GOLFETTO, FRANCESCA

GOLFETTO, FRANCESCA  

Dipartimento di Marketing  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 80 (tempo di esecuzione: 0.011 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 1-gen-2007 Zerbini, Fabrizio; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT -
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 1-gen-2005 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego; Chizzoli, Cristian - CERMES
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 1-gen-2006 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego; Chizzoli, Cristian - CERMES
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 1-gen-2007 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego; Chizzoli, Cristian - CERMES
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 1-gen-2008 Rinallo, Diego; Borghini, Stefania; Golfetto, Francesca - IMP Group
Business-to-business Marketing e Comunicazione: enfasi sulle competenze del fornitore 1-gen-2003 Golfetto, Francesca FINANZA MARKETING E PRODUZIONE Giuffre Editore Spa:via Busto Arsizio 40, I 20151 Milan Italy:011 39 02 38089200, EMAIL: distrib@giuffre.it, INTERNET: http://www.giuffre.it, Fax: 011 39 02 38009582
Cambiare strategia 1-gen-2012 Golfetto, Francesca L'IMPRENDITORE -
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 1-gen-2004 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - EGEA
Competence-Based Marketing 1-gen-2004 Golfetto, Francesca; Mazursky, David HARVARD BUSINESS REVIEW Harvard Business Review:60 Harvard Way:Boston, MA 02163:(800)988-0886, (617)783-7500, INTERNET: http://www.harvardbusinessonline.org, Fax: (617)783-7555
Competence-based value framing for business-to-business customers 1-gen-2008 Golfetto, Francesca; Zerbini, Fabrizio; Gibbert, Michael - (seleziona...)
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 1-gen-2012 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - Egea
Comunicazione e comportamenti comunicativi. Una questione di coerenza per l´impresa 1-gen-1993 Golfetto, Francesca - Egea
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 1-gen-2006 Rinallo, Diego; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael - Blackwell Publishing
creating and managing superior customer value 1-gen-2008 A., Woodside; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael - Emerald
Customer Value: Theory, Research and Practice. 1-gen-2008 A., Woodside; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael - (seleziona...)
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 1-gen-2017 Rinallo, Diego; Bathelt, Harald; Golfetto, Francesca INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT -
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 1-gen-2008 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego SVILUPPO & ORGANIZZAZIONE -
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 1-gen-2005 Golfetto, Francesca; Borghini, Stefania; Rinallo, Diego MICRO & MACRO MARKETING Societa Editrice il Mulino Spa:Strada Maggiore 37, I 40125 Bologna Italy:011 39 051 256011, EMAIL: diffusione@mulino.it, INTERNET: http://www.mulino.it, Fax: 011 39 051 256034
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 1-gen-2018 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - Egea
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 1-gen-2011 Rinallo, Diego; Golfetto, Francesca ECONOMIC GEOGRAPHY -