ADDIS, MICHELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.488
NA - Nord America 3.066
AS - Asia 1.777
SA - Sud America 177
AF - Africa 113
OC - Oceania 31
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 12.662
Nazione #
IT - Italia 4.385
US - Stati Uniti d'America 2.867
GB - Regno Unito 587
CN - Cina 553
IE - Irlanda 512
FR - Francia 450
SG - Singapore 402
UA - Ucraina 299
SE - Svezia 233
DE - Germania 219
CA - Canada 167
RU - Federazione Russa 155
BR - Brasile 143
HK - Hong Kong 137
FI - Finlandia 117
TR - Turchia 116
VN - Vietnam 102
CH - Svizzera 100
KR - Corea 74
MY - Malesia 73
IN - India 66
BG - Bulgaria 56
NL - Olanda 55
DK - Danimarca 50
ES - Italia 47
CZ - Repubblica Ceca 38
EG - Egitto 34
RO - Romania 34
PH - Filippine 31
ID - Indonesia 29
PL - Polonia 29
IL - Israele 28
BE - Belgio 27
AU - Australia 25
JP - Giappone 25
GR - Grecia 24
ZA - Sudafrica 23
TW - Taiwan 21
MA - Marocco 20
MX - Messico 20
AE - Emirati Arabi Uniti 15
AR - Argentina 13
LK - Sri Lanka 12
BD - Bangladesh 11
GH - Ghana 11
PT - Portogallo 11
TH - Thailandia 11
EC - Ecuador 9
IQ - Iraq 9
KZ - Kazakistan 9
PK - Pakistan 9
AT - Austria 8
EU - Europa 8
SA - Arabia Saudita 8
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 8
LT - Lituania 7
LV - Lettonia 7
KE - Kenya 6
NZ - Nuova Zelanda 6
CL - Cile 5
IR - Iran 5
LB - Libano 5
NG - Nigeria 5
SM - San Marino 5
HU - Ungheria 4
NO - Norvegia 4
NP - Nepal 4
SI - Slovenia 4
TN - Tunisia 4
CO - Colombia 3
MD - Moldavia 3
MW - Malawi 3
UZ - Uzbekistan 3
AM - Armenia 2
AZ - Azerbaigian 2
BT - Bhutan 2
CR - Costa Rica 2
GT - Guatemala 2
IM - Isola di Man 2
JM - Giamaica 2
JO - Giordania 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
PE - Perù 2
QA - Qatar 2
RE - Reunion 2
RS - Serbia 2
TT - Trinidad e Tobago 2
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 2
AO - Angola 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BB - Barbados 1
BY - Bielorussia 1
CV - Capo Verde 1
CY - Cipro 1
DZ - Algeria 1
ET - Etiopia 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
Totale 12.652
Città #
Rome 570
Dublin 496
Milan 414
Chandler 358
Dallas 250
Jacksonville 240
Singapore 230
Ashburn 226
Hefei 218
Toronto 131
Dearborn 110
Naples 100
Beijing 96
Hong Kong 92
Southend 87
Ann Arbor 79
Bologna 71
Lawrence 68
Seoul 60
Verona 58
Wilmington 57
Woodbridge 57
Helsinki 56
Bari 54
Los Angeles 54
Florence 53
Redwood City 51
Boston 50
Izmir 50
New York 47
Turin 47
Dong Ket 45
Boardman 42
Kuala Lumpur 42
Mountain View 42
Modena 36
Parma 36
Catania 35
Houston 35
Genoa 32
Palermo 32
Moscow 31
Trieste 28
Brescia 27
Seattle 26
Tel Aviv 26
The Dalles 25
Zurich 25
Napoli 24
Bucharest 23
Brno 22
Buffalo 22
Padova 22
São Paulo 22
Perugia 21
Amsterdam 20
Menlo Park 20
Cairo 19
Council Bluffs 19
Fairfield 19
Brussels 18
Central District 18
Ho Chi Minh City 18
Manchester 18
Monza 18
Stockholm 18
Pescara 17
San Mateo 17
Taipei 17
Paris 16
Pisa 16
Torino 16
Venezia 16
Busto Arsizio 15
Cagliari 15
Como 15
London 15
Tokyo 15
Bergamo 14
Johannesburg 14
Kunming 14
Madrid 14
Munich 14
Santa Clara 14
Athens 13
Leeds 13
Messina 13
Mumbai 13
Taranto 13
Warsaw 13
Atlanta 12
Brooklyn 12
Cambridge 12
Cardiff 12
Catanzaro 12
Düsseldorf 12
Guangzhou 12
Hanoi 12
Jinan 12
Trento 12
Totale 5.928
Nome #
L’esperienza di consumo. Analisi e prospettive di marketing 3.601
Mercedes Benz: the never-ending challenge of customer satisfaction 663
Nuove tecnologie e consumo di prodotti artistici e culturali: verso l’edutainment 505
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 478
Il Postmodernismo: Alla Ricerca dell’Introvabile 463
Mobile Communication. Successi di marketing nelle telecomunicazioni mobili in Italia 407
Acquisti, consumo ed emozioni 305
