PERRINI, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 26.128
NA - Nord America 7.156
AS - Asia 3.213
SA - Sud America 343
AF - Africa 87
OC - Oceania 59
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 29
Totale 37.015
Nazione #
IT - Italia 18.261
US - Stati Uniti d'America 6.617
IE - Irlanda 1.547
FR - Francia 1.100
GB - Regno Unito 1.064
UA - Ucraina 917
CN - Cina 898
SG - Singapore 895
DE - Germania 721
CA - Canada 476
SE - Svezia 475
RU - Federazione Russa 466
HK - Hong Kong 323
TR - Turchia 313
FI - Finlandia 301
BR - Brasile 270
VN - Vietnam 208
CH - Svizzera 191
NL - Olanda 174
BG - Bulgaria 149
BE - Belgio 113
IN - India 104
NO - Norvegia 103
KR - Corea 91
DK - Danimarca 88
IL - Israele 84
ES - Italia 76
CZ - Repubblica Ceca 61
PL - Polonia 55
PT - Portogallo 47
AT - Austria 46
AU - Australia 46
RO - Romania 43
ID - Indonesia 38
MX - Messico 38
PK - Pakistan 37
JP - Giappone 32
EU - Europa 28
LT - Lituania 27
PH - Filippine 25
MY - Malesia 23
ZA - Sudafrica 23
CO - Colombia 19
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 18
DZ - Algeria 17
GR - Grecia 17
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 17
TW - Taiwan 17
IR - Iran 15
LV - Lettonia 15
AR - Argentina 14
SA - Arabia Saudita 14
NZ - Nuova Zelanda 13
CL - Cile 12
EC - Ecuador 11
SI - Slovenia 11
HU - Ungheria 10
MA - Marocco 10
AE - Emirati Arabi Uniti 9
PE - Perù 9
SM - San Marino 9
BD - Bangladesh 8
KZ - Kazakistan 8
IQ - Iraq 7
GE - Georgia 6
NG - Nigeria 6
PA - Panama 6
KG - Kirghizistan 5
LK - Sri Lanka 5
MU - Mauritius 5
SC - Seychelles 5
UZ - Uzbekistan 5
VE - Venezuela 5
AM - Armenia 4
CR - Costa Rica 4
JM - Giamaica 4
LU - Lussemburgo 4
NP - Nepal 4
AL - Albania 3
AZ - Azerbaigian 3
BB - Barbados 3
CY - Cipro 3
EG - Egitto 3
GN - Guinea 3
HR - Croazia 3
KE - Kenya 3
MZ - Mozambico 3
RS - Serbia 3
TH - Thailandia 3
UG - Uganda 3
BO - Bolivia 2
BY - Bielorussia 2
GA - Gabon 2
JE - Jersey 2
JO - Giordania 2
MC - Monaco 2
SV - El Salvador 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AO - Angola 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
Totale 36.995
Città #
Milan 1.775
Dublin 1.526
Rome 1.340
Chandler 909
Jacksonville 736
Ann Arbor 644
Singapore 488
Naples 426
Dearborn 424
Toronto 387
Southend 319
Hong Kong 288
Florence 235
Beijing 220
Bologna 220
Turin 208
Wilmington 197
Verona 190
Bari 189
Napoli 188
Modena 187
Ashburn 177
Palermo 172
Redwood City 172
Boardman 165
Padova 164
Lawrence 162
Dong Ket 159
Helsinki 157
Brescia 153
Boston 150
Izmir 143
Woodbridge 137
The Dalles 135
New York 123
Catania 119
Frankfurt am Main 114
Moscow 114
Mountain View 111
Parma 103
Torino 102
Dallas 96
Seoul 83
Genoa 80
Genova 80
Bergamo 74
Tel Aviv 74
Monza 69
Salerno 69
Brussels 68
Como 64
London 60
Trento 59
Houston 58
Pescara 55
Ottawa 54
Trieste 54
Hefei 53
Seattle 50
Udine 50
Los Angeles 48
Treviso 47
Venice 47
Cagliari 46
Messina 46
Mumbai 44
Washington 43
Nanjing 42
Rho 42
Paris 41
Dalmine 39
Munich 39
Perugia 39
Aversa 38
Pavia 38
Ancona 36
Fairfield 36
Guangzhou 36
Reggio Emilia 36
San Mateo 36
Venezia 36
Amsterdam 35
Kunming 35
Pisa 35
Vicenza 35
Duncan 34
Varese 34
Falls Church 33
Fremont 33
Taranto 31
Zurich 31
Cattolica 30
San Giuliano Milanese 30
Vienna 29
Jinan 27
Cosenza 26
Latina 26
Lisbon 26
Palazzolo Acreide 26
Siena 26
Totale 16.615
Nome #
La responsabilità sociale d'impresa: strategia per l'impresa relazionale e innovazione per la sostenibilità 10.375
La dichiarazione non finanziaria: obbligo o opportunità per la nuova rotta della sostenibilità? 927
Corporate Social Responsibility: l’Europa e lo sviluppo di imprese competitive e sostenibili 802
Corporate Social Responsibility. Un nuovo approccio strategico alla gestione d'impresa 663
Rendicontazione non finanziaria, molto più di un obbligo. 601
La Dichiarazione Non Finanziaria: obbligo o opportunità? 523
