TENCATI, ANTONIO
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 20.506
NA - Nord America 4.804
AS - Asia 1.982
SA - Sud America 136
AF - Africa 55
OC - Oceania 36
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 21
Totale 27.540
Nazione #
IT - Italia 15.299
US - Stati Uniti d'America 4.443
IE - Irlanda 1.017
GB - Regno Unito 701
UA - Ucraina 636
FR - Francia 598
DE - Germania 585
CN - Cina 545
SG - Singapore 542
SE - Svezia 363
CA - Canada 343
RU - Federazione Russa 270
TR - Turchia 223
FI - Finlandia 210
HK - Hong Kong 176
VN - Vietnam 124
CH - Svizzera 117
BG - Bulgaria 114
BR - Brasile 112
NO - Norvegia 105
IN - India 94
NL - Olanda 74
KR - Corea 71
ES - Italia 62
BE - Belgio 53
DK - Danimarca 47
CZ - Repubblica Ceca 45
PL - Polonia 44
IL - Israele 43
RO - Romania 35
PT - Portogallo 27
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 27
AU - Australia 23
AT - Austria 21
EU - Europa 21
JP - Giappone 21
ID - Indonesia 18
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 15
MY - Malesia 15
NZ - Nuova Zelanda 13
ZA - Sudafrica 13
HU - Ungheria 12
AE - Emirati Arabi Uniti 11
DZ - Algeria 10
LT - Lituania 10
PH - Filippine 10
SM - San Marino 10
MA - Marocco 9
MX - Messico 9
IR - Iran 8
SA - Arabia Saudita 8
KE - Kenya 7
PK - Pakistan 7
TW - Taiwan 7
AR - Argentina 6
BD - Bangladesh 6
CO - Colombia 6
NG - Nigeria 6
SI - Slovenia 6
UZ - Uzbekistan 6
GE - Georgia 5
AL - Albania 4
KZ - Kazakistan 4
LK - Sri Lanka 4
LV - Lettonia 4
PE - Perù 4
BH - Bahrain 3
EC - Ecuador 3
GN - Guinea 3
GR - Grecia 3
MZ - Mozambico 3
TH - Thailandia 3
AM - Armenia 2
CR - Costa Rica 2
IQ - Iraq 2
JE - Jersey 2
JM - Giamaica 2
NP - Nepal 2
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BO - Bolivia 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
GA - Gabon 1
GT - Guatemala 1
GY - Guiana 1
HR - Croazia 1
JO - Giordania 1
KG - Kirghizistan 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LU - Lussemburgo 1
MC - Monaco 1
MU - Mauritius 1
NI - Nicaragua 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
QA - Qatar 1
TG - Togo 1
Totale 27.536
Città #
Rome 1.107
Milan 1.009
Dublin 1.003
Chandler 636
Jacksonville 521
Ann Arbor 489
Naples 344
Toronto 270
Singapore 267
Dearborn 248
Florence 201
Bologna 192
Napoli 176
Turin 175
Frankfurt am Main 171
Verona 171
Southend 159
Bari 149
Hong Kong 149
Wilmington 148
Brescia 141
Modena 141
Palermo 132
Padova 129
Catania 124
Lawrence 112
New York 111
Beijing 110
Izmir 109
Ashburn 107
Woodbridge 107
Helsinki 101
Parma 96
Redwood City 95
Boston 90
Dallas 83
Dong Ket 83
Boardman 82
Torino 81
Moscow 69
Genoa 67
Houston 67
The Dalles 66
Mountain View 65
Seoul 64
Bergamo 62
Salerno 56
Messina 55
Ottawa 55
Genova 53
Pescara 53
Como 51
Cagliari 49
Treviso 49
Trento 45
Duncan 43
Seattle 41
Trieste 41
Udine 41
Monza 40
Tel Aviv 39
Nanjing 38
Venice 38
Mumbai 37
Venezia 37
London 35
Taranto 34
Cattolica 33
Ancona 32
Washington 32
Hefei 31
Brussels 30
Reggio Emilia 30
Kunming 29
San Mateo 29
Caserta 28
Munich 28
Pavia 28
Urbino 27
Bratislava 26
Aversa 25
Falls Church 25
Perugia 25
Siena 25
Varese 25
Nocera Inferiore 24
Pisa 24
Acerra 23
Foggia 23
Forlì 23
Rho 23
Vicenza 23
Ferrara 22
Giugliano in Campania 22
Lucca 21
Macerata 21
Mascalucia 21
Oslo 21
Piacenza 21
Serra 21
Totale 11.850
Nome #
La responsabilità sociale d'impresa: strategia per l'impresa relazionale e innovazione per la sostenibilità 10.319
Sostenibilità, impresa e performance. Un nuovo modello di evaluation and reporting 4.494
Corporate Social Responsibility. Un nuovo approccio strategico alla gestione d'impresa 653
A qualified account of supererogation: toward a better conceptualization of Corporate Social Responsibility 331
Understanding and Responding to Societal Demands on Corporate Responsibility (RESPONSE). Final Report 254
Corporate responsibility, strategic management and the stakeholder view of the firm 253
Recognizing the limits: sustainable development, corporate sustainability and the need for innovative business paradigms 239
La Corporate Social Responsibility in Europa: sostenibilità dei modelli di sviluppo 236
Achieving environmental sustainability 236
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 233
Managing Sustainability 214
New Tools to Foster Corporate Socially Responsible Behaviour 214
The Impact of Corporate Social Responsibility on Consumer Trust. The Case of Organic Food 202
I costi della gestione ecologica. Il caso della Centrale termoelettrica ENEL di La Casella 193
I mercati del recupero. Un’analisi di sistema: materiali recuperati, materie prime secondarie, impieghi e applicazioni finali 191
Det Bærekraftige Perspktivet: En Ny Styringsmodell 182
SERS-SPACE: un nuovo modello di evaluation and reporting della sostenibilità d’impresa 170
Sustainable Value - EABIS Research Project. Corporate Responsibility, Market Valuation and Measuring the Financial and Non-Financial Performance of the Firm 169
Corporate social responsibility in the retailing industry: a trust-based model of its effects on consumer behaviour with regard to organic food 150
Wikibook green economy. La sostenibilità possibile raccontata da amministratori, imprenditori, cittadini 149
Deconstructing the relationship between corporate social and financial performance 148
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust 147
Business Ethics and Corporate Sustainability 146
CSR, Trust and Consumer Behavior: An Analysis of Organic Product Lines in Retail Chains 144
Developing Corporate Social Responsibility: A European Perspective 140
Corporate Reporting Frameworks 138
Insostenibilità del sistema economico mondiale, responsabilità sociale e nuovi modelli di sviluppo locale 137
Climate change tra emergenza ecologica, responsabilità sociale, innovazione e mercato. 135
Corporate social performance and cost of capital: A meaningful relationship? 135
Corporate Social Responsibility in Italy: State of the Art 135
Etica e responsabilità ambientale dell’impresa. La misurazione della performance ecologica dell’azienda: il bilancio sociale e il bilancio ambientale 135
Towards an internal change management perspective of CSR: evidence from project RESPONSE on the sources of cognitive alignment between managers and their stakeholders, andtheir implications for social performance 133
Corporate Responsibility and Strategic Management 130
Unpacking the CSR-CFP link 128
CSR Strategies of SMEs and Large Firms. Evidence from Italy 127
Sustainability and Stakeholder Management: the Need for New Corporate Performance Evaluation and Reporting Systems 126
Dal rifiuto al prodotto. Modelli europei di recupero degli imballaggi a confronto 125
Ambiente, competitività e innovazione: teoria e casi 125
The Missing Link Between CorporateSocial Responsibility and ConsumerTrust: The Case of Fair Trade Products 123
Models of Corporate Social Responsibility in Italy. Executive Summary 120
Formal vs. informal CSR strategies: Evidence from italian micro, small, medium-sized, and large firms 119
Collaborative enterprise and sustainability: The case of Slow Food 118
The impact of corporate social responsibility associations on trust in organic products marketed by mainstream retailers: a study of Italian consumers 117
Gestione dell'Ambiente e della Sicurezza Aziendale 116
Coop in Italy 116
Stakeholder Management and Sustainability Evaluation and Reporting System (SERS): A New Corporate Performance Management Framework 116
Corporate Sustainability, Strategic Management and the Stakeholder View of the Firm. Guest Editorial 112
The future international manager: a vision of the roles and duties of management 110
Alcune riflessioni conclusive 109
