PERRINI, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 26.350
NA - Nord America 7.256
AS - Asia 3.266
SA - Sud America 388
AF - Africa 94
OC - Oceania 61
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 29
Totale 37.444
Nazione #
IT - Italia 18.381
US - Stati Uniti d'America 6.704
IE - Irlanda 1.549
FR - Francia 1.152
GB - Regno Unito 1.071
UA - Ucraina 920
SG - Singapore 904
CN - Cina 898
DE - Germania 746
CA - Canada 480
SE - Svezia 475
RU - Federazione Russa 468
HK - Hong Kong 331
TR - Turchia 315
BR - Brasile 311
FI - Finlandia 308
VN - Vietnam 213
CH - Svizzera 191
NL - Olanda 175
BG - Bulgaria 149
IN - India 114
BE - Belgio 113
NO - Norvegia 103
KR - Corea 91
DK - Danimarca 88
IL - Israele 84
ES - Italia 76
CZ - Repubblica Ceca 61
PL - Polonia 57
AT - Austria 47
PT - Portogallo 47
AU - Australia 46
RO - Romania 43
MX - Messico 41
PK - Pakistan 41
ID - Indonesia 38
JP - Giappone 33
EU - Europa 28
LT - Lituania 27
PH - Filippine 25
ZA - Sudafrica 24
MY - Malesia 23
CO - Colombia 20
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 18
DZ - Algeria 17
GR - Grecia 17
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 17
TW - Taiwan 17
SA - Arabia Saudita 16
IR - Iran 15
LV - Lettonia 15
AR - Argentina 14
NZ - Nuova Zelanda 14
EC - Ecuador 13
BD - Bangladesh 12
CL - Cile 12
MA - Marocco 12
IQ - Iraq 11
SI - Slovenia 11
HU - Ungheria 10
AE - Emirati Arabi Uniti 9
PE - Perù 9
SM - San Marino 9
KZ - Kazakistan 8
PA - Panama 7
UZ - Uzbekistan 7
GE - Georgia 6
NG - Nigeria 6
JM - Giamaica 5
KG - Kirghizistan 5
LK - Sri Lanka 5
MU - Mauritius 5
NP - Nepal 5
SC - Seychelles 5
VE - Venezuela 5
AM - Armenia 4
CR - Costa Rica 4
KE - Kenya 4
LU - Lussemburgo 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
BB - Barbados 3
CY - Cipro 3
EG - Egitto 3
GN - Guinea 3
HN - Honduras 3
HR - Croazia 3
MZ - Mozambico 3
RS - Serbia 3
TH - Thailandia 3
UG - Uganda 3
BO - Bolivia 2
BY - Bielorussia 2
DO - Repubblica Dominicana 2
ET - Etiopia 2
GA - Gabon 2
JE - Jersey 2
JO - Giordania 2
MC - Monaco 2
SV - El Salvador 2
Totale 37.418
Città #
Milan 1.787
Dublin 1.528
Rome 1.369
Chandler 909
Jacksonville 736
Ann Arbor 644
Singapore 496
Naples 429
Dearborn 424
Toronto 388
Southend 319
Hong Kong 296
Florence 236
Bologna 221
Beijing 220
Turin 210
Wilmington 197
Verona 195
Bari 193
Modena 189
Napoli 188
Ashburn 180
Palermo 174
Redwood City 172
Boardman 165
Padova 164
Lawrence 162
Dong Ket 159
Helsinki 157
Brescia 153
Boston 151
Izmir 144
Woodbridge 137
The Dalles 135
New York 123
Catania 122
Frankfurt am Main 116
Moscow 114
Mountain View 111
Parma 108
Torino 102
Dallas 96
Seoul 83
Genoa 80
Genova 80
Bergamo 74
Tel Aviv 74
Monza 69
Salerno 69
Brussels 68
Como 64
London 60
Munich 60
Houston 59
Trento 59
Pescara 55
Ottawa 54
Trieste 54
Hefei 53
Los Angeles 52
Seattle 50
Udine 50
Cagliari 48
Venice 48
Treviso 47
Messina 46
Mumbai 45
Paris 43
Washington 43
Nanjing 42
Rho 42
Dalmine 39
Perugia 39
Aversa 38
Pavia 38
Ancona 36
Fairfield 36
Guangzhou 36
Pisa 36
Reggio Emilia 36
San Mateo 36
Venezia 36
Amsterdam 35
Kunming 35
Vicenza 35
Duncan 34
Varese 34
Falls Church 33
Fremont 33
São Paulo 32
Taranto 32
Zurich 31
Brooklyn 30
Cattolica 30
San Giuliano Milanese 30
Vienna 29
Jinan 27
Cosenza 26
Latina 26
Lisbon 26
Totale 16.754
Nome #
La responsabilità sociale d'impresa: strategia per l'impresa relazionale e innovazione per la sostenibilità 10.427
La dichiarazione non finanziaria: obbligo o opportunità per la nuova rotta della sostenibilità? 932
Corporate Social Responsibility: l’Europa e lo sviluppo di imprese competitive e sostenibili 802
Corporate Social Responsibility. Un nuovo approccio strategico alla gestione d'impresa 687
Rendicontazione non finanziaria, molto più di un obbligo. 611
La Dichiarazione Non Finanziaria: obbligo o opportunità? 527
Gli incubatori sociali in Italia 501
Social Entrepreneurship. Imprese innovative per il cambiamento sociale 498
Corporate Social Responsibility: nuovi equilibri nella gestione d’impresa 425
Innovazione e relazioni driver della sostenibilità. A colloquio con Andrea Illy 379
Management: economia e gestione delle imprese 375
Management. Economia e gestione delle imprese 348
La valutazione degli impatti sociali: Approcci e strumenti applicativi 340
CSR reporting in Italia: Dalla rendicontazione alla creazione di valore 324
Are venture capitalists a catalyst for innovation or do they simply exploi it? 320
Casi di management 307
Business for ocean sustainability : second edition - a global perspective 306
L'impatto del teatro in carcere : misurazione e cambiamento nel sistema penitenziario 305
Concentrati è meglio? Assetti proprietari e performance: un’indagine empirica 270
Understanding and Responding to Societal Demands on Corporate Responsibility (RESPONSE). Final Report 261
L’integrazione della sostenibilità lungo la filiera: PMI e grandi imprese verso un approvvigionamento sostenibile 259
Corporate responsibility, strategic management and the stakeholder view of the firm 259
La grande scommessa della sostenibilità 248
La Corporate Social Responsibility in Europa: sostenibilità dei modelli di sviluppo 244
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 241
Social venture capital & venture philanthropy: Modelli e processi d'investimento nell'innovazione sociale 241
Corporate social responsibility and trust 233
Misurare l’impatto sociale: SROI e altri metodi per il carcere 222
New Tools to Foster Corporate Socially Responsible Behaviour 221
La Life Cycle Assessment per progettare il prodotto 213
The importance of “contextualisation” in small and medium-sized firms valuation: evidences from an Italian case study 206
La valutazione delle aziende in crisi in ambito concorsuale 201
Creare Valore nella Supply Chain. Modelli di gestione a confronto 196
Aspetti gestionali d'impresa nell'amministrazione straordinaria 193
Finanza aziendale 188
Fostering social business through venture philanthropy: The role of financing in the process of new social business creation 188
Collaborative social entrepreneurship 184
Det Bærekraftige Perspktivet: En Ny Styringsmodell 183
Economia Aziendale e gestione d’impresa. Casi ed esercizi 180
TEORIA Y PRÀCTICA EN LA INNOVACIÒN Y EL CAMBIO SOCIAL 176
Managing succession in social enterprises: the case of San Patrignano. 175
Sostenibilità e PMI : aspetti strategici, operativi e finanziari 173
Sustainable Value - EABIS Research Project. Corporate Responsibility, Market Valuation and Measuring the Financial and Non-Financial Performance of the Firm 173
illycaffè: Value Creation Through Responsible Supplier Relationships 172
Il caso San Patrignano: Innovare contro l’emarginazione 169
A process-based view of social entrepreneurship: From opportunity identification to scaling-up social change in the case of San Patrignano 169
Promuovere l’imprenditorialità sociale in Italia: Una visione di sistema 168
Corporate Social Responsibility. Doing the Most Good for Your Company and Your Cause 166
Strategizing CSR: Evidence from an Italian medium-sized, family-owned company 164
The Practitioner's Perspective on Non-Financial Reporting 161
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 158
Corporate social responsibility in the retailing industry: a trust-based model of its effects on consumer behaviour with regard to organic food 158
Conference calls and stock price volatility in the post-reg FD era 157
Deconstructing the relationship between corporate social and financial performance 155
Business for Ocean Sustainability 155
Creare valore nella supply chain: Modelli di gestione a confronto 154
Sustainability management barometer. La sostenibilità delle imprese italiane 154
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 152
Business Ethics and Corporate Sustainability 152
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust 151
Parlando di sostenibilità. Due cartoline dal pianeta 150
CSR, Trust and Consumer Behavior: An Analysis of Organic Product Lines in Retail Chains 149
La Comunicazione Economico-Finanziaria. Studio del Contesto Italiano delle Imprese Quotate e non Quotate 148
Measuring impact and creating change: a comparison of the main methods for social enterprises 148
Corporate social responsibility and SMEs 147
Developing Corporate Social Responsibility: A European Perspective 147
L'imprenditorialita' sociale, motore di cambiamento per un'economia positiva in Italia. 144
Incorporating stakeholder perspective into entrepreneurship research 143
Sostenibilità 143
Are venture capitalists a catalyst for innovation? 140
Climate change tra emergenza ecologica, responsabilità sociale, innovazione e mercato. 139
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 139
A multi-stakeholder perspective on social business planning: Opportunity discovery and exploitation in the case of Dynamo Camp. 138
Corporate Responsibility and Strategic Management 136
La lotta alla povertà passa per la microfinanza. A lezione da Muhammad Yunus, Premio Nobel per la Pace 2006 135
Il caso LifeGate: Diffondere l’eco-cultura 134
illycaffè: Innovation and Knowledge Transfer in the Responsible Supply Chain Management 134
CSR Strategies of SMEs and Large Firms. Evidence from Italy 133
Investigating stakeholder theory and social capital: CSR in large firms and SMEs 131
Sustainability and Stakeholder Management: the Need for New Corporate Performance Evaluation and Reporting Systems 130
Unpacking the CSR-CFP link 129
Competitive strategies and value creation: a twofold perspective analysis 129
CSR e competitività delle PMI 128
Does Ownership Structure Affect Performance? Evidence from the Italian Market 127
Cherry picking or depth-oriented strategic investing? Evidence from SRI activity 127
Shaping Sustainable Value Chains: Network Determinants of Supply Chain Governance Models 126
Models of Corporate Social Responsibility in Italy. Executive Summary 125
The Missing Link Between CorporateSocial Responsibility and ConsumerTrust: The Case of Fair Trade Products 125
Imprese sostenibili 125
Building a Portrait of Corporate Social Responsibility Reporting 125
I processi di vendita di prodotti derivati 124
When Corporate Social Responsibility Becomes a Business Model: The Case of LifeGate 122
Investing in art movements: The case of Surrealist Paintings 121
The impact of corporate social responsibility associations on trust in organic products marketed by mainstream retailers: a study of Italian consumers 121
Dual-mission management in social entrepreneurship: Qualitative evidence from social firms in UK 120
Stakeholder Management and Sustainability Evaluation and Reporting System (SERS): A New Corporate Performance Management Framework 119
Responsabilità Sociale dell’Impresa 119
Microfinance, an innovative instrument to diversify risk 116
The New Social Entrepreneurship. What Awaits Social Entreprenurship Ventures? 116
Il metodo I-Valuation: le basi strategiche della valutazione finanziaria 116
Totale 31.725
Categoria #
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Totale 101.248


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20215.414 301 348 286 472 591 388 459 393 667 395 551 563
2021/20224.964 370 582 324 405 384 323 375 486 489 330 402 494
2022/20237.121 457 334 311 622 551 526 326 597 2.273 336 430 358
2023/20245.667 478 362 484 407 495 436 427 678 364 416 520 600
2024/20255.477 406 312 469 349 312 188 442 416 1.253 498 429 403
2025/2026265 265 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 37.827