Gli incubatori sociali in Italia 498
Social Entrepreneurship. Imprese innovative per il cambiamento sociale 497
Corporate Social Responsibility: nuovi equilibri nella gestione d’impresa 424
Innovazione e relazioni driver della sostenibilità. A colloquio con Andrea Illy 379
Management: economia e gestione delle imprese 368
Management. Economia e gestione delle imprese 343
La valutazione degli impatti sociali: Approcci e strumenti applicativi 334
CSR reporting in Italia: Dalla rendicontazione alla creazione di valore 320
Are venture capitalists a catalyst for innovation or do they simply exploi it? 316
Business for ocean sustainability : second edition - a global perspective 304
Casi di management 302
L'impatto del teatro in carcere : misurazione e cambiamento nel sistema penitenziario 301
Understanding and Responding to Societal Demands on Corporate Responsibility (RESPONSE). Final Report 257
Corporate responsibility, strategic management and the stakeholder view of the firm 257
Concentrati è meglio? Assetti proprietari e performance: un’indagine empirica 256
L’integrazione della sostenibilità lungo la filiera: PMI e grandi imprese verso un approvvigionamento sostenibile 255
Social venture capital & venture philanthropy: Modelli e processi d'investimento nell'innovazione sociale 241
La grande scommessa della sostenibilità 241
La Corporate Social Responsibility in Europa: sostenibilità dei modelli di sviluppo 240
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 239
Corporate social responsibility and trust 232
Misurare l’impatto sociale: SROI e altri metodi per il carcere 219
New Tools to Foster Corporate Socially Responsible Behaviour 216
La Life Cycle Assessment per progettare il prodotto 208
The importance of “contextualisation” in small and medium-sized firms valuation: evidences from an Italian case study 203
La valutazione delle aziende in crisi in ambito concorsuale 194
Creare Valore nella Supply Chain. Modelli di gestione a confronto 193
Aspetti gestionali d'impresa nell'amministrazione straordinaria 190
Finanza aziendale 186
Fostering social business through venture philanthropy: The role of financing in the process of new social business creation 183
Det Bærekraftige Perspktivet: En Ny Styringsmodell 183
Collaborative social entrepreneurship 182
Economia Aziendale e gestione d’impresa. Casi ed esercizi 178
TEORIA Y PRÀCTICA EN LA INNOVACIÒN Y EL CAMBIO SOCIAL 174
Sustainable Value - EABIS Research Project. Corporate Responsibility, Market Valuation and Measuring the Financial and Non-Financial Performance of the Firm 173
Managing succession in social enterprises: the case of San Patrignano. 173
illycaffè: Value Creation Through Responsible Supplier Relationships 170
A process-based view of social entrepreneurship: From opportunity identification to scaling-up social change in the case of San Patrignano 167
Il caso San Patrignano: Innovare contro l’emarginazione 166
Sostenibilità e PMI : aspetti strategici, operativi e finanziari 165
Promuovere l’imprenditorialità sociale in Italia: Una visione di sistema 165
Corporate Social Responsibility. Doing the Most Good for Your Company and Your Cause 163
Strategizing CSR: Evidence from an Italian medium-sized, family-owned company 162
The Practitioner's Perspective on Non-Financial Reporting 159
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 156
Conference calls and stock price volatility in the post-reg FD era 155
Corporate social responsibility in the retailing industry: a trust-based model of its effects on consumer behaviour with regard to organic food 154
Sustainability management barometer. La sostenibilità delle imprese italiane 154
Creare valore nella supply chain: Modelli di gestione a confronto 153
Business for Ocean Sustainability 153
Deconstructing the relationship between corporate social and financial performance 152
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust 150
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 149
Business Ethics and Corporate Sustainability 149
Parlando di sostenibilità. Due cartoline dal pianeta 149
La Comunicazione Economico-Finanziaria. Studio del Contesto Italiano delle Imprese Quotate e non Quotate 148
Measuring impact and creating change: a comparison of the main methods for social enterprises 148
CSR, Trust and Consumer Behavior: An Analysis of Organic Product Lines in Retail Chains 147
Corporate social responsibility and SMEs 145
Developing Corporate Social Responsibility: A European Perspective 145
L'imprenditorialita' sociale, motore di cambiamento per un'economia positiva in Italia. 142
Sostenibilità 142
Incorporating stakeholder perspective into entrepreneurship research 140
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 138
Climate change tra emergenza ecologica, responsabilità sociale, innovazione e mercato. 137
A multi-stakeholder perspective on social business planning: Opportunity discovery and exploitation in the case of Dynamo Camp. 137
Are venture capitalists a catalyst for innovation? 137
Corporate Responsibility and Strategic Management 135
La lotta alla povertà passa per la microfinanza. A lezione da Muhammad Yunus, Premio Nobel per la Pace 2006 135
Il caso LifeGate: Diffondere l’eco-cultura 132
illycaffè: Innovation and Knowledge Transfer in the Responsible Supply Chain Management 132
Investigating stakeholder theory and social capital: CSR in large firms and SMEs 131
Sustainability and Stakeholder Management: the Need for New Corporate Performance Evaluation and Reporting Systems 129
Unpacking the CSR-CFP link 129
CSR Strategies of SMEs and Large Firms. Evidence from Italy 129
Competitive strategies and value creation: a twofold perspective analysis 128
CSR e competitività delle PMI 127
The Missing Link Between CorporateSocial Responsibility and ConsumerTrust: The Case of Fair Trade Products 125
Imprese sostenibili 125
Cherry picking or depth-oriented strategic investing? Evidence from SRI activity 125
Models of Corporate Social Responsibility in Italy. Executive Summary 124
Does Ownership Structure Affect Performance? Evidence from the Italian Market 124
Shaping Sustainable Value Chains: Network Determinants of Supply Chain Governance Models 124
Building a Portrait of Corporate Social Responsibility Reporting 123
I processi di vendita di prodotti derivati 122
When Corporate Social Responsibility Becomes a Business Model: The Case of LifeGate 122
The impact of corporate social responsibility associations on trust in organic products marketed by mainstream retailers: a study of Italian consumers 121
Investing in art movements: The case of Surrealist Paintings 120
Stakeholder Management and Sustainability Evaluation and Reporting System (SERS): A New Corporate Performance Management Framework 118
Responsabilità Sociale dell’Impresa 118
Dual-mission management in social entrepreneurship: Qualitative evidence from social firms in UK 118
Microfinance, an innovative instrument to diversify risk 115
The New Social Entrepreneurship. What Awaits Social Entreprenurship Ventures? 115
Corporate sustainability, intangible assets and competitive advantage 114
Totale 31.407
Categoria #
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Totale 98.617


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020347 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 347
2020/20215.414 301 348 286 472 591 388 459 393 667 395 551 563
2021/20224.964 370 582 324 405 384 323 375 486 489 330 402 494
2022/20237.121 457 334 311 622 551 526 326 597 2.273 336 430 358
2023/20245.667 478 362 484 407 495 436 427 678 364 416 520 600
2024/20255.313 406 312 469 349 312 188 442 416 1.253 498 429 239
Totale 37.398