ZERBINI, FABRIZIO

ZERBINI, FABRIZIO  

Dipartimento di Marketing  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Assessing And Managing The Costs Of Satisfaction In B2B Services 1-gen-2010 Cugini, Antonella; Caru', Antonella; Zerbini, Fabrizio STRATEGIC INNOVATION AND SUSTAINABILITY -
Assessing and managing the costs of satisfaction in B2B servicies 1-gen-2009 Cugini, Antonella; Caru', Antonella; Zerbini, Fabrizio - -
Assessment of destination performance: a strategy map approach 1-gen-2008 DE CARLO, M; Cugini, A; Zerbini, Fabrizio TOURISM REVIEW AIEST- St. Gallen
Assessment of destination performance: a strategy map approach 1-gen-2007 Zerbini, Fabrizio; DE CARLO, Manuela; Cugini, Antonella - -
Il category management per la categoria del vino. La collaborazione tra Lombardini e Coltiva 1-gen-2007 Castaldo, Sandro; Grosso, M; Zerbini, Fabrizio - Franco Angeli
A chi servono le privatizzazioni? Una analisi della struttura di Corporate Governance delle società per azioni pubbliche locali 1-gen-2002 Cristofoli, Daniela; Zerbini, Fabrizio - Clueb
Competence-based value framing for business-to-business customers 1-gen-2008 Golfetto, Francesca; Zerbini, Fabrizio; Gibbert, Michael - (seleziona...)
La conformazione dei network fedeltà: un'analisi della relazione tra la sovrapposizione delle reti dei partner e l'efficacia dei programmi di fidelizzazione 1-gen-2007 Mauri, C; TIMMERMANS H., P; Zerbini, Fabrizio MERCATI E COMPETITIVITÀ Franco Angeli editore, Milano
Exploring How Third-Party Organizations Facilitate Coopetition Management in Buyer-Seller Relationships 1-gen-2010 Castaldo, Sandro; Grosso, Monica; G., Mollering; Zerbini, Fabrizio - Edward Elgar
Gaining customers making gifts to rivals: understanding how signals of value potential affect supplier’s performance 1-gen-2010 Zerbini, Fabrizio; Borghini, Stefania - INFORMS
Hybrid integration: when third parties set the agenda to suppliers and retailers 1-gen-2009 Castaldo, Sandro; Grosso, Monica; Zerbini, Fabrizio - -
I sistemi di CRM nel retail: centralizzazione o decentramento? 1-gen-2008 Salviotti, Gianluca; Zerbini, Fabrizio ECONOMIA & MANAGEMENT Etas SRL:Via Mecenate 89, 20138 Milan Italy:011 39 2 580841, Fax: 011 39 2 58012592 Mondadori Business information, Milano
IBM: Risorse e Competenze per il Vantaggio Competitivo 1-gen-2007 Padula, Giovanna; Zerbini, Fabrizio - Istituto di Marketing
Integrating relationship maintenance into the multiplexity of channel ties: a theorical framework 1-gen-2006 Zerbini, Fabrizio; Castaldo, Sandro - -
Integrating value for customer into strategic cost management: a framework for managing project-based relationships 1-gen-2008 Caru', Antonella; Cugini, Antonella; Zerbini, Fabrizio - ISBM, Institute for the Study of Business Markets
Integration of third parties within existing dyads:an exploratory study of category management programs (CMPs) 1-gen-2009 Castaldo, Sandro; Zerbini, Fabrizio; Grosso, Monica INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT -
Liberalizzazione dei mercati e strategie di sviluppo tramite accordi 1-gen-2003 Zerbini, Fabrizio - Egea
Linking customers through linking firms: how CRM alliance networks affect effectiveness in managing customer relationships 1-gen-2004 Zerbini, Fabrizio - Università Bocconi
L’aggregato casa di laRinascente 1-gen-2005 Premazzi, K; Zerbini, Fabrizio - Franco Angeli
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis" 1-gen-2007 Zerbini, Fabrizio; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT -