ADDIS, MICHELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 5.832
NA - Nord America 2.243
AS - Asia 667
AF - Africa 38
SA - Sud America 36
OC - Oceania 21
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 8.845
Nazione #
IT - Italia 3.499
US - Stati Uniti d'America 2.089
IE - Irlanda 506
GB - Regno Unito 480
UA - Ucraina 298
CN - Cina 244
SE - Svezia 216
DE - Germania 161
CA - Canada 146
FR - Francia 132
FI - Finlandia 107
CH - Svizzera 86
TR - Turchia 70
VN - Vietnam 64
HK - Hong Kong 58
BG - Bulgaria 55
DK - Danimarca 49
IN - India 44
NL - Olanda 35
RO - Romania 33
ES - Italia 30
RU - Federazione Russa 28
ID - Indonesia 25
MY - Malesia 25
BE - Belgio 22
GR - Grecia 22
BR - Brasile 21
PH - Filippine 20
KR - Corea 19
PL - Polonia 19
TW - Taiwan 18
CZ - Repubblica Ceca 17
EG - Egitto 16
JP - Giappone 16
AU - Australia 15
SG - Singapore 14
TH - Thailandia 9
EU - Europa 8
AE - Emirati Arabi Uniti 7
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 7
NZ - Nuova Zelanda 6
PT - Portogallo 6
MX - Messico 5
CL - Cile 4
EC - Ecuador 4
IL - Israele 4
IR - Iran 4
LB - Libano 4
MA - Marocco 4
NO - Norvegia 4
PK - Pakistan 4
SI - Slovenia 4
ZA - Sudafrica 4
CO - Colombia 3
KE - Kenya 3
LK - Sri Lanka 3
TN - Tunisia 3
AR - Argentina 2
AT - Austria 2
HU - Ungheria 2
IM - Isola di Man 2
IQ - Iraq 2
KZ - Kazakistan 2
LV - Lettonia 2
MD - Moldavia 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MW - Malawi 2
PE - Perù 2
RE - Reunion 2
SA - Arabia Saudita 2
SM - San Marino 2
AM - Armenia 1
AZ - Azerbaigian 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BD - Bangladesh 1
CR - Costa Rica 1
CV - Capo Verde 1
CY - Cipro 1
DZ - Algeria 1
GT - Guatemala 1
HR - Croazia 1
IS - Islanda 1
KG - Kirghizistan 1
NG - Nigeria 1
PA - Panama 1
QA - Qatar 1
RS - Serbia 1
TZ - Tanzania 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 8.845
Città #
Dublin 492
Chandler 358
Rome 358
Milan 279
Jacksonville 240
Toronto 123
Dearborn 110
Southend 87
Ann Arbor 79
Lawrence 68
Naples 60
Wilmington 57
Woodbridge 57
Bologna 52
Redwood City 51
Izmir 50
Beijing 48
Helsinki 47
Boston 46
Dong Ket 45
Mountain View 42
Verona 42
Florence 41
Ashburn 37
Boardman 37
Hefei 35
Bari 33
Houston 30
Catania 25
Dallas 25
Seattle 25
Turin 25
Modena 24
Napoli 24
New York 24
Bucharest 23
Brescia 22
Parma 22
Menlo Park 20
Fairfield 19
Trieste 19
Central District 18
Padova 18
Perugia 18
Zurich 18
Genoa 17
Hong Kong 17
Palermo 17
San Mateo 17
Taipei 17
Torino 16
Venezia 16
Busto Arsizio 15
Manchester 15
Monza 15
Kunming 14
Madrid 14
Brussels 13
Leeds 13
Los Angeles 13
Amsterdam 12
Bergamo 12
Cambridge 12
Catanzaro 12
Paris 12
Pisa 12
Athens 11
Buting 11
Cagliari 11
Guangzhou 11
Jinan 11
Messina 11
Taranto 11
Kuala Lumpur 10
London 10
Mumbai 10
Pescara 10
Auburn Hills 9
Canegrate 9
Cardiff 9
Como 9
Istanbul 9
Nanjing 9
Selvazzano Dentro 9
São Paulo 9
Trento 9
Udine 9
Bacoli 8
Berlin 8
Bolzano 8
Bonndorf 8
Castagnole delle Lanze 8
Fremont 8
Guido 8
Norwalk 8
Pavia 8
Salerno 8
Treviso 8
Vicenza 8
Brindisi 7
Totale 3.984
Nome #
L’esperienza di consumo. Analisi e prospettive di marketing 2.726
Nuove tecnologie e consumo di prodotti artistici e culturali: verso l’edutainment 422
Mercedes Benz: the never-ending challenge of customer satisfaction 400
Il Postmodernismo: Alla Ricerca dell’Introvabile 374
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 373
Mobile Communication. Successi di marketing nelle telecomunicazioni mobili in Italia 330
Acquisti, consumo ed emozioni 207
Dreaming of artistic excellence, popularity, or both? 190
On the Conceptual Link Between Mass Customisation and Experiential Consumption: An Explosion of Subjectivity 174
