ADDIS, MICHELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.554
NA - Nord America 2.292
AS - Asia 1.058
AF - Africa 67
SA - Sud America 38
OC - Oceania 25
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 10.042
Nazione #
IT - Italia 3.973
US - Stati Uniti d'America 2.134
GB - Regno Unito 533
IE - Irlanda 510
UA - Ucraina 298
CN - Cina 294
FR - Francia 243
SE - Svezia 218
DE - Germania 172
SG - Singapore 168
CA - Canada 148
HK - Hong Kong 125
FI - Finlandia 110
TR - Turchia 103
CH - Svizzera 94
VN - Vietnam 67
BG - Bulgaria 55
DK - Danimarca 50
IN - India 49
MY - Malesia 45
KR - Corea 42
NL - Olanda 39
CZ - Repubblica Ceca 38
RU - Federazione Russa 36
RO - Romania 33
ES - Italia 30
PH - Filippine 29
EG - Egitto 27
ID - Indonesia 26
GR - Grecia 24
BE - Belgio 23
BR - Brasile 23
PL - Polonia 21
AU - Australia 19
MA - Marocco 18
TW - Taiwan 18
JP - Giappone 17
LK - Sri Lanka 12
PT - Portogallo 11
TH - Thailandia 11
AE - Emirati Arabi Uniti 8
EU - Europa 8
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 7
NZ - Nuova Zelanda 6
AT - Austria 5
IL - Israele 5
LV - Lettonia 5
MX - Messico 5
NG - Nigeria 5
PK - Pakistan 5
SA - Arabia Saudita 5
CL - Cile 4
EC - Ecuador 4
IR - Iran 4
LB - Libano 4
NO - Norvegia 4
SI - Slovenia 4
ZA - Sudafrica 4
CO - Colombia 3
HU - Ungheria 3
KE - Kenya 3
MD - Moldavia 3
SM - San Marino 3
TN - Tunisia 3
AM - Armenia 2
AR - Argentina 2
AZ - Azerbaigian 2
BD - Bangladesh 2
BT - Bhutan 2
CR - Costa Rica 2
IM - Isola di Man 2
IQ - Iraq 2
KG - Kirghizistan 2
KZ - Kazakistan 2
LU - Lussemburgo 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MW - Malawi 2
PE - Perù 2
QA - Qatar 2
RE - Reunion 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
CV - Capo Verde 1
CY - Cipro 1
DZ - Algeria 1
GT - Guatemala 1
HR - Croazia 1
IS - Islanda 1
JM - Giamaica 1
LT - Lituania 1
NP - Nepal 1
PA - Panama 1
RS - Serbia 1
TZ - Tanzania 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 10.042
Città #
Dublin 494
Rome 477
Chandler 358
Milan 351
Jacksonville 240
Singapore 124
Toronto 123
Dearborn 110
Southend 87
Hong Kong 80
Ann Arbor 79
Naples 75
Lawrence 68
Wilmington 57
Woodbridge 57
Bologna 54
Redwood City 51
Helsinki 50
Izmir 50
Beijing 49
Florence 49
Boston 46
Verona 46
Dong Ket 45
Ashburn 43
Mountain View 42
Boardman 40
Turin 39
Bari 35
Hefei 35
Modena 35
Catania 33
Palermo 32
Houston 30
Parma 29
Seoul 28
New York 26
Dallas 25
Seattle 25
Brescia 24
Napoli 24
Bucharest 23
Brno 22
Menlo Park 20
Padova 20
Fairfield 19
Genoa 19
Perugia 19
Trieste 19
Zurich 19
Central District 18
Kuala Lumpur 18
Los Angeles 18
Monza 18
San Mateo 17
Taipei 17
Pescara 16
Pisa 16
Torino 16
Venezia 16
Amsterdam 15
Busto Arsizio 15
Manchester 15
Bergamo 14
Brussels 14
Kunming 14
Madrid 14
Paris 14
Athens 13
Cairo 13
Leeds 13
Messina 13
Taranto 13
Cagliari 12
Cambridge 12
Cardiff 12
Catanzaro 12
Guangzhou 12
Jinan 12
Buting 11
Colombo 11
Trento 11
Treviso 11
London 10
Mumbai 10
Auburn Hills 9
Canegrate 9
Como 9
Istanbul 9
Munich 9
Nanjing 9
Selvazzano Dentro 9
São Paulo 9
Udine 9
Bacoli 8
Berlin 8
Bolzano 8
Bonndorf 8
Castagnole delle Lanze 8
Fremont 8
Totale 4.560
Nome #
L’esperienza di consumo. Analisi e prospettive di marketing 3.105
Mercedes Benz: the never-ending challenge of customer satisfaction 549
Nuove tecnologie e consumo di prodotti artistici e culturali: verso l’edutainment 447
Il Postmodernismo: Alla Ricerca dell’Introvabile 404
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 389
Mobile Communication. Successi di marketing nelle telecomunicazioni mobili in Italia 355
Acquisti, consumo ed emozioni 249
Dreaming of artistic excellence, popularity, or both? 199
