145
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 143
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 141
Exploring visitor experiences at trade shows 141
The evolution of trade show systems: Lessons from Europe 141
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 138
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2004) 137
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2005) 136
Internationalization and knowledge-based strategies of European trade show organizers in Asia: The case of Messe Frankfurt 136
Trade show events, from live to digital: towards the development of new competencies 136
The influence of occupational communities on buyer behavior 132
Un Marketing per le città? Riflessioni sulla nascita di una disciplina 132
Servizi online e virtualità delle manifestazioni fieristiche italiane: un'analisi empirica 131
creating and managing superior customer value 131
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2007) 130
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2006) 129
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2006) 129
The evolution of trade show systems: lessons from Europe 127
Reshaping markets through collective marketing strategies. Lessons from the textile industry 126
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2007) 125
Similarità e concorrenza tra imprese: verso una prospettiva firm-centered 124
Frontiere della Comunicazione di Marketing 124
Oltre l'advertising 123
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 123
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2007) 122
Representing Markets: The shaping of fashion trends by French and Italian fabric producers 121
Customer Value: Theory, Research and Practice. 121
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005) 121
Reframing value for customer 117
International Trade Fair Report on 5 Leading European Countries, 1990-2006 117
“Articolazione e coerenza della comunicazione d’impresa: un modello di analisi” 116
Le fiere: una palestra di comunicazione per le imprese 116
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2006) 115
I driver del cambiamento 115
Trade fairs making war: Competing to become the reference event for the industry 113
La nuova concorrenza: contesti di interazione, strumenti di azione, approcci di analisi 112
L'attività fieristica in Lombardia (2001-2004) 111
what does marketing competencies mean 110
Cambiare strategia 110
L'attività fieristica in Emilia Romagna (1992-2005) 110
L'impatto economico delle manifestazioni fieristiche: il caso di Milano 110
Same place next year… An in-depth analysis of ongoing search among industrial buyers 110
Rapporto annuale sul settore fieristico in Italia (2005) 109
Representing markets 108
Opening the network: Bridging the IMP tradition and other research perspectives 108
Il sistema fieristico italiano nell'Europa che cambia 105
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo : scritti in onore di Stefano Podestà 104
“Per un programma di revisione dell’analisi competitiva” 103
The influence of occupational communities on buying behavior 102
L'impatto delle manifestazioni fieristiche sull’immagine delle aree ospitanti: Una verifica quantitativa 100
Seing is believing? Signaling supplier’s value potential 100
Marketing competencies and the sources of customer value in business markets 97
La domanda di servizi fieristici: elementi di analisi e comportamenti prospettici 97
Superior Value For The Customer 97
Le 4 regole dell'influencer 54
Totale 11.275
Categoria #
all - tutte 44.218
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Totale 44.218


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021674 0 0 0 0 0 91 104 31 118 52 126 152
2021/2022877 89 221 37 26 69 24 23 121 58 47 57 105
2022/20232.132 152 66 26 197 169 193 18 116 1.012 44 76 63
2023/20241.062 60 55 77 19 73 131 74 251 33 29 114 146
2024/20251.279 50 19 82 37 36 49 120 92 390 132 140 132
2025/20261.946 305 610 182 367 304 178 0 0 0 0 0 0
Totale 11.275