Dreaming of artistic excellence, popularity, or both? 253
Effects of Arousal, Dominance, and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 227
On the Conceptual Link Between Mass Customisation and Experiential Consumption: An Explosion of Subjectivity 220
Evoluzione dell’assetto istituzionale di un museo: la Centrale Montemartini 207
Il significato dell’esperienza di consumo nel settore artistico e culturale 204
Le pratiche commerciali sleali e le risorse di fiducia delle imprese: aspetti positivi e questioni irrisolte 203
Converging Industries Through Experience: Lessons from Edutainment 200
Il marketing del nuovo millennio 188
Long life to Marketing Research: A Postmodern View 180
Art versus Commerce in the Movie Industry: A Two-Path Model of Motion-Picture Success 177
Efficacy and efficiency of mass customization: the role of fantastical thinking 175
Il Neo-Istituzionalismo e le sponsorizzazioni aziendali nel settore culturale 173
Postmodernisme et recherche en marketing 166
Industry-retailing cooperation on experiential marketing: a case of repositioning in the spirits industry 166
Embarrassment, disclosure and willingness to buy 164
Building a Market Orientation in an Arts or Cultural institution 158
Addressing prejudices and urban legends: the Tampax case 157
The role of experiential marketing in brand repositioning. A quasi-experiment in the spirit industry 155
Fantasy in watching motion pictures. The transportation effect 154
Boosting Co-Production through Fantasy 149
Relationship management for a cultural institution: the case of the out off theatre 148
Consumers’ identification and beyond: attraction, reverence, and escapism in the evaluation of films 148
Creating consumption experiences to build brand image: measuring their effects through a quasi experiment 146
Mass Customization Made Easy: When Individual Fantastical Thinking Matters 145
Il marketing dell'esperienza di consumo 144
Essere ‘In” quando si sceglie di essere “Out’: La gestione delle relazioni nel caso del Teatro Out Off 143
Humanizing a superhero: an empirical test in the comic book industry 140
Personalizzare l'offerta con successo: il ruolo della fantasia 139
The role of experiential marketing in a retail chain repositioning. A field experiment. 135
Esthetics and tastes, part II: effects of personality, class, and expertise 135
La valutazione delle pubblicazioni italiane per gli studiosi di marketing 129
New Technologies and Cultural Consumption. Edutainment Is Born! 124
Il ruolo della fantasia nei processi di consumo 120
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies 118
Buying a Book as a Christmas Gift: Two Routes to Customer Immersion 117
The value creation of the virtual aesthetic communities 112
Taste versus The Market: An Extension of Research on The Consumption of Popular Culture 111
The experientiality continuum: an empirical investigation of some basic tenets on experiential consumption 99
In search of the determinants of cultural sponsorship 97
Realism and fantasy in motion pictures: transportation under debate 96
Viaggio nelle imprese italiane. Un’indagine sullo stato dell’arte e sull’approccio strategico per un’effettiva centralità del cliente 89
Totale 12.733
Categoria #
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volume - volumi 0
Totale 33.499


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021741 0 0 0 0 0 103 138 54 152 70 109 115
2021/20221.219 114 181 52 57 119 51 71 184 109 72 96 113
2022/20232.232 129 126 71 204 202 140 76 154 739 118 143 130
2023/20241.641 104 90 143 93 151 144 141 164 79 167 209 156
2024/20251.859 144 90 143 126 181 57 171 127 323 188 184 125
2025/20261.593 283 455 137 314 355 49 0 0 0 0 0 0
Totale 12.733