PERRINI, FRANCESCO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 24.341
NA - Nord America 6.777
AS - Asia 2.455
SA - Sud America 71
AF - Africa 59
OC - Oceania 55
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 29
Totale 33.787
Nazione #
IT - Italia 17.333
US - Stati Uniti d'America 6.261
IE - Irlanda 1.538
GB - Regno Unito 1.037
UA - Ucraina 902
CN - Cina 884
FR - Francia 872
DE - Germania 661
SE - Svezia 468
CA - Canada 467
SG - Singapore 431
TR - Turchia 306
FI - Finlandia 291
VN - Vietnam 208
CH - Svizzera 186
HK - Hong Kong 185
BG - Bulgaria 149
NL - Olanda 124
BE - Belgio 113
NO - Norvegia 100
IN - India 99
KR - Corea 90
DK - Danimarca 88
ES - Italia 64
CZ - Repubblica Ceca 61
RU - Federazione Russa 61
PL - Polonia 46
AU - Australia 43
PT - Portogallo 42
RO - Romania 42
AT - Austria 39
PK - Pakistan 34
EU - Europa 28
ID - Indonesia 27
JP - Giappone 26
LT - Lituania 26
MX - Messico 26
MY - Malesia 23
BR - Brasile 22
PH - Filippine 20
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 18
GR - Grecia 17
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 17
TW - Taiwan 16
IL - Israele 14
LV - Lettonia 14
CO - Colombia 13
DZ - Algeria 13
IR - Iran 13
SA - Arabia Saudita 13
ZA - Sudafrica 13
CL - Cile 12
NZ - Nuova Zelanda 12
SI - Slovenia 11
HU - Ungheria 10
EC - Ecuador 9
SM - San Marino 9
PE - Perù 8
AE - Emirati Arabi Uniti 7
KZ - Kazakistan 6
MA - Marocco 6
NG - Nigeria 6
PA - Panama 6
AR - Argentina 5
GE - Georgia 5
LK - Sri Lanka 5
MU - Mauritius 5
SC - Seychelles 5
BD - Bangladesh 4
CR - Costa Rica 4
JM - Giamaica 4
KG - Kirghizistan 4
LU - Lussemburgo 4
AM - Armenia 3
MZ - Mozambico 3
RS - Serbia 3
TH - Thailandia 3
UG - Uganda 3
UZ - Uzbekistan 3
BB - Barbados 2
BY - Bielorussia 2
CY - Cipro 2
EG - Egitto 2
HR - Croazia 2
JE - Jersey 2
KE - Kenya 2
MC - Monaco 2
SV - El Salvador 2
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 1
AL - Albania 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BO - Bolivia 1
BS - Bahamas 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EE - Estonia 1
GT - Guatemala 1
HN - Honduras 1
IQ - Iraq 1
MD - Moldavia 1
Totale 33.779
Città #
Milan 1.591
Dublin 1.519
Rome 1.213
Chandler 909
Jacksonville 736
Ann Arbor 644
Dearborn 424
Toronto 383
Naples 378
Southend 319
Singapore 280
Florence 220
Beijing 211
Wilmington 197
Bologna 196
Napoli 188
Modena 183
Verona 183
Turin 182
Redwood City 172
Bari 170
Ashburn 167
Boardman 164
Lawrence 162
Dong Ket 159
Padova 156
Hong Kong 154
Helsinki 150
Brescia 149
Palermo 145
Boston 143
Izmir 143
Woodbridge 137
New York 117
Mountain View 111
Catania 107
Torino 102
Parma 100
Frankfurt am Main 94
Dallas 91
Seoul 83
Genova 80
Bergamo 71
Genoa 70
Brussels 68
Salerno 67
Como 64
Monza 60
Houston 58
London 54
Hefei 53
Ottawa 53
Pescara 50
Trento 50
Udine 50
Trieste 49
Seattle 48
Messina 46
Treviso 46
Mumbai 44
Washington 43
Cagliari 42
Nanjing 42
Rho 42
Paris 39
Venice 39
Aversa 38
Pavia 38
Perugia 37
Fairfield 36
Guangzhou 36
San Mateo 36
Venezia 36
Kunming 35
Vicenza 35
Duncan 34
Reggio Emilia 34
Dalmine 33
Falls Church 33
Fremont 33
Varese 32
Taranto 31
Cattolica 30
Munich 30
San Giuliano Milanese 30
Los Angeles 29
Pisa 29
Ancona 28
Jinan 27
Latina 26
Palazzolo Acreide 26
Siena 26
Zurich 26
Caserta 25
Vienna 25
Urbino 24
Amsterdam 23
Cosenza 23
Reggio Calabria 23
Chiusa di Pesio 22
Totale 15.289
Nome #
La responsabilità sociale d'impresa: strategia per l'impresa relazionale e innovazione per la sostenibilità 9.978
La dichiarazione non finanziaria: obbligo o opportunità per la nuova rotta della sostenibilità? 883
Corporate Social Responsibility: l’Europa e lo sviluppo di imprese competitive e sostenibili 770
Corporate Social Responsibility. Un nuovo approccio strategico alla gestione d'impresa 576
Rendicontazione non finanziaria, molto più di un obbligo. 560
