CILLO, PAOLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.931
NA - Nord America 4.042
AS - Asia 1.446
SA - Sud America 67
OC - Oceania 47
AF - Africa 30
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 12.570
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.810
IT - Italia 3.154
IE - Irlanda 749
GB - Regno Unito 668
DE - Germania 661
CN - Cina 431
UA - Ucraina 386
FR - Francia 319
SG - Singapore 251
SE - Svezia 248
CA - Canada 219
TR - Turchia 172
FI - Finlandia 158
HK - Hong Kong 144
IN - India 103
VN - Vietnam 99
BG - Bulgaria 72
BE - Belgio 70
CH - Svizzera 58
ES - Italia 57
NL - Olanda 57
JP - Giappone 56
DK - Danimarca 46
BR - Brasile 41
AU - Australia 39
KR - Corea 36
PT - Portogallo 36
CZ - Repubblica Ceca 35
RU - Federazione Russa 35
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 23
AT - Austria 20
TW - Taiwan 19
RO - Romania 17
MY - Malesia 13
IL - Israele 12
PK - Pakistan 12
TH - Thailandia 12
NG - Nigeria 11
NO - Norvegia 11
PH - Filippine 11
AE - Emirati Arabi Uniti 10
HR - Croazia 10
IR - Iran 10
MX - Messico 9
CO - Colombia 8
GR - Grecia 8
KG - Kirghizistan 8
NZ - Nuova Zelanda 8
PL - Polonia 8
EU - Europa 7
ID - Indonesia 7
AR - Argentina 6
IQ - Iraq 6
LT - Lituania 6
CL - Cile 5
HU - Ungheria 5
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 5
AZ - Azerbaigian 4
CI - Costa d'Avorio 4
NP - Nepal 4
SM - San Marino 4
BD - Bangladesh 3
BO - Bolivia 3
LK - Sri Lanka 3
LV - Lettonia 3
PE - Perù 3
TN - Tunisia 3
ZA - Sudafrica 3
CY - Cipro 2
EG - Egitto 2
GE - Georgia 2
KE - Kenya 2
KZ - Kazakistan 2
LB - Libano 2
LU - Lussemburgo 2
MA - Marocco 2
UZ - Uzbekistan 2
AM - Armenia 1
BY - Bielorussia 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
GA - Gabon 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
JM - Giamaica 1
KH - Cambogia 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
RS - Serbia 1
SA - Arabia Saudita 1
SC - Seychelles 1
SI - Slovenia 1
TJ - Tagikistan 1
Totale 12.570
Città #
Dublin 740
Milan 667
Ann Arbor 599
Chandler 519
Frankfurt am Main 401
Jacksonville 322
Ashburn 223
Rome 219
Southend 180
Dearborn 174
Toronto 171
Singapore 169
Houston 137
Wilmington 112
Helsinki 96
Beijing 92
Izmir 86
Boardman 79
New York 78
Hong Kong 76
Dong Ket 75
Boston 71
Lawrence 71
Naples 70
Woodbridge 68
Redwood City 65
London 54
Seattle 50
Udine 47
Bologna 45
Paris 45
Redmond 45
Brussels 44
Turin 44
Florence 40
Fairfield 39
Mumbai 39
Central District 38
Modena 36
Mountain View 35
Tokyo 35
Washington 32
Los Angeles 31
Venezia 30
Bari 28
Padova 27
Palermo 27
Munich 23
Bratislava 22
Manchester 22
Piscataway 22
Verona 22
Parma 21
Seoul 21
Hefei 20
Strasbourg 20
Torino 20
Chicago 19
Minneapolis 19
San Donato Val Di Comino 18
Shanghai 18
Amsterdam 17
Cambridge 17
Guangzhou 17
Madrid 17
Southampton 17
Zurich 17
Nanjing 16
Ottawa 15
Pisa 15
Brooklyn 14
Central 14
Genoa 14
Kunming 14
Lisbon 14
Fremont 13
Napoli 13
San Mateo 13
Serino 13
Azzano Decimo 12
Brescia 12
São Paulo 12
Kingston 11
Lyon 11
Monza 11
Nottingham 11
Peterborough 11
Spinea 11
Taranto 11
Bonndorf 10
Coimbra 10
Menlo Park 10
Norwalk 10
Pescara 10
Taipei 10
Brisbane 9
Busto Arsizio 9
Catania 9
Falls Church 9
Ho Chi Minh City 9
Totale 7.146
Nome #
A ogni campagna di marketing il suo influencer 1.095
Luxury customer experience and engagement. What is the impact of in-store technology? 981
Changing style in style-changing Industries: the role of critics as gatekeepers in high-end fashion 447
L'innovazione nel pret-a-porter. Un'analisi longitudinale di Vogue Italia (1984-2002) 412
La costruzione di risorse di fiducia nelle relazioni parasociali: il ruolo di influencer reali e virtuali nei contesti digitali 329
Orientamento al mercato e innovazione nei settori creativi. Una ricerca nel settore della moda 318
Come la critica influenza le scelte di cambiamento delle imprese: un'analisi longitudinale sull'innovazione stilistica nel settore della moda 314
Product Innovation - Dall'idea al lancio del nuovo prodotto 311
How Do Financial Constraints Affect Creativity? 261
The new product portfolio innovativeness–stock returns relationship: the role of large individual investors’ culture 256
Social CRM: quando i big data rafforzano i legami con i clienti 239
Convergent Designs in Fine Fashion. An Evolutionary Model for Stylistic Innovation 238
Far leva sulla creatività dei consumatori per alimentare con continuità il processo innovativo: evidenze empiriche dal settore moda 225
Innovation in Symbolic Industries. The Influence of Critical Audience's Evaluations on Fashion Companies' Behavior 220
Trust-oriented marketing. La nuova frontiera del loyalty management nelle imprese commerciali. 214
A glance at the future. effects of anticipated disclosure of new product concepts 212
Product Innovation and Market Creation 201
La costruzione dell'identità di marca: Il caso Diesel 193
Identità e Scelte Strategiche nel Settore Moda: L'influenza della Critica sulle Decisioni di Innovazione 192
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 185
Market information approaches, product innovativeness, and firm performance: An empirical study in the fashion industry 182
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 182
Come creare valore con l’economia dei dati 162
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 157
Effects of financial constraints and novelty seeking on consumer creativity 151
L'innovazione come leva strategica per attrarre e trattenere gli investitori 148
Quando la necessità aguzza l’ingegno. L’impatto dei vincoli finanziari sulla creatività 143
La variabile critica nelle scelte di innovazione 135
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 134
Stupire o Persuadere? Strategie di Lancio di un Nuovo Stile nel Settore della Moda 134
Enhancing organizational innovativeness through forward-looking market orientation. An empirical study in the fashion industry 130
Does Exposure to Concept Products Affect Judgment of Marketed Products? 129
“Dominant Design in Fine Fashion: An Evolutionary Model for Symbolic Innovation” 124
Effects of Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 122
Antecedents to corporate reputation and its impact on performance: empirical evidence from the fashion industry 119
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 119
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 119
The limits of market orientation: identifying the aspects that accelerate innovation versus those that impede it 118
The Role of Market Knowledge in Sustaining Innovation. Evidence from the Fashion Industry 117
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 116
From Market Research to Creativity Templates: Leveraging Tacit Knowledge for Ideation 114
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 114
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 106
Effects of Extreme Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 105
Identity and conduct in global fashion: the influence of critical audience evaluation on firms' innovation patterns 105
Innovation patterns in global fashion: firms’ behavior and the influence of critical audience evaluation 104
Developing a Brokering Capacity within the Firm. The Enactment of Market Knowledge 102
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 100
Managing Integrators where Integration Matters: Insights from Symbolic Industries 98
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 97
Sviluppo di Nuovi Prodotti 96
Effects of exaggerate priming and fluent processing on the evaluation of design 96
Explaining pattern in foreign market launch 95
Retrospective and forward-looking market orientation among innovative companies: Evidence from the fashion industry 93
Quando le immagini diventano un serbatoio di dati per le aziende 92
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti 92
SUSTAINING INNOVATION THROUGH MARKET KNOWLEDGE: EVIDENCE FROM THE FASHION INDUSTRY 90
INNOVAZIONE E MERCATO 89
Generative AI in innovation and marketing processes: a roadmap of research opportunities 88
“Patterns Of Stylistic Innovation: An Empirical Analysis of the Evolution of Style in Prêt-À-Porter between 1984 and 1999” 88
Market learning capability: A framework to sustain innovation through market knowledge 88
Rovistare nel Passato per Progettare il Futuro: Evidenze da un Campione di Aziende Italiane 88
“Harmonizing the Organizational System of Meanings: The Power of Stylistic Innovation” 87
Retrospective and forward-looking market orientation to innovate. Some empirical evidences from the fashion industry 86
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 85
Fostering Market Knowledge Use in Innovation. The Role of Internal Brokers 84
Effects of Exaggerate Priming and Fluent Processing on the Evaluation of Design 84
Il ruolo del senso di appartenenza nell’evoluzione dei distretti industriali: una proposta metodologica 84
Managing Integrators Where Integration Matters: Insights From Symbolic Industries 83
La market orientation nel business to business. Il caso Alcantara 81
Shock ’n’ Shop. Exaggeration and Structural Alignment in a New Design Launch 79
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 77
Introduzione: innovazione e management 59
L'evoluzione del pensiero scientifico di Salvio Vicari 57
Guest Editorial: Knowledge and trust in data-rich business environments 44
Totale 12.714
Categoria #
all - tutte 37.402
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 37.402


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.156 0 0 0 0 0 178 297 111 142 266 73 89
2020/20211.390 38 105 49 116 113 161 128 95 162 116 129 178
2021/20221.901 95 210 79 85 152 115 136 250 193 173 181 232
2022/20233.150 241 234 186 337 215 224 97 208 1.018 115 122 153
2023/20242.282 121 148 120 122 148 222 161 403 126 167 257 287
2024/2025972 149 118 274 144 186 101 0 0 0 0 0 0
Totale 12.714