PERRINI, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 23.339
NA - Nord America 6.676
AS - Asia 2.247
SA - Sud America 63
AF - Africa 59
OC - Oceania 50
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 29
Totale 32.463
Nazione #
IT - Italia 16.571
US - Stati Uniti d'America 6.175
IE - Irlanda 1.534
GB - Regno Unito 1.012
UA - Ucraina 902
CN - Cina 793
FR - Francia 761
DE - Germania 627
SE - Svezia 468
CA - Canada 457
SG - Singapore 342
TR - Turchia 306
FI - Finlandia 286
VN - Vietnam 206
HK - Hong Kong 184
CH - Svizzera 180
BG - Bulgaria 147
BE - Belgio 107
NL - Olanda 101
NO - Norvegia 97
IN - India 96
KR - Corea 90
DK - Danimarca 88
CZ - Repubblica Ceca 61
ES - Italia 58
RU - Federazione Russa 58
PL - Polonia 43
RO - Romania 42
PT - Portogallo 40
AU - Australia 38
AT - Austria 36
PK - Pakistan 34
EU - Europa 28
JP - Giappone 26
LT - Lituania 24
MX - Messico 23
MY - Malesia 22
ID - Indonesia 18
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 18
PH - Filippine 17
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 17
BR - Brasile 16
GR - Grecia 16
CO - Colombia 13
DZ - Algeria 13
IR - Iran 13
LV - Lettonia 13
SA - Arabia Saudita 13
TW - Taiwan 13
ZA - Sudafrica 13
CL - Cile 12
IL - Israele 12
NZ - Nuova Zelanda 12
SI - Slovenia 11
HU - Ungheria 10
SM - San Marino 9
PE - Perù 8
AE - Emirati Arabi Uniti 7
EC - Ecuador 7
KZ - Kazakistan 6
MA - Marocco 6
NG - Nigeria 6
PA - Panama 6
AR - Argentina 5
MU - Mauritius 5
SC - Seychelles 5
BD - Bangladesh 4
GE - Georgia 4
JM - Giamaica 4
LK - Sri Lanka 4
LU - Lussemburgo 4
AM - Armenia 3
MZ - Mozambico 3
RS - Serbia 3
TH - Thailandia 3
UG - Uganda 3
UZ - Uzbekistan 3
BB - Barbados 2
BY - Bielorussia 2
CR - Costa Rica 2
CY - Cipro 2
EG - Egitto 2
HR - Croazia 2
JE - Jersey 2
KE - Kenya 2
KG - Kirghizistan 2
MC - Monaco 2
SV - El Salvador 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BO - Bolivia 1
BS - Bahamas 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
GT - Guatemala 1
HN - Honduras 1
IQ - Iraq 1
MD - Moldavia 1
Totale 32.455
Città #
Dublin 1.519
Milan 1.450
Rome 1.120
Chandler 909
Jacksonville 736
Ann Arbor 644
Dearborn 424
Toronto 380
Naples 343
Southend 319
Beijing 210
Florence 199
Wilmington 197
Singapore 194
Napoli 188
Bologna 182
Modena 179
Redwood City 172
Verona 169
Bari 165
Boardman 164
Lawrence 162
Turin 160
Dong Ket 159
Hong Kong 153
Ashburn 152
Padova 148
Helsinki 146
Boston 143
Izmir 143
Brescia 141
Woodbridge 137
Palermo 132
New York 115
Mountain View 111
Torino 102
Catania 98
Parma 92
Dallas 91
Frankfurt am Main 90
Seoul 83
Genova 80
Bergamo 70
Genoa 70
Brussels 65
Salerno 65
Como 64
Monza 60
Houston 58
Hefei 53
London 53
Ottawa 50
Udine 50
Pescara 49
Trento 49
Seattle 48
Trieste 47
Messina 43
Washington 43
Cagliari 42
Nanjing 42
Rho 42
Treviso 42
Mumbai 41
Aversa 38
Pavia 38
Fairfield 36
San Mateo 36
Venezia 36
Guangzhou 35
Kunming 35
Paris 35
Perugia 35
Duncan 34
Falls Church 33
Fremont 33
Vicenza 33
Reggio Emilia 32
Varese 32
Venice 32
Dalmine 31
Taranto 31
Cattolica 30
San Giuliano Milanese 30
Pisa 29
Ancona 28
Jinan 27
Latina 26
Palazzolo Acreide 26
Zurich 25
Vienna 24
Amsterdam 23
Cosenza 23
Los Angeles 23
Reggio Calabria 23
Urbino 23
Chiusa di Pesio 22
Lucca 22
Oslo 22
Senago 22
Totale 14.710
Nome #
La responsabilità sociale d'impresa: strategia per l'impresa relazionale e innovazione per la sostenibilità 9.625
La dichiarazione non finanziaria: obbligo o opportunità per la nuova rotta della sostenibilità? 855
Corporate Social Responsibility: l’Europa e lo sviluppo di imprese competitive e sostenibili 757
Rendicontazione non finanziaria, molto più di un obbligo. 534
Corporate Social Responsibility. Un nuovo approccio strategico alla gestione d'impresa 493
La Dichiarazione Non Finanziaria: obbligo o opportunità? 481
Gli incubatori sociali in Italia 473
