CILLO, PAOLA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.138
NA - Nord America 3.844
AS - Asia 973
SA - Sud America 50
OC - Oceania 42
AF - Africa 22
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 7
Totale 11.076
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.622
IT - Italia 2.617
IE - Irlanda 748
GB - Regno Unito 631
DE - Germania 625
UA - Ucraina 386
CN - Cina 345
FR - Francia 258
SE - Svezia 244
CA - Canada 214
HK - Hong Kong 141
FI - Finlandia 138
TR - Turchia 100
VN - Vietnam 95
BG - Bulgaria 70
IN - India 68
BE - Belgio 62
JP - Giappone 53
NL - Olanda 51
CH - Svizzera 48
DK - Danimarca 40
AU - Australia 36
BR - Brasile 36
ES - Italia 36
SG - Singapore 33
PT - Portogallo 32
CZ - Repubblica Ceca 30
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 22
AT - Austria 19
KR - Corea 19
RO - Romania 16
RU - Federazione Russa 15
TW - Taiwan 14
MY - Malesia 11
PK - Pakistan 11
TH - Thailandia 10
AE - Emirati Arabi Uniti 9
IR - Iran 9
NG - Nigeria 9
HR - Croazia 8
NO - Norvegia 8
PL - Polonia 8
EU - Europa 7
GR - Grecia 7
PH - Filippine 7
AR - Argentina 6
IL - Israele 6
IQ - Iraq 6
LT - Lituania 6
MX - Messico 6
NZ - Nuova Zelanda 6
CO - Colombia 5
HU - Ungheria 5
ID - Indonesia 5
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 5
KG - Kirghizistan 4
NP - Nepal 4
AZ - Azerbaigian 3
BD - Bangladesh 3
LK - Sri Lanka 3
TN - Tunisia 3
ZA - Sudafrica 3
CI - Costa d'Avorio 2
CY - Cipro 2
KE - Kenya 2
LB - Libano 2
LU - Lussemburgo 2
AM - Armenia 1
BO - Bolivia 1
BY - Bielorussia 1
CL - Cile 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
GA - Gabon 1
GH - Ghana 1
IM - Isola di Man 1
KZ - Kazakistan 1
LV - Lettonia 1
MA - Marocco 1
NI - Nicaragua 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
RS - Serbia 1
SI - Slovenia 1
TJ - Tagikistan 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 11.076
Città #
Dublin 739
Ann Arbor 597
Chandler 519
Milan 512
Frankfurt am Main 397
Jacksonville 322
Ashburn 212
Southend 180
Dearborn 174
Toronto 169
Rome 158
Houston 137
Wilmington 112
Beijing 89
Izmir 86
New York 78
Helsinki 77
Dong Ket 75
Hong Kong 75
Boston 71
Lawrence 71
Woodbridge 68
Redwood City 65
Naples 60
Seattle 50
Boardman 49
London 48
Udine 47
Redmond 45
Fairfield 39
Brussels 38
Central District 38
Modena 36
Mountain View 35
Tokyo 32
Bologna 31
Paris 31
Venezia 30
Florence 29
Turin 29
Bari 23
Padova 23
Bratislava 21
Manchester 21
Palermo 21
Piscataway 21
Hefei 20
Strasbourg 20
Torino 20
Los Angeles 19
Minneapolis 19
Verona 19
San Donato Val Di Comino 18
Cambridge 17
Zurich 17
Amsterdam 16
Nanjing 16
Parma 16
Chicago 15
Guangzhou 15
Brooklyn 14
Central 14
Kunming 14
Napoli 13
Ottawa 13
San Mateo 13
Serino 13
Southampton 13
Azzano Decimo 12
Fremont 12
Shanghai 12
Kingston 11
Lisbon 11
Nottingham 11
Peterborough 11
Bonndorf 10
Brescia 10
Coimbra 10
Menlo Park 10
Norwalk 10
São Paulo 10
Taipei 10
Brisbane 9
Falls Church 9
Jinan 9
Lyon 9
Madrid 9
Prato 9
Spinea 9
Taranto 9
Ancona 8
Busto Arsizio 8
Delhi 8
Genoa 8
Novara 8
Osaka 8
Pescara 8
Pisa 8
San Francisco 8
Trieste 8
Totale 6.436
Nome #
A ogni campagna di marketing il suo influencer 954
Luxury customer experience and engagement. What is the impact of in-store technology? 895
Changing style in style-changing Industries: the role of critics as gatekeepers in high-end fashion 382
L'innovazione nel pret-a-porter. Un'analisi longitudinale di Vogue Italia (1984-2002) 372
Come la critica influenza le scelte di cambiamento delle imprese: un'analisi longitudinale sull'innovazione stilistica nel settore della moda 278
Product Innovation - Dall'idea al lancio del nuovo prodotto 270
Orientamento al mercato e innovazione nei settori creativi. Una ricerca nel settore della moda 268
The new product portfolio innovativeness–stock returns relationship: the role of large individual investors’ culture 232
Social CRM: quando i big data rafforzano i legami con i clienti 226
Far leva sulla creatività dei consumatori per alimentare con continuità il processo innovativo: evidenze empiriche dal settore moda 211
Innovation in Symbolic Industries. The Influence of Critical Audience's Evaluations on Fashion Companies' Behavior 202
Convergent Designs in Fine Fashion. An Evolutionary Model for Stylistic Innovation 199
A glance at the future. effects of anticipated disclosure of new product concepts 198
How Do Financial Constraints Affect Creativity? 198
Trust-oriented marketing. La nuova frontiera del loyalty management nelle imprese commerciali. 195
La costruzione di risorse di fiducia nelle relazioni parasociali: il ruolo di influencer reali e virtuali nei contesti digitali 193
Product Innovation and Market Creation 188
La costruzione dell'identità di marca: Il caso Diesel 181
Identità e Scelte Strategiche nel Settore Moda: L'influenza della Critica sulle Decisioni di Innovazione 174
Whatever you want, whatever you like: how incumbents respond to changes in market information regimes 168