La Dichiarazione Non Finanziaria: obbligo o opportunità? 494
Gli incubatori sociali in Italia 478
Social Entrepreneurship. Imprese innovative per il cambiamento sociale 461
Corporate Social Responsibility: nuovi equilibri nella gestione d’impresa 409
Innovazione e relazioni driver della sostenibilità. A colloquio con Andrea Illy 362
La valutazione degli impatti sociali: Approcci e strumenti applicativi 316
Management: economia e gestione delle imprese 316
Management. Economia e gestione delle imprese 301
CSR reporting in Italia: Dalla rendicontazione alla creazione di valore 297
Casi di management 284
Business for ocean sustainability : second edition - a global perspective 279
L'impatto del teatro in carcere : misurazione e cambiamento nel sistema penitenziario 261
Are venture capitalists a catalyst for innovation or do they simply exploi it? 256
Corporate responsibility, strategic management and the stakeholder view of the firm 243
Concentrati è meglio? Assetti proprietari e performance: un’indagine empirica 238
Understanding and Responding to Societal Demands on Corporate Responsibility (RESPONSE). Final Report 238
Social venture capital & venture philanthropy: Modelli e processi d'investimento nell'innovazione sociale 231
La Corporate Social Responsibility in Europa: sostenibilità dei modelli di sviluppo 226
Corporate social responsibility and trust 222
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 216
La grande scommessa della sostenibilità 216
New Tools to Foster Corporate Socially Responsible Behaviour 201
L’integrazione della sostenibilità lungo la filiera: PMI e grandi imprese verso un approvvigionamento sostenibile 198
The importance of “contextualisation” in small and medium-sized firms valuation: evidences from an Italian case study 189
Misurare l’impatto sociale: SROI e altri metodi per il carcere 189
La Life Cycle Assessment per progettare il prodotto 187
Creare Valore nella Supply Chain. Modelli di gestione a confronto 175
Det Bærekraftige Perspktivet: En Ny Styringsmodell 174
Finanza aziendale 173
Collaborative social entrepreneurship 169
Fostering social business through venture philanthropy: The role of financing in the process of new social business creation 166
Aspetti gestionali d'impresa nell'amministrazione straordinaria 166
Economia Aziendale e gestione d’impresa. Casi ed esercizi 163
TEORIA Y PRÀCTICA EN LA INNOVACIÒN Y EL CAMBIO SOCIAL 160
Sustainable Value - EABIS Research Project. Corporate Responsibility, Market Valuation and Measuring the Financial and Non-Financial Performance of the Firm 158
illycaffè: Value Creation Through Responsible Supplier Relationships 158
A process-based view of social entrepreneurship: From opportunity identification to scaling-up social change in the case of San Patrignano 156
Managing succession in social enterprises: the case of San Patrignano. 152
Corporate Social Responsibility. Doing the Most Good for Your Company and Your Cause 152
Il caso San Patrignano: Innovare contro l’emarginazione 148
Promuovere l’imprenditorialità sociale in Italia: Una visione di sistema 147
Conference calls and stock price volatility in the post-reg FD era 146
Strategizing CSR: Evidence from an Italian medium-sized, family-owned company 146
The Practitioner's Perspective on Non-Financial Reporting 143
La valutazione delle aziende in crisi in ambito concorsuale 140
Corporate social responsibility in the retailing industry: a trust-based model of its effects on consumer behaviour with regard to organic food 138
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust 138
Business for Ocean Sustainability 137
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 136
La Comunicazione Economico-Finanziaria. Studio del Contesto Italiano delle Imprese Quotate e non Quotate 136
Parlando di sostenibilità. Due cartoline dal pianeta 136
