ADDIS, MICHELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.153
NA - Nord America 2.271
AS - Asia 877
AF - Africa 52
SA - Sud America 38
OC - Oceania 24
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 9.423
Nazione #
IT - Italia 3.728
US - Stati Uniti d'America 2.115
IE - Irlanda 508
GB - Regno Unito 497
UA - Ucraina 298
CN - Cina 257
SE - Svezia 217
DE - Germania 169
FR - Francia 148
CA - Canada 146
SG - Singapore 120
FI - Finlandia 110
TR - Turchia 103
CH - Svizzera 92
VN - Vietnam 64
HK - Hong Kong 58
BG - Bulgaria 55
DK - Danimarca 50
IN - India 47
KR - Corea 40
CZ - Repubblica Ceca 38
MY - Malesia 38
NL - Olanda 35
RO - Romania 33
ES - Italia 30
RU - Federazione Russa 30
EG - Egitto 27
ID - Indonesia 25
GR - Grecia 24
PH - Filippine 24
BR - Brasile 23
BE - Belgio 22
PL - Polonia 20
AU - Australia 18
TW - Taiwan 18
JP - Giappone 16
LK - Sri Lanka 12
PT - Portogallo 11
TH - Thailandia 9
AE - Emirati Arabi Uniti 8
EU - Europa 8
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 7
NZ - Nuova Zelanda 6
LV - Lettonia 5
MA - Marocco 5
MX - Messico 5
SA - Arabia Saudita 5
CL - Cile 4
EC - Ecuador 4
IL - Israele 4
IR - Iran 4
LB - Libano 4
NO - Norvegia 4
PK - Pakistan 4
SI - Slovenia 4
ZA - Sudafrica 4
AT - Austria 3
CO - Colombia 3
HU - Ungheria 3
KE - Kenya 3
NG - Nigeria 3
TN - Tunisia 3
AM - Armenia 2
AR - Argentina 2
AZ - Azerbaigian 2
BD - Bangladesh 2
CR - Costa Rica 2
IM - Isola di Man 2
IQ - Iraq 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LU - Lussemburgo 2
MD - Moldavia 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MW - Malawi 2
PE - Perù 2
RE - Reunion 2
SM - San Marino 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
CV - Capo Verde 1
CY - Cipro 1
DZ - Algeria 1
GT - Guatemala 1
HR - Croazia 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
RS - Serbia 1
TZ - Tanzania 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 9.423
Città #
Dublin 492
Rome 412
Chandler 358
Milan 316
Jacksonville 240
Toronto 123
Dearborn 110
Southend 87
Singapore 84
Ann Arbor 79
Lawrence 68
Naples 66
Wilmington 57
Woodbridge 57
Bologna 54
Redwood City 51
Helsinki 50
Izmir 50
Beijing 48
Boston 46
Dong Ket 45
Verona 45
Florence 44
Mountain View 42
Ashburn 41
Boardman 40
Hefei 35
Modena 35
Bari 34
Catania 31
Turin 31
Houston 30
Seoul 28
Parma 27
Dallas 25
New York 25
Seattle 25
Napoli 24
Palermo 24
Bucharest 23
Brescia 22
Brno 22
Menlo Park 20
Fairfield 19
Padova 19
Trieste 19
Zurich 19
Central District 18
Genoa 18
Monza 18
Perugia 18
Hong Kong 17
Kuala Lumpur 17
San Mateo 17
Taipei 17
Los Angeles 16
Pescara 16
Torino 16
Venezia 16
Busto Arsizio 15
Manchester 15
Kunming 14
Madrid 14
Athens 13
Brussels 13
Cairo 13
Leeds 13
Amsterdam 12
Bergamo 12
Cagliari 12
Cambridge 12
Cardiff 12
Catanzaro 12
Guangzhou 12
Paris 12
Pisa 12
Buting 11
Colombo 11
Jinan 11
Messina 11
Taranto 11
Treviso 11
London 10
Mumbai 10
Trento 10
Auburn Hills 9
Canegrate 9
Como 9
Istanbul 9
Munich 9
Nanjing 9
Selvazzano Dentro 9
São Paulo 9
Udine 9
Bacoli 8
Berlin 8
Bolzano 8
Bonndorf 8
Castagnole delle Lanze 8
Fremont 8
Totale 4.289
Nome #
L’esperienza di consumo. Analisi e prospettive di marketing 2.906
Mercedes Benz: the never-ending challenge of customer satisfaction 466
Nuove tecnologie e consumo di prodotti artistici e culturali: verso l’edutainment 429
Il Postmodernismo: Alla Ricerca dell’Introvabile 389
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 382
Mobile Communication. Successi di marketing nelle telecomunicazioni mobili in Italia 340
Acquisti, consumo ed emozioni 233
Dreaming of artistic excellence, popularity, or both? 198
