CILLO, PAOLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.960
NA - Nord America 4.514
AS - Asia 2.220
SA - Sud America 239
OC - Oceania 52
AF - Africa 51
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 15.044
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 4.259
IT - Italia 3.551
CN - Cina 786
IE - Irlanda 749
GB - Regno Unito 740
DE - Germania 739
SG - Singapore 464
FR - Francia 445
UA - Ucraina 392
RU - Federazione Russa 272
SE - Svezia 251
HK - Hong Kong 235
CA - Canada 234
BR - Brasile 194
TR - Turchia 177
FI - Finlandia 169
IN - India 119
VN - Vietnam 113
NL - Olanda 90
BG - Bulgaria 73
BE - Belgio 71
ES - Italia 68
CH - Svizzera 66
JP - Giappone 58
DK - Danimarca 48
AU - Australia 44
IL - Israele 40
AT - Austria 39
KR - Corea 38
PT - Portogallo 38
CZ - Repubblica Ceca 35
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 23
TW - Taiwan 21
NO - Norvegia 17
PK - Pakistan 17
PL - Polonia 17
RO - Romania 17
MX - Messico 15
MY - Malesia 15
CO - Colombia 14
PH - Filippine 14
AE - Emirati Arabi Uniti 13
AR - Argentina 12
ID - Indonesia 12
NG - Nigeria 12
TH - Thailandia 12
HR - Croazia 11
IR - Iran 11
GR - Grecia 10
BD - Bangladesh 9
ZA - Sudafrica 9
IQ - Iraq 8
KG - Kirghizistan 8
NZ - Nuova Zelanda 8
EG - Egitto 7
EU - Europa 7
LT - Lituania 7
AZ - Azerbaigian 6
CL - Cile 6
KE - Kenya 6
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 6
HU - Ungheria 5
LV - Lettonia 5
TN - Tunisia 5
CI - Costa d'Avorio 4
GE - Georgia 4
LB - Libano 4
NP - Nepal 4
SA - Arabia Saudita 4
SM - San Marino 4
BO - Bolivia 3
CY - Cipro 3
EC - Ecuador 3
LK - Sri Lanka 3
PE - Perù 3
UZ - Uzbekistan 3
JM - Giamaica 2
JO - Giordania 2
KZ - Kazakistan 2
LU - Lussemburgo 2
MA - Marocco 2
PS - Palestinian Territory 2
RS - Serbia 2
SN - Senegal 2
VE - Venezuela 2
YE - Yemen 2
AM - Armenia 1
BH - Bahrain 1
BN - Brunei Darussalam 1
BY - Bielorussia 1
CR - Costa Rica 1
DO - Repubblica Dominicana 1
DZ - Algeria 1
EE - Estonia 1
GA - Gabon 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
KH - Cambogia 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
Totale 15.038
Città #
Milan 774
Dublin 740
Ann Arbor 599
Chandler 519
Frankfurt am Main 415
Ashburn 382
Jacksonville 322
Hefei 295
Singapore 291
Rome 253
Southend 180
Toronto 177
Dearborn 174
Beijing 161
Hong Kong 161
Houston 137
Wilmington 112
Helsinki 103
Izmir 86
New York 86
Boardman 83
Naples 80
Moscow 78
The Dalles 78
Dong Ket 75
Boston 74
Lawrence 71
Woodbridge 68
Redwood City 65
Turin 61
Paris 57
London 56
Seattle 53
Florence 49
Los Angeles 49
Udine 47
Bologna 46
Brussels 45
Redmond 45
Bari 41
Fairfield 39
Modena 39
Mumbai 39
Central District 38
Tokyo 37
Council Bluffs 35
Mountain View 35
Palermo 35
Washington 32
Tel Aviv 31
Padova 30
Venezia 30
Munich 28
Manchester 26
Verona 26
Genoa 24
Parma 24
Zurich 24
São Paulo 23
Bratislava 22
Piscataway 22
Seoul 21
Southampton 21
Amsterdam 20
Chicago 20
Strasbourg 20
Torino 20
Minneapolis 19
Shanghai 19
Fremont 18
San Donato Val Di Comino 18
Cambridge 17
Guangzhou 17
Madrid 17
Nuremberg 17
Ottawa 17
Pisa 17
Brooklyn 16
Nanjing 16
Vienna 16
Brescia 15
Ho Chi Minh City 15
Santa Clara 15
Central 14
Kunming 14
Lisbon 14
Monza 13
Napoli 13
San Mateo 13
Serino 13
Azzano Decimo 12
Düsseldorf 12
Pescara 12
San Francisco 12
Catania 11
Kingston 11
Lyon 11
Nottingham 11
Peterborough 11
Phoenix 11
Totale 8.426
Nome #
A ogni campagna di marketing il suo influencer 1.246
Luxury customer experience and engagement. What is the impact of in-store technology? 1.142
Changing style in style-changing Industries: the role of critics as gatekeepers in high-end fashion 498
L'innovazione nel pret-a-porter. Un'analisi longitudinale di Vogue Italia (1984-2002) 485
La costruzione di risorse di fiducia nelle relazioni parasociali: il ruolo di influencer reali e virtuali nei contesti digitali 456
Orientamento al mercato e innovazione nei settori creativi. Una ricerca nel settore della moda 360
Product Innovation - Dall'idea al lancio del nuovo prodotto 343
Come la critica influenza le scelte di cambiamento delle imprese: un'analisi longitudinale sull'innovazione stilistica nel settore della moda 339
How Do Financial Constraints Affect Creativity? 313
The new product portfolio innovativeness–stock returns relationship: the role of large individual investors’ culture 292
Convergent Designs in Fine Fashion. An Evolutionary Model for Stylistic Innovation 279
Social CRM: quando i big data rafforzano i legami con i clienti 266
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 260
Far leva sulla creatività dei consumatori per alimentare con continuità il processo innovativo: evidenze empiriche dal settore moda 250
Generative AI in innovation and marketing processes: a roadmap of research opportunities 248
A glance at the future. effects of anticipated disclosure of new product concepts 242
Identità e Scelte Strategiche nel Settore Moda: L'influenza della Critica sulle Decisioni di Innovazione 239
Trust-oriented marketing. La nuova frontiera del loyalty management nelle imprese commerciali. 233
