ADDIS, MICHELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 7.203
NA - Nord America 2.413
AS - Asia 1.286
SA - Sud America 133
AF - Africa 84
OC - Oceania 26
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 11.155
Nazione #
IT - Italia 4.226
US - Stati Uniti d'America 2.239
GB - Regno Unito 556
IE - Irlanda 512
FR - Francia 401
UA - Ucraina 299
SG - Singapore 298
CN - Cina 295
SE - Svezia 220
DE - Germania 217
CA - Canada 158
RU - Federazione Russa 155
HK - Hong Kong 133
FI - Finlandia 117
BR - Brasile 112
TR - Turchia 109
CH - Svizzera 100
VN - Vietnam 73
MY - Malesia 65
BG - Bulgaria 55
IN - India 53
DK - Danimarca 50
NL - Olanda 48
KR - Corea 42
CZ - Repubblica Ceca 38
ES - Italia 38
RO - Romania 34
PH - Filippine 29
BE - Belgio 27
EG - Egitto 27
ID - Indonesia 27
IL - Israele 27
GR - Grecia 24
PL - Polonia 23
AU - Australia 20
JP - Giappone 19
MA - Marocco 19
TW - Taiwan 18
LK - Sri Lanka 12
AE - Emirati Arabi Uniti 11
GH - Ghana 11
PT - Portogallo 11
TH - Thailandia 11
ZA - Sudafrica 9
AT - Austria 8
EU - Europa 8
KZ - Kazakistan 8
PK - Pakistan 8
EC - Ecuador 7
LV - Lettonia 7
MX - Messico 7
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 7
BD - Bangladesh 6
NZ - Nuova Zelanda 6
AR - Argentina 5
IQ - Iraq 5
LB - Libano 5
NG - Nigeria 5
SA - Arabia Saudita 5
CL - Cile 4
IR - Iran 4
LT - Lituania 4
NO - Norvegia 4
NP - Nepal 4
SI - Slovenia 4
CO - Colombia 3
HU - Ungheria 3
KE - Kenya 3
MD - Moldavia 3
SM - San Marino 3
TN - Tunisia 3
UZ - Uzbekistan 3
AM - Armenia 2
AZ - Azerbaigian 2
BT - Bhutan 2
CR - Costa Rica 2
IM - Isola di Man 2
JM - Giamaica 2
KG - Kirghizistan 2
LU - Lussemburgo 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MW - Malawi 2
PE - Perù 2
QA - Qatar 2
RE - Reunion 2
RS - Serbia 2
TT - Trinidad e Tobago 2
XK - ???statistics.table.value.countryCode.XK??? 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
CV - Capo Verde 1
CY - Cipro 1
DZ - Algeria 1
GT - Guatemala 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
IS - Islanda 1
JO - Giordania 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PS - Palestinian Territory 1
Totale 11.154
Città #
Rome 548
Dublin 496
Milan 393
Chandler 358
Jacksonville 240
Singapore 206
Toronto 129
Dearborn 110
Naples 97
Hong Kong 88
Southend 87
Ann Arbor 79
Lawrence 68
Bologna 63
Wilmington 57
Woodbridge 57
Helsinki 56
Verona 54
Ashburn 53
Florence 52
Redwood City 51
Izmir 50
Beijing 49
Boston 49
Dong Ket 45
Boardman 42
Mountain View 42
Turin 42
Bari 37
Modena 36
Hefei 35
Kuala Lumpur 35
Catania 33
Palermo 32
Houston 31
Moscow 31
Parma 31
Genoa 29
New York 28
Seoul 28
Trieste 28
Brescia 26
Dallas 26
Tel Aviv 26
Los Angeles 25
Seattle 25
Zurich 25
Napoli 24
Bucharest 23
Brno 22
Padova 22
Menlo Park 20
Fairfield 19
Perugia 19
The Dalles 19
Amsterdam 18
Brussels 18
Central District 18
Monza 18
Pescara 17
San Mateo 17
Taipei 17
Manchester 16
Pisa 16
São Paulo 16
Torino 16
Venezia 16
Busto Arsizio 15
Cagliari 15
Bergamo 14
Kunming 14
Madrid 14
Paris 14
Athens 13
Cairo 13
Como 13
Leeds 13
London 13
Messina 13
Munich 13
Taranto 13
Cambridge 12
Cardiff 12
Catanzaro 12
Düsseldorf 12
Guangzhou 12
Jinan 12
Trento 12
Accra 11
Buting 11
Colombo 11
Mumbai 11
Treviso 11
Berlin 10
Frankfurt am Main 10
Istanbul 10
Vicenza 10
Ankara 9
Auburn Hills 9
Canegrate 9
Totale 4.995
Nome #
L’esperienza di consumo. Analisi e prospettive di marketing 3.413
Mercedes Benz: the never-ending challenge of customer satisfaction 606
Nuove tecnologie e consumo di prodotti artistici e culturali: verso l’edutainment 486
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 432
Il Postmodernismo: Alla Ricerca dell’Introvabile 430
Mobile Communication. Successi di marketing nelle telecomunicazioni mobili in Italia 383