On the Conceptual Link Between Mass Customisation and Experiential Consumption: An Explosion of Subjectivity 180
Effects of Arousal, Dominance, and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 169
Le pratiche commerciali sleali e le risorse di fiducia delle imprese: aspetti positivi e questioni irrisolte 153
Converging Industries Through Experience: Lessons from Edutainment 142
Il marketing del nuovo millennio 141
Il Neo-Istituzionalismo e le sponsorizzazioni aziendali nel settore culturale 135
Evoluzione dell’assetto istituzionale di un museo: la Centrale Montemartini 130
Industry-retailing cooperation on experiential marketing: a case of repositioning in the spirits industry 123
Efficacy and efficiency of mass customization: the role of fantastical thinking 120
The role of experiential marketing in brand repositioning. A quasi-experiment in the spirit industry 120
Relationship management for a cultural institution: the case of the out off theatre 115
Il significato dell’esperienza di consumo nel settore artistico e culturale 115
Embarrassment, disclosure and willingness to buy 115
Long life to Marketing Research: A Postmodern View 115
Art versus Commerce in the Movie Industry: A Two-Path Model of Motion-Picture Success 109
Addressing prejudices and urban legends: the Tampax case 106
The role of experiential marketing in a retail chain repositioning. A field experiment. 102
Il marketing dell'esperienza di consumo 101
Building a Market Orientation in an Arts or Cultural institution 101
Humanizing a superhero: an empirical test in the comic book industry 101
Postmodernisme et recherche en marketing 99
Fantasy in watching motion pictures. The transportation effect 97
La valutazione delle pubblicazioni italiane per gli studiosi di marketing 95
Mass Customization Made Easy: When Individual Fantastical Thinking Matters 94
Boosting Co-Production through Fantasy 93
Consumers’ identification and beyond: attraction, reverence, and escapism in the evaluation of films 90
Creating consumption experiences to build brand image: measuring their effects through a quasi experiment 90
Personalizzare l'offerta con successo: il ruolo della fantasia 89
Esthetics and tastes, part II: effects of personality, class, and expertise 88
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies 82
Essere ‘In” quando si sceglie di essere “Out’: La gestione delle relazioni nel caso del Teatro Out Off 81
New Technologies and Cultural Consumption. Edutainment Is Born! 79
Buying a Book as a Christmas Gift: Two Routes to Customer Immersion 78
The value creation of the virtual aesthetic communities 75
Taste versus The Market: An Extension of Research on The Consumption of Popular Culture 74
The experientiality continuum: an empirical investigation of some basic tenets on experiential consumption 73
In search of the determinants of cultural sponsorship 72
Il ruolo della fantasia nei processi di consumo 72
Realism and fantasy in motion pictures: transportation under debate 69
Viaggio nelle imprese italiane. Un’indagine sullo stato dell’arte e sull’approccio strategico per un’effettiva centralità del cliente 68
Totale 9.494
Categoria #
all - tutte 22.324
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 22.324


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.117 0 36 88 69 109 137 188 108 115 118 62 87
2020/20211.265 46 85 54 163 176 103 138 54 152 70 109 115
2021/20221.219 114 181 52 57 119 51 71 184 109 72 96 113
2022/20232.232 129 126 71 204 202 140 76 154 739 118 143 130
2023/20241.641 104 90 143 93 151 144 141 164 79 167 209 156
2024/2025213 144 69 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 9.494