Innovation in Symbolic Industries. The Influence of Critical Audience's Evaluations on Fashion Companies' Behavior 231
Product Innovation and Market Creation 230
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 220
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 218
Market information approaches, product innovativeness, and firm performance: An empirical study in the fashion industry 217
La costruzione dell'identità di marca: Il caso Diesel 215
Come creare valore con l’economia dei dati 203
L'innovazione come leva strategica per attrarre e trattenere gli investitori 189
Effects of financial constraints and novelty seeking on consumer creativity 174
Quando la necessità aguzza l’ingegno. L’impatto dei vincoli finanziari sulla creatività 162
Stupire o Persuadere? Strategie di Lancio di un Nuovo Stile nel Settore della Moda 157
La variabile critica nelle scelte di innovazione 156
Quando le immagini diventano un serbatoio di dati per le aziende 154
Enhancing organizational innovativeness through forward-looking market orientation. An empirical study in the fashion industry 154
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 152
Antecedents to corporate reputation and its impact on performance: empirical evidence from the fashion industry 151
Does Exposure to Concept Products Affect Judgment of Marketed Products? 151
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 150
Effects of Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 149
“Dominant Design in Fine Fashion: An Evolutionary Model for Symbolic Innovation” 145
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 143
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 141
The Role of Market Knowledge in Sustaining Innovation. Evidence from the Fashion Industry 138
The limits of market orientation: identifying the aspects that accelerate innovation versus those that impede it 138
From Market Research to Creativity Templates: Leveraging Tacit Knowledge for Ideation 133
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 133
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 130
Effects of Extreme Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 127
Developing a Brokering Capacity within the Firm. The Enactment of Market Knowledge 127
Identity and conduct in global fashion: the influence of critical audience evaluation on firms' innovation patterns 122
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 121
Managing Integrators where Integration Matters: Insights from Symbolic Industries 120
Innovation patterns in global fashion: firms’ behavior and the influence of critical audience evaluation 120
Effects of exaggerate priming and fluent processing on the evaluation of design 120
Sviluppo di Nuovi Prodotti 115
“Patterns Of Stylistic Innovation: An Empirical Analysis of the Evolution of Style in Prêt-À-Porter between 1984 and 1999” 114
Retrospective and forward-looking market orientation among innovative companies: Evidence from the fashion industry 114
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 113
La market orientation nel business to business. Il caso Alcantara 107
Explaining pattern in foreign market launch 107
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti 106
Effects of Exaggerate Priming and Fluent Processing on the Evaluation of Design 106
Market learning capability: A framework to sustain innovation through market knowledge 105
“Harmonizing the Organizational System of Meanings: The Power of Stylistic Innovation” 105
INNOVAZIONE E MERCATO 105
Il ruolo del senso di appartenenza nell’evoluzione dei distretti industriali: una proposta metodologica 104
SUSTAINING INNOVATION THROUGH MARKET KNOWLEDGE: EVIDENCE FROM THE FASHION INDUSTRY 102
Retrospective and forward-looking market orientation to innovate. Some empirical evidences from the fashion industry 100
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 100
Fostering Market Knowledge Use in Innovation. The Role of Internal Brokers 99
Rovistare nel Passato per Progettare il Futuro: Evidenze da un Campione di Aziende Italiane 99
Shock ’n’ Shop. Exaggeration and Structural Alignment in a New Design Launch 96
Managing Integrators Where Integration Matters: Insights From Symbolic Industries 94
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 91
Introduzione: innovazione e management 89
L'evoluzione del pensiero scientifico di Salvio Vicari 87
Guest Editorial: Knowledge and trust in data-rich business environments 58
Totale 15.198
Categoria #
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Totale 47.070


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.352 0 105 49 116 113 161 128 95 162 116 129 178
2021/20221.901 95 210 79 85 152 115 136 250 193 173 181 232
2022/20233.150 241 234 186 337 215 224 97 208 1.018 115 122 153
2023/20242.282 121 148 120 122 148 222 161 403 126 167 257 287
2024/20252.686 149 118 274 144 186 119 262 192 624 233 204 181
2025/2026770 468 302 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 15.198