I mercati del recupero. Un'analisi di sistema: materiali recuperati, materie prime secondarie, impieghi ed applicazioni finali. 108
Responsabilità sociale e PMI, politiche e strumenti a confronto 107
La Corporate Social Responsibility in alcuni paesi europei: sostenibilità dei modelli di sviluppo 106
Con la Coop primi in ambiente 103
CSR, trust and shopping behavior: An analysis of organic product lines 103
Tecnologia e comunicazione del rischio ambientale 102
Brilla di verde lo smalto di Iris Ceramica 101
Beyond competitiveness: Creating values for a sustainable world 100
The Collaborative Enterprise 99
Bilanci sociali, ambientali e di sostenibilità 99
Respect for nature: the need for innovative business patterns 98
Fattoria Scaldasole: biologico, chiave del successo 97
La ricerca della competitività: risparmio energetico, tutela dell'ambiente ed efficienza logistica delle PMI Pisane 96
Il bilancio sociale: l'evoluzione storica e l'esperienza del sistema camerale in Italia 95
New tools to foster corporate socially responsible behavior 95
The Changing Role of Government in Corporate Responsibility. A report for practitioners 95
Misurare la responsabilità d’impresa 95
Formal Vs Informal CSR Strategies. An In-Depth Analysis of Italian Micro, Small, Medium, and Large Enterprises 94
Sustainability along the Global Supply Chain: The Case of Vietnam 94
The Role of Government in Corporate Social Responsibility 93
I sistemi di gestione integrati HSE 91
How does CSR affect developing countries? The case of CSR in Viet Nam 91
Engaging in progressive entrepreneurship 91
Corporate Sustainability, Strategic Management and the Stakeholder View of the Firm 90
Variabile ambientale e innovazione: alcune considerazioni sulla realtà italiana 90
Valutazione comparativa dei risultati 90
La gestione integrata di Health, Safety and Environment 90
Globalisation and the Community 90
Hewlett-Packard: sfida verde a 360 gradi 89
The governance of global supply chains 89
Redefining the roles and duties of management 89
The Government’s Role in Promoting Corporate Responsibility: A Comparative Analysis of Italy and UK from the Relational State Perspective 89
Stakeholders and corporate boundaries: Homogeneity, inclusivity and firm success 89
The Slow Food Movement 88
The Sustainability Perspective: A New Governance Model 87
Rifiuti, gestione dei 87
Il Male nella sfera economica 86
The Collaborative Enterprise: Creating Values for a Sustainable World 86
Dal rifiuto al prodotto. Modelli europei di recupero degli imballaggi a confronto 85
L'industria del riciclo: lo stato dell'arte 85
LA CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY NEI PAESI DELL’UNIONE EUROPEA: SOSTENIBILITA’ DEI MODELLI DI SVILUPPO 85
La gestione integrata HSE 84
Electrolux: bianco all’avanguardia 83
Un avamposto per leggere alcuni tratti del neocapitalismo 83
Unintended Consequences of CSR: Protectionism and Collateral Damage in Global Supply Chains. The Case of Viet Nam 82
Prevenzione e innovazione per una economia della sostenibilità 82
The Changing Role ofGovernments in Corporate SocialResponsibility: Drivers andResponses 82
SCA, il circolo virtuoso della carta svedese 82
L’industria del recupero: il quadro di riferimento 81
Prevenzione, innovazione e sostenibilità: il quadro di riferimento 80
The collaborative enterprise framework 79
Totale 27.447
Categoria #
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Totale 65.527


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020640 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 368 272
2020/20214.113 182 278 263 363 495 287 330 270 510 309 411 415
2021/20224.044 296 409 262 279 330 335 315 376 387 316 327 412
2022/20235.741 370 259 305 511 432 478 312 493 1.614 301 383 283
2023/20243.889 301 259 337 353 352 325 284 385 271 294 356 372
2024/20252.776 252 184 284 184 226 111 210 262 749 281 33 0
Totale 27.744