illycaffè: Value Creation through Responsible Supplier Relationships 135
Deconstructing the relationship between corporate social and financial performance 135
Creare valore nella supply chain: Modelli di gestione a confronto 134
Sostenibilità 134
Business Ethics and Corporate Sustainability 133
CSR, Trust and Consumer Behavior: An Analysis of Organic Product Lines in Retail Chains 133
L'imprenditorialita' sociale, motore di cambiamento per un'economia positiva in Italia. 131
Corporate social responsibility and SMEs 130
Developing Corporate Social Responsibility: A European Perspective 130
La lotta alla povertà passa per la microfinanza. A lezione da Muhammad Yunus, Premio Nobel per la Pace 2006 129
Sostenibilità e PMI : aspetti strategici, operativi e finanziari 126
Climate change tra emergenza ecologica, responsabilità sociale, innovazione e mercato. 124
Incorporating stakeholder perspective into entrepreneurship research 124
Corporate Responsibility and Strategic Management 122
Unpacking the CSR-CFP link 122
Are venture capitalists a catalyst for innovation? 122
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 121
A multi-stakeholder perspective on social business planning: Opportunity discovery and exploitation in the case of Dynamo Camp. 120
Sustainability and Stakeholder Management: the Need for New Corporate Performance Evaluation and Reporting Systems 119
Il caso LifeGate: Diffondere l’eco-cultura 119
CSR Strategies of SMEs and Large Firms. Evidence from Italy 119
Competitive strategies and value creation: a twofold perspective analysis 118
Investigating stakeholder theory and social capital: CSR in large firms and SMEs 118
Sustainability management barometer. La sostenibilità delle imprese italiane 118
CSR e competitività delle PMI 116
The Missing Link Between CorporateSocial Responsibility and ConsumerTrust: The Case of Fair Trade Products 116
Measuring impact and creating change: a comparison of the main methods for social enterprises 116
I processi di vendita di prodotti derivati 114
illycaffè: Innovation and Knowledge Transfer in the Responsible Supply Chain Management 114
Does Ownership Structure Affect Performance? Evidence from the Italian Market 113
Imprese sostenibili 113
Stakeholder Management and Sustainability Evaluation and Reporting System (SERS): A New Corporate Performance Management Framework 111
When Corporate Social Responsibility Becomes a Business Model: The Case of LifeGate 111
Shaping Sustainable Value Chains: Network Determinants of Supply Chain Governance Models 110
Building a Portrait of Corporate Social Responsibility Reporting 110
Investing in art movements: The case of Surrealist Paintings 108
The impact of corporate social responsibility associations on trust in organic products marketed by mainstream retailers: a study of Italian consumers 108
Responsabilità Sociale dell’Impresa 107
Dual-mission management in social entrepreneurship: Qualitative evidence from social firms in UK 106
Models of Corporate Social Responsibility in Italy. Executive Summary 104
Venture philanthropy: Modelli d'investimento nell'innovazione sociale 104
Microfinance, an innovative instrument to diversify risk 103
Cherry picking or depth-oriented strategic investing? Evidence from SRI activity 103
L'integrazione della CSR nei rapporti di filiera delle PMI. 102
Totale 29.093
Categoria #
all - tutte 86.319
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 86.319


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20202.890 0 0 0 0 0 0 718 354 499 429 543 347
2020/20215.414 301 348 286 472 591 388 459 393 667 395 551 563
2021/20224.964 370 582 324 405 384 323 375 486 489 330 402 494
2022/20237.121 457 334 311 622 551 526 326 597 2.273 336 430 358
2023/20245.667 478 362 484 407 495 436 427 678 364 416 520 600
2024/20252.045 406 312 469 349 312 188 9 0 0 0 0 0
Totale 34.130