Social Entrepreneurship. Imprese innovative per il cambiamento sociale 451
Corporate Social Responsibility: nuovi equilibri nella gestione d’impresa 408
Innovazione e relazioni driver della sostenibilità. A colloquio con Andrea Illy 341
La valutazione degli impatti sociali: Approcci e strumenti applicativi 304
Management. Economia e gestione delle imprese 290
CSR reporting in Italia: Dalla rendicontazione alla creazione di valore 287
Business for ocean sustainability : second edition - a global perspective 266
Casi di management 263
Management: economia e gestione delle imprese 254
Are venture capitalists a catalyst for innovation or do they simply exploi it? 245
Corporate responsibility, strategic management and the stakeholder view of the firm 240
Social venture capital & venture philanthropy: Modelli e processi d'investimento nell'innovazione sociale 230
Understanding and Responding to Societal Demands on Corporate Responsibility (RESPONSE). Final Report 230
L'impatto del teatro in carcere : misurazione e cambiamento nel sistema penitenziario 228
La Corporate Social Responsibility in Europa: sostenibilità dei modelli di sviluppo 225
Concentrati è meglio? Assetti proprietari e performance: un’indagine empirica 225
Corporate social responsibility and trust 219
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 213
New Tools to Foster Corporate Socially Responsible Behaviour 197
La grande scommessa della sostenibilità 186
The importance of “contextualisation” in small and medium-sized firms valuation: evidences from an Italian case study 182
La Life Cycle Assessment per progettare il prodotto 180
Misurare l’impatto sociale: SROI e altri metodi per il carcere 176
Creare Valore nella Supply Chain. Modelli di gestione a confronto 172
Det Bærekraftige Perspktivet: En Ny Styringsmodell 170
L’integrazione della sostenibilità lungo la filiera: PMI e grandi imprese verso un approvvigionamento sostenibile 167
Finanza aziendale 166
Collaborative social entrepreneurship 164
Aspetti gestionali d'impresa nell'amministrazione straordinaria 158
Economia Aziendale e gestione d’impresa. Casi ed esercizi 157
illycaffè: Value Creation Through Responsible Supplier Relationships 155
Sustainable Value - EABIS Research Project. Corporate Responsibility, Market Valuation and Measuring the Financial and Non-Financial Performance of the Firm 154
TEORIA Y PRÀCTICA EN LA INNOVACIÒN Y EL CAMBIO SOCIAL 154
A process-based view of social entrepreneurship: From opportunity identification to scaling-up social change in the case of San Patrignano 153
Fostering social business through venture philanthropy: The role of financing in the process of new social business creation 147
Managing succession in social enterprises: the case of San Patrignano. 146
Promuovere l’imprenditorialità sociale in Italia: Una visione di sistema 144
Conference calls and stock price volatility in the post-reg FD era 143
Corporate Social Responsibility. Doing the Most Good for Your Company and Your Cause 139
Il caso San Patrignano: Innovare contro l’emarginazione 138
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust 137
Strategizing CSR: Evidence from an Italian medium-sized, family-owned company 135
La Comunicazione Economico-Finanziaria. Studio del Contesto Italiano delle Imprese Quotate e non Quotate 135
The Practitioner's Perspective on Non-Financial Reporting 135
Corporate social responsibility in the retailing industry: a trust-based model of its effects on consumer behaviour with regard to organic food 134
Parlando di sostenibilità. Due cartoline dal pianeta 134
La valutazione delle aziende in crisi in ambito concorsuale 134
Sostenibilità 134
Business for Ocean Sustainability 134
Creare valore nella supply chain: Modelli di gestione a confronto 132