On the Conceptual Link Between Mass Customisation and Experiential Consumption: An Explosion of Subjectivity 190
Effects of Arousal, Dominance, and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 173
Il significato dell’esperienza di consumo nel settore artistico e culturale 169
Le pratiche commerciali sleali e le risorse di fiducia delle imprese: aspetti positivi e questioni irrisolte 167
Converging Industries Through Experience: Lessons from Edutainment 154
Il marketing del nuovo millennio 144
Il Neo-Istituzionalismo e le sponsorizzazioni aziendali nel settore culturale 138
Long life to Marketing Research: A Postmodern View 138
Evoluzione dell’assetto istituzionale di un museo: la Centrale Montemartini 135
The role of experiential marketing in brand repositioning. A quasi-experiment in the spirit industry 128
Industry-retailing cooperation on experiential marketing: a case of repositioning in the spirits industry 125
Efficacy and efficiency of mass customization: the role of fantastical thinking 123
Relationship management for a cultural institution: the case of the out off theatre 120
Embarrassment, disclosure and willingness to buy 118
Postmodernisme et recherche en marketing 116
Art versus Commerce in the Movie Industry: A Two-Path Model of Motion-Picture Success 114
Addressing prejudices and urban legends: the Tampax case 111
Building a Market Orientation in an Arts or Cultural institution 108
Il marketing dell'esperienza di consumo 107
The role of experiential marketing in a retail chain repositioning. A field experiment. 105
Humanizing a superhero: an empirical test in the comic book industry 103
Fantasy in watching motion pictures. The transportation effect 99
Boosting Co-Production through Fantasy 98
La valutazione delle pubblicazioni italiane per gli studiosi di marketing 98
Mass Customization Made Easy: When Individual Fantastical Thinking Matters 98
Personalizzare l'offerta con successo: il ruolo della fantasia 97
Consumers’ identification and beyond: attraction, reverence, and escapism in the evaluation of films 93
Creating consumption experiences to build brand image: measuring their effects through a quasi experiment 93
Esthetics and tastes, part II: effects of personality, class, and expertise 92
New Technologies and Cultural Consumption. Edutainment Is Born! 91
Essere ‘In” quando si sceglie di essere “Out’: La gestione delle relazioni nel caso del Teatro Out Off 85
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies 83
Buying a Book as a Christmas Gift: Two Routes to Customer Immersion 81
Taste versus The Market: An Extension of Research on The Consumption of Popular Culture 77
The value creation of the virtual aesthetic communities 77
Il ruolo della fantasia nei processi di consumo 77
The experientiality continuum: an empirical investigation of some basic tenets on experiential consumption 76
In search of the determinants of cultural sponsorship 75
Realism and fantasy in motion pictures: transportation under debate 71
Viaggio nelle imprese italiane. Un’indagine sullo stato dell’arte e sull’approccio strategico per un’effettiva centralità del cliente 69
Totale 10.113
Categoria #
all - tutte 25.331
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 25.331


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020678 0 0 0 0 0 0 188 108 115 118 62 87
2020/20211.265 46 85 54 163 176 103 138 54 152 70 109 115
2021/20221.219 114 181 52 57 119 51 71 184 109 72 96 113
2022/20232.232 129 126 71 204 202 140 76 154 739 118 143 130
2023/20241.641 104 90 143 93 151 144 141 164 79 167 209 156
2024/2025832 144 90 143 126 181 57 91 0 0 0 0 0
Totale 10.113