Acquisti, consumo ed emozioni 269
Dreaming of artistic excellence, popularity, or both? 216
On the Conceptual Link Between Mass Customisation and Experiential Consumption: An Explosion of Subjectivity 203
Effects of Arousal, Dominance, and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 192
Le pratiche commerciali sleali e le risorse di fiducia delle imprese: aspetti positivi e questioni irrisolte 186
Il significato dell’esperienza di consumo nel settore artistico e culturale 184
Evoluzione dell’assetto istituzionale di un museo: la Centrale Montemartini 176
Converging Industries Through Experience: Lessons from Edutainment 166
Il marketing del nuovo millennio 160
Il Neo-Istituzionalismo e le sponsorizzazioni aziendali nel settore culturale 151
Long life to Marketing Research: A Postmodern View 151
Efficacy and efficiency of mass customization: the role of fantastical thinking 142
Industry-retailing cooperation on experiential marketing: a case of repositioning in the spirits industry 138
Art versus Commerce in the Movie Industry: A Two-Path Model of Motion-Picture Success 137
The role of experiential marketing in brand repositioning. A quasi-experiment in the spirit industry 135
Postmodernisme et recherche en marketing 133
Relationship management for a cultural institution: the case of the out off theatre 132
Embarrassment, disclosure and willingness to buy 132
Il marketing dell'esperienza di consumo 128
Building a Market Orientation in an Arts or Cultural institution 124
Addressing prejudices and urban legends: the Tampax case 122
The role of experiential marketing in a retail chain repositioning. A field experiment. 119
Humanizing a superhero: an empirical test in the comic book industry 113
Fantasy in watching motion pictures. The transportation effect 112
Creating consumption experiences to build brand image: measuring their effects through a quasi experiment 111
Personalizzare l'offerta con successo: il ruolo della fantasia 110
Mass Customization Made Easy: When Individual Fantastical Thinking Matters 110
Boosting Co-Production through Fantasy 109
La valutazione delle pubblicazioni italiane per gli studiosi di marketing 109
Consumers’ identification and beyond: attraction, reverence, and escapism in the evaluation of films 108
New Technologies and Cultural Consumption. Edutainment Is Born! 103
Esthetics and tastes, part II: effects of personality, class, and expertise 103
Essere ‘In” quando si sceglie di essere “Out’: La gestione delle relazioni nel caso del Teatro Out Off 103
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies 98
Taste versus The Market: An Extension of Research on The Consumption of Popular Culture 92
Buying a Book as a Christmas Gift: Two Routes to Customer Immersion 92
The value creation of the virtual aesthetic communities 89
Il ruolo della fantasia nei processi di consumo 89
The experientiality continuum: an empirical investigation of some basic tenets on experiential consumption 85
In search of the determinants of cultural sponsorship 83
Viaggio nelle imprese italiane. Un’indagine sullo stato dell’arte e sull’approccio strategico per un’effettiva centralità del cliente 81
Realism and fantasy in motion pictures: transportation under debate 80
Totale 11.226
Categoria #
all - tutte 29.340
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 29.340


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.265 46 85 54 163 176 103 138 54 152 70 109 115
2021/20221.219 114 181 52 57 119 51 71 184 109 72 96 113
2022/20232.232 129 126 71 204 202 140 76 154 739 118 143 130
2023/20241.641 104 90 143 93 151 144 141 164 79 167 209 156
2024/20251.859 144 90 143 126 181 57 171 127 323 188 184 125
2025/202686 86 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 11.226