Deconstructing the relationship between corporate social and financial performance 132
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 131
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 129
CSR, Trust and Consumer Behavior: An Analysis of Organic Product Lines in Retail Chains 129
La lotta alla povertà passa per la microfinanza. A lezione da Muhammad Yunus, Premio Nobel per la Pace 2006 128
Developing Corporate Social Responsibility: A European Perspective 128
L'imprenditorialita' sociale, motore di cambiamento per un'economia positiva in Italia. 127
Corporate social responsibility and SMEs 127
Business Ethics and Corporate Sustainability 126
Climate change tra emergenza ecologica, responsabilità sociale, innovazione e mercato. 122
Incorporating stakeholder perspective into entrepreneurship research 122
Unpacking the CSR-CFP link 121
Are venture capitalists a catalyst for innovation? 120
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 118
Corporate Responsibility and Strategic Management 117
Investigating stakeholder theory and social capital: CSR in large firms and SMEs 116
The Missing Link Between CorporateSocial Responsibility and ConsumerTrust: The Case of Fair Trade Products 115
Il caso LifeGate: Diffondere l’eco-cultura 114
Competitive strategies and value creation: a twofold perspective analysis 114
CSR Strategies of SMEs and Large Firms. Evidence from Italy 114
Sustainability management barometer. La sostenibilità delle imprese italiane 114
Sustainability and Stakeholder Management: the Need for New Corporate Performance Evaluation and Reporting Systems 113
CSR e competitività delle PMI 113
Imprese sostenibili 112
I processi di vendita di prodotti derivati 111
A multi-stakeholder perspective on social business planning: Opportunity discovery and exploitation in the case of Dynamo Camp. 111
Stakeholder Management and Sustainability Evaluation and Reporting System (SERS): A New Corporate Performance Management Framework 111
illycaffè: Innovation and Knowledge Transfer in the Responsible Supply Chain Management 109
When Corporate Social Responsibility Becomes a Business Model: The Case of LifeGate 109
The impact of corporate social responsibility associations on trust in organic products marketed by mainstream retailers: a study of Italian consumers 108
Investing in art movements: The case of Surrealist Paintings 107
Building a Portrait of Corporate Social Responsibility Reporting 106
Does Ownership Structure Affect Performance? Evidence from the Italian Market 105
Responsabilità Sociale dell’Impresa 105
Shaping Sustainable Value Chains: Network Determinants of Supply Chain Governance Models 105
Measuring impact and creating change: a comparison of the main methods for social enterprises 104
Sostenibilità e PMI : aspetti strategici, operativi e finanziari 102
Dual-mission management in social entrepreneurship: Qualitative evidence from social firms in UK 102
Microfinance, an innovative instrument to diversify risk 101
Responsabilità sociale e PMI, politiche e strumenti a confronto 100
Models of Corporate Social Responsibility in Italy. Executive Summary 100
Social entrepreneurship and business ethics: does social equal ethical? 100
Corporate Sustainability, Strategic Management and the Stakeholder View of the Firm. Guest Editorial 100
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20204.454 0 0 395 264 432 473 718 354 499 429 543 347
2020/20215.414 301 348 286 472 591 388 459 393 667 395 551 563
2021/20224.964 370 582 324 405 384 323 375 486 489 330 402 494
2022/20237.121 457 334 311 622 551 526 326 597 2.273 336 430 358
2023/20245.667 478 362 484 407 495 436 427 678 364 416 520 600
2024/2025720 406 312 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
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