CIACCI, ANDREA
CIACCI, ANDREA
Dipartimento di Marketing
An analysis of previous reviews on loyalty: conceptualizations, measurements, and implications [Chapter 4]
2024 Branca, Generoso; Ciacci, Andrea
Conceptualizations, dimensions, and measurements of loyalty: a systematic literature review [Chapter 5]
2024 Ciacci, Andrea; Mantovani, Alice; Branca, Generoso
Concettualizzazioni, dimensioni e misurazioni della loyalty: una systematic literature review [Capitolo 5]
2024 Ciacci, Andrea; Mantovani, Alice; Branca, Generoso
Concluding considerations and managerial implications
2024 Acconciamessa, Emanuele; Busacca, Bruno; Branca, Generoso; Castaldo, Sandro; Ciacci, Andