.The paper highlight how business suppliers set up processes allowing the translation of firm competencies in value for customers

Competence-based value framing for business-to-business customers

GOLFETTO, FRANCESCA;ZERBINI, FABRIZIO;GIBBERT, MICHAEL
2008-01-01

Abstract

.The paper highlight how business suppliers set up processes allowing the translation of firm competencies in value for customers
9781848551725
A. W. Woodside, F. Golfetto, M. Gibbert.
Creating and Managing Superior Customer Value.
Business Marketing and Purchasing Vol. 14
Golfetto, Francesca; Zerbini, Fabrizio; Gibbert, Michael
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11565/2790991
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 1
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact