CILLO, PAOLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.650
NA - Nord America 4.172
AS - Asia 1.768
SA - Sud America 181
OC - Oceania 50
AF - Africa 44
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 13.872
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.932
IT - Italia 3.404
IE - Irlanda 749
GB - Regno Unito 720
DE - Germania 714
CN - Cina 440
SG - Singapore 420
UA - Ucraina 389
FR - Francia 371
RU - Federazione Russa 270
SE - Svezia 249
CA - Canada 225
HK - Hong Kong 212
TR - Turchia 174
FI - Finlandia 166
BR - Brasile 143
IN - India 114
VN - Vietnam 102
NL - Olanda 81
BG - Bulgaria 73
BE - Belgio 71
CH - Svizzera 65
ES - Italia 59
JP - Giappone 56
DK - Danimarca 46
AU - Australia 42
IL - Israele 40
KR - Corea 38
PT - Portogallo 38
AT - Austria 37
CZ - Repubblica Ceca 35
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 23
TW - Taiwan 21
RO - Romania 17
MY - Malesia 14
NO - Norvegia 14
PH - Filippine 14
PK - Pakistan 14
CO - Colombia 13
PL - Polonia 13
AE - Emirati Arabi Uniti 12
ID - Indonesia 12
NG - Nigeria 12
TH - Thailandia 12
IR - Iran 11
AR - Argentina 10
HR - Croazia 10
MX - Messico 10
GR - Grecia 8
KG - Kirghizistan 8
NZ - Nuova Zelanda 8
EG - Egitto 7
EU - Europa 7
IQ - Iraq 7
LT - Lituania 7
AZ - Azerbaigian 6
CL - Cile 6
KE - Kenya 6
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 6
HU - Ungheria 5
LV - Lettonia 5
CI - Costa d'Avorio 4
LB - Libano 4
NP - Nepal 4
SA - Arabia Saudita 4
SM - San Marino 4
TN - Tunisia 4
ZA - Sudafrica 4
BD - Bangladesh 3
BO - Bolivia 3
CY - Cipro 3
LK - Sri Lanka 3
PE - Perù 3
UZ - Uzbekistan 3
GE - Georgia 2
JO - Giordania 2
KZ - Kazakistan 2
LU - Lussemburgo 2
MA - Marocco 2
SN - Senegal 2
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
BY - Bielorussia 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
GA - Gabon 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
JM - Giamaica 1
KH - Cambogia 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
PY - Paraguay 1
RS - Serbia 1
SC - Seychelles 1
SI - Slovenia 1
TJ - Tagikistan 1
Totale 13.871
Città #
Dublin 740
Milan 735
Ann Arbor 599
Chandler 519
Frankfurt am Main 406
Jacksonville 322
Singapore 251
Rome 237
Ashburn 235
Southend 180
Toronto 175
Dearborn 174
Hong Kong 140
Houston 137
Wilmington 112
Helsinki 103
Beijing 92
Izmir 86
Boardman 81
Moscow 78
New York 78
Naples 77
Dong Ket 75
Boston 71
Lawrence 71
Woodbridge 68
Redwood City 65
The Dalles 56
London 55
Turin 54
Paris 53
Seattle 51
Florence 49
Udine 47
Bologna 46
Brussels 45
Redmond 45
Fairfield 39
Modena 39
Mumbai 39
Central District 38
Bari 35
Mountain View 35
Palermo 35
Tokyo 35
Los Angeles 34
Washington 32
Tel Aviv 31
Padova 30
Venezia 30
Verona 26
Munich 25
Zurich 23
Bratislava 22
Manchester 22
Parma 22
Piscataway 22
Seoul 21
Southampton 21
Hefei 20
Strasbourg 20
Torino 20
Amsterdam 19
Chicago 19
Minneapolis 19
Shanghai 19
San Donato Val Di Comino 18
São Paulo 18
Cambridge 17
Guangzhou 17
Madrid 17
Ottawa 17
Pisa 17
Genoa 16
Nanjing 16
Vienna 16
Brescia 14
Brooklyn 14
Central 14
Kunming 14
Lisbon 14
Fremont 13
Napoli 13
San Mateo 13
Serino 13
Azzano Decimo 12
Düsseldorf 12
Ho Chi Minh City 12
Pescara 12
Catania 11
Kingston 11
Lyon 11
Monza 11
Nottingham 11
Peterborough 11
Spinea 11
Taranto 11
Bonndorf 10
Bristol 10
Coimbra 10
Totale 7.657
Nome #
A ogni campagna di marketing il suo influencer 1.191
Luxury customer experience and engagement. What is the impact of in-store technology? 1.098
Changing style in style-changing Industries: the role of critics as gatekeepers in high-end fashion 476
L'innovazione nel pret-a-porter. Un'analisi longitudinale di Vogue Italia (1984-2002) 440
La costruzione di risorse di fiducia nelle relazioni parasociali: il ruolo di influencer reali e virtuali nei contesti digitali 395
Orientamento al mercato e innovazione nei settori creativi. Una ricerca nel settore della moda 340
Come la critica influenza le scelte di cambiamento delle imprese: un'analisi longitudinale sull'innovazione stilistica nel settore della moda 326
Product Innovation - Dall'idea al lancio del nuovo prodotto 325
How Do Financial Constraints Affect Creativity? 288
The new product portfolio innovativeness–stock returns relationship: the role of large individual investors’ culture 284
Convergent Designs in Fine Fashion. An Evolutionary Model for Stylistic Innovation 259
Social CRM: quando i big data rafforzano i legami con i clienti 256
Far leva sulla creatività dei consumatori per alimentare con continuità il processo innovativo: evidenze empiriche dal settore moda 239
A glance at the future. effects of anticipated disclosure of new product concepts 229
Innovation in Symbolic Industries. The Influence of Critical Audience's Evaluations on Fashion Companies' Behavior 225
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 222
Trust-oriented marketing. La nuova frontiera del loyalty management nelle imprese commerciali. 222
Product Innovation and Market Creation 215
Identità e Scelte Strategiche nel Settore Moda: L'influenza della Critica sulle Decisioni di Innovazione 214
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 206
La costruzione dell'identità di marca: Il caso Diesel 205
Market information approaches, product innovativeness, and firm performance: An empirical study in the fashion industry 204
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 203
Generative AI in innovation and marketing processes: a roadmap of research opportunities 191
Come creare valore con l’economia dei dati 181
L'innovazione come leva strategica per attrarre e trattenere gli investitori 169
Effects of financial constraints and novelty seeking on consumer creativity 162
Quando la necessità aguzza l’ingegno. L’impatto dei vincoli finanziari sulla creatività 150
La variabile critica nelle scelte di innovazione 149
Stupire o Persuadere? Strategie di Lancio di un Nuovo Stile nel Settore della Moda 144
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 142
Enhancing organizational innovativeness through forward-looking market orientation. An empirical study in the fashion industry 140
Does Exposure to Concept Products Affect Judgment of Marketed Products? 140
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 134
Effects of Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 133
Antecedents to corporate reputation and its impact on performance: empirical evidence from the fashion industry 131
“Dominant Design in Fine Fashion: An Evolutionary Model for Symbolic Innovation” 130
The Role of Market Knowledge in Sustaining Innovation. Evidence from the Fashion Industry 128
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 126
The limits of market orientation: identifying the aspects that accelerate innovation versus those that impede it 125
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 124
Quando le immagini diventano un serbatoio di dati per le aziende 123
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 122
From Market Research to Creativity Templates: Leveraging Tacit Knowledge for Ideation 121
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 117
Effects of Extreme Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 115
Innovation patterns in global fashion: firms’ behavior and the influence of critical audience evaluation 113
Developing a Brokering Capacity within the Firm. The Enactment of Market Knowledge 113
Identity and conduct in global fashion: the influence of critical audience evaluation on firms' innovation patterns 111
Managing Integrators where Integration Matters: Insights from Symbolic Industries 110
Sviluppo di Nuovi Prodotti 107
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 107
Effects of exaggerate priming and fluent processing on the evaluation of design 106
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 105
“Patterns Of Stylistic Innovation: An Empirical Analysis of the Evolution of Style in Prêt-À-Porter between 1984 and 1999” 101
Explaining pattern in foreign market launch 100
Retrospective and forward-looking market orientation among innovative companies: Evidence from the fashion industry 99
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti 98
Market learning capability: A framework to sustain innovation through market knowledge 97
SUSTAINING INNOVATION THROUGH MARKET KNOWLEDGE: EVIDENCE FROM THE FASHION INDUSTRY 96
INNOVAZIONE E MERCATO 96
Il ruolo del senso di appartenenza nell’evoluzione dei distretti industriali: una proposta metodologica 94
“Harmonizing the Organizational System of Meanings: The Power of Stylistic Innovation” 93
Effects of Exaggerate Priming and Fluent Processing on the Evaluation of Design 93
Rovistare nel Passato per Progettare il Futuro: Evidenze da un Campione di Aziende Italiane 93
Fostering Market Knowledge Use in Innovation. The Role of Internal Brokers 92
La market orientation nel business to business. Il caso Alcantara 91
Retrospective and forward-looking market orientation to innovate. Some empirical evidences from the fashion industry 90
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 89
Shock ’n’ Shop. Exaggeration and Structural Alignment in a New Design Launch 89
Managing Integrators Where Integration Matters: Insights From Symbolic Industries 88
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 85
Introduzione: innovazione e management 79
L'evoluzione del pensiero scientifico di Salvio Vicari 78
Guest Editorial: Knowledge and trust in data-rich business environments 54
Totale 14.026
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020428 0 0 0 0 0 0 0 0 0 266 73 89
2020/20211.390 38 105 49 116 113 161 128 95 162 116 129 178
2021/20221.901 95 210 79 85 152 115 136 250 193 173 181 232
2022/20233.150 241 234 186 337 215 224 97 208 1.018 115 122 153
2023/20242.282 121 148 120 122 148 222 161 403 126 167 257 287
2024/20252.284 149 118 274 144 186 119 262 192 624 216 0 0
Totale 14.026