Market information approaches, product innovativeness, and firm performance: An empirical study in the fashion industry 165
Consumer-CEO interaction as catalyst for business model innovation in established firms 161
L'innovazione come leva strategica per attrarre e trattenere gli investitori 139
Effects of financial constraints and novelty seeking on consumer creativity 133
Quando la necessità aguzza l’ingegno. L’impatto dei vincoli finanziari sulla creatività 131
The Interlink Between Resources and Capabilities: Towards a Theoretical Frame for the Development of Dynamic Capabilities 129
Stupire o Persuadere? Strategie di Lancio di un Nuovo Stile nel Settore della Moda 129
Come creare valore con l’economia dei dati 128
Does Exposure to Concept Products Affect Judgment of Marketed Products? 122
La variabile critica nelle scelte di innovazione 121
Enhancing organizational innovativeness through forward-looking market orientation. An empirical study in the fashion industry 120
“Dominant Design in Fine Fashion: An Evolutionary Model for Symbolic Innovation” 116
Effects of Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 113
The Role of Market Knowledge in Sustaining Innovation. Evidence from the Fashion Industry 112
The limits of market orientation: identifying the aspects that accelerate innovation versus those that impede it 110
Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 109
Artista o trendsetter? Il dilemma dell'innovatore nei settori simbolici 107
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 107
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 107
Antecedents to corporate reputation and its impact on performance: empirical evidence from the fashion industry 106
From Market Research to Creativity Templates: Leveraging Tacit Knowledge for Ideation 103
Identity and conduct in global fashion: the influence of critical audience evaluation on firms' innovation patterns 102
Does exposure to concept products affect consumer judgment of marketed products? 98
Effects of Extreme Priming and Processing Fluency on the Evaluation of Design 96
Innovation patterns in global fashion: firms’ behavior and the influence of critical audience evaluation 95
Sviluppo di Nuovi Prodotti 90
The strategic organization of innovation: state of the art and emerging challenges 89
Developing a Brokering Capacity within the Firm. The Enactment of Market Knowledge 89
Designing coolness: brand building in the global fashion industry 89
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti 88
Search Styles in Style Searching: Learning Exploration Strategies from Fashion Firms 88
SUSTAINING INNOVATION THROUGH MARKET KNOWLEDGE: EVIDENCE FROM THE FASHION INDUSTRY 87
Retrospective and forward-looking market orientation among innovative companies: Evidence from the fashion industry 87
Effects of exaggerate priming and fluent processing on the evaluation of design 86
Managing Integrators where Integration Matters: Insights from Symbolic Industries 85
INNOVAZIONE E MERCATO 85
Market learning capability: A framework to sustain innovation through market knowledge 84
“Patterns Of Stylistic Innovation: An Empirical Analysis of the Evolution of Style in Prêt-À-Porter between 1984 and 1999” 82
Retrospective and forward-looking market orientation to innovate. Some empirical evidences from the fashion industry 82
“Harmonizing the Organizational System of Meanings: The Power of Stylistic Innovation” 81
Il ruolo del senso di appartenenza nell’evoluzione dei distretti industriali: una proposta metodologica 81
Fostering Market Knowledge Use in Innovation. The Role of Internal Brokers 80
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 80
Rovistare nel Passato per Progettare il Futuro: Evidenze da un Campione di Aziende Italiane 79
Explaining pattern in foreign market launch 78
Managing Integrators Where Integration Matters: Insights From Symbolic Industries 77
Effects of Exaggerate Priming and Fluent Processing on the Evaluation of Design 77
La market orientation nel business to business. Il caso Alcantara 76
Quando le immagini diventano un serbatoio di dati per le aziende 74
Shock ’n’ Shop. Exaggeration and Structural Alignment in a New Design Launch 74
Search style in style searching: learning exploration strategies from fashion firms 72
L'evoluzione del pensiero scientifico di Salvio Vicari 50
Introduzione: innovazione e management 44
Guest Editorial: Knowledge and trust in data-rich business environments 38
Totale 11.215
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019164 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34 130
2019/20201.659 95 33 100 85 190 178 297 111 142 266 73 89
2020/20211.390 38 105 49 116 113 161 128 95 162 116 129 178
2021/20221.901 95 210 79 85 152 115 136 250 193 173 181 232
2022/20233.150 241 234 186 337 215 224 97 208 1.018 115 122 153
2023/20241.755 121 148 120 122 148 222 161 403 126 167 17 0
Totale 11.215