ZERBINI, FABRIZIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.091
NA - Nord America 1.680
AS - Asia 624
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
SA - Sud America 3
OC - Oceania 2
AF - Africa 1
Totale 4.405
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.568
IT - Italia 470
IE - Irlanda 451
GB - Regno Unito 327
UA - Ucraina 259
CN - Cina 254
DE - Germania 189
SE - Svezia 144
CA - Canada 112
SG - Singapore 105
TR - Turchia 89
VN - Vietnam 77
FI - Finlandia 75
HK - Hong Kong 57
BG - Bulgaria 44
DK - Danimarca 30
CZ - Repubblica Ceca 29
FR - Francia 22
BE - Belgio 14
KR - Corea 14
IN - India 11
CH - Svizzera 7
NL - Olanda 5
RO - Romania 5
EU - Europa 4
PT - Portogallo 4
RU - Federazione Russa 3
AT - Austria 2
AU - Australia 2
GR - Grecia 2
IL - Israele 2
LK - Sri Lanka 2
NO - Norvegia 2
PK - Pakistan 2
SI - Slovenia 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
UZ - Uzbekistan 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
AR - Argentina 1
BH - Bahrain 1
BR - Brasile 1
CI - Costa d'Avorio 1
CL - Cile 1
ES - Italia 1
IR - Iran 1
JP - Giappone 1
KZ - Kazakistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LT - Lituania 1
LV - Lettonia 1
MY - Malesia 1
PH - Filippine 1
TW - Taiwan 1
Totale 4.405
Città #
Dublin 450
Chandler 240
Jacksonville 215
Southend 194
Ann Arbor 164
Toronto 109
Dearborn 108
Milan 93
Singapore 62
Houston 60
Ashburn 58
Hong Kong 56
Dong Ket 55
Frankfurt am Main 55
Beijing 51
Woodbridge 48
Wilmington 47
Izmir 46
Lawrence 44
Boston 41
Boardman 38
New York 36
Helsinki 30
Modena 22
Rome 21
Seattle 21
Hefei 19
Munich 19
Scottsdale 17
Hanoi 16
Redwood City 15
Brussels 14
Nanjing 14
Fremont 13
Kunming 13
Seoul 13
Florence 10
Genoa 10
Los Angeles 10
Naples 10
Verona 10
Mountain View 9
San Mateo 9
Turin 9
Brno 8
Sant'Ilario d'Enza 8
Auburn Hills 7
Brescia 7
Fairfield 7
Falls Church 7
Jinan 7
Mumbai 7
Bologna 6
Trento 6
Washington 6
Bruino 5
Fuzhou 5
Gallarate 5
Xian 5
Baotou 4
Cagliari 4
Cassina de' Pecchi 4
Copenhagen 4
Guangzhou 4
Mannheim 4
Pleasantville 4
Redmond 4
Wuhan 4
Ancona 3
Bari 3
Bielefeld 3
Bolzano 3
Bucharest 3
Castellanza 3
Catania 3
Coimbra 3
Genzano Di Roma 3
Lajàtico 3
Levanto 3
Mazara del Vallo 3
Modugno 3
Palermo 3
Pescara 3
Rimini 3
Torino 3
Treviso 3
Tuscania 3
Amsterdam 2
Berlin 2
Bonndorf 2
Botrugno 2
Bratislava 2
Bremgarten 2
Castel Volturno 2
Chengdu 2
Chiaravalle 2
Colombo 2
Falkenstein 2
Gorizia 2
Gorla Maggiore 2
Totale 2.809
Nome #
Segmentazione, Targeting e Posizionamento 193
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 190
IBM: Risorse e Competenze per il Vantaggio Competitivo 170
Release capacity in the vendor selection process 166
Gaining customers making gifts to rivals: understanding how signals of value potential affect supplier’s performance 145
I sistemi di CRM nel retail: centralizzazione o decentramento? 130
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 129
Il category management per la categoria del vino. La collaborazione tra Lombardini e Coltiva 125
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 111
When legacy carriers converge with low-cost carriers: exploring the fusion of european airline business models through a case-based analysis 110
Assessment of destination performance: a strategy map approach 108
A chi servono le privatizzazioni? Una analisi della struttura di Corporate Governance delle società per azioni pubbliche locali 106
Integration of third parties within existing dyads:an exploratory study of category management programs (CMPs) 104
Hybrid integration: when third parties set the agenda to suppliers and retailers 101
When legacy carriers converge with low cost: the hybrid approach of Brussels Airlines 100
La conformazione dei network fedeltà: un'analisi della relazione tra la sovrapposizione delle reti dei partner e l'efficacia dei programmi di fidelizzazione 99
Integrating relationship maintenance into the multiplexity of channel ties: a theorical framework 95
The meaning(s) of trust. A content analysis on the diverse conceptualizations of trust in scholarly research on business relationships 94
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti 92
Reframing value for customer 91
Competence-based value framing for business-to-business customers 91
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005) 90
Liberalizzazione dei mercati e strategie di sviluppo tramite accordi 89
what does marketing competencies mean 89
Third parties in coopetition management: enabling collaborative strategies in adversarial dyads 89
Stay in or get out the Janus? The maintenance of multiplex relationships between buyers and sellers 89
Exploring How Third-Party Organizations Facilitate Coopetition Management in Buyer-Seller Relationships 87
Network e Governance. Un'analisi del nuovo testo di legge sui servizi pubblici locali 85
Strumenti per valutare la strategia di una destinazione turistico-congressuale: il caso Torino Convention Bureau 84
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 84
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies 83
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries 82
Prodotto, consumatore e politiche di mercato quarant'anni dopo. 80
L’aggregato casa di laRinascente 79
Seing is believing? Signaling supplier’s value potential 77
The shape of loyalty networks: investigating the effects of the overlap between retailers' chains on the performance of RMIs 71
Assessment of destination performance: a strategy map approach 69
Mediated category management: understanding how third parties enable the implementation of buyer-seller collaboration 69
Supplying Value to Customers through Innovation in B2B Services 68
Privatizzazioni e corporate governance. Il caso delle imprese pubbliche locali quotate. 68
Mediated category management: understanding how third parties enable value creation by fostering integration between sellers and buyers 68
Recent trends in retailing publishing activity. Proposal of an issue categorization 64
Store Relationship Management: modelli di analisi e strumenti applicativi 63
I punti chiave della trasformazione digitale del go-to-market 59
Il new normal del marketing 51
Linking customers through linking firms: how CRM alliance networks affect effectiveness in managing customer relationships 33
Totale 4.420
Categoria #
all - tutte 17.841
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 17.841


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020627 0 0 0 0 82 101 182 49 76 74 10 53
2020/2021586 36 49 6 59 81 48 54 28 57 16 57 95
2021/2022458 44 116 10 11 28 6 14 63 29 29 44 64
2022/20231.156 79 28 37 95 79 84 14 68 578 29 39 26
2023/2024633 40 39 41 25 52 79 34 117 18 17 55 116
2024/2025172 32 8 71 37 24 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.420