Effects of Arousal, Dominance, and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 155
Le pratiche commerciali sleali e le risorse di fiducia delle imprese: aspetti positivi e questioni irrisolte 136
Converging Industries Through Experience: Lessons from Edutainment 135
Il marketing del nuovo millennio 134
Evoluzione dell’assetto istituzionale di un museo: la Centrale Montemartini 125
Il Neo-Istituzionalismo e le sponsorizzazioni aziendali nel settore culturale 121
Industry-retailing cooperation on experiential marketing: a case of repositioning in the spirits industry 116
Il significato dell’esperienza di consumo nel settore artistico e culturale 114
Efficacy and efficiency of mass customization: the role of fantastical thinking 111
Relationship management for a cultural institution: the case of the out off theatre 110
Embarrassment, disclosure and willingness to buy 110
The role of experiential marketing in brand repositioning. A quasi-experiment in the spirit industry 108
Addressing prejudices and urban legends: the Tampax case 102
Art versus Commerce in the Movie Industry: A Two-Path Model of Motion-Picture Success 100
The role of experiential marketing in a retail chain repositioning. A field experiment. 99
Il marketing dell'esperienza di consumo 98
Postmodernisme et recherche en marketing 97
Humanizing a superhero: an empirical test in the comic book industry 97
Building a Market Orientation in an Arts or Cultural institution 94
Fantasy in watching motion pictures. The transportation effect 91
La valutazione delle pubblicazioni italiane per gli studiosi di marketing 90
Long life to Marketing Research: A Postmodern View 87
Boosting Co-Production through Fantasy 86
Mass Customization Made Easy: When Individual Fantastical Thinking Matters 86
Personalizzare l'offerta con successo: il ruolo della fantasia 85
Consumers’ identification and beyond: attraction, reverence, and escapism in the evaluation of films 84
Creating consumption experiences to build brand image: measuring their effects through a quasi experiment 83
Esthetics and tastes, part II: effects of personality, class, and expertise 83
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies 77
New Technologies and Cultural Consumption. Edutainment Is Born! 76
Essere ‘In” quando si sceglie di essere “Out’: La gestione delle relazioni nel caso del Teatro Out Off 75
Buying a Book as a Christmas Gift: Two Routes to Customer Immersion 74
The value creation of the virtual aesthetic communities 73
Taste versus The Market: An Extension of Research on The Consumption of Popular Culture 72
The experientiality continuum: an empirical investigation of some basic tenets on experiential consumption 72
In search of the determinants of cultural sponsorship 70
Viaggio nelle imprese italiane. Un’indagine sullo stato dell’arte e sull’approccio strategico per un’effettiva centralità del cliente 65
Il ruolo della fantasia nei processi di consumo 65
Realism and fantasy in motion pictures: transportation under debate 64
Totale 8.916
Categoria #
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curatela - curatele 0
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patent - brevetti 0
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Totale 19.706


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019163 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 50 113
2019/20201.174 57 36 88 69 109 137 188 108 115 118 62 87
2020/20211.265 46 85 54 163 176 103 138 54 152 70 109 115
2021/20221.219 114 181 52 57 119 51 71 184 109 72 96 113
2022/20232.232 129 126 71 204 202 140 76 154 739 118 143 130
2023/20241.276 104 90 143 93 151 144 141 164 79 167 0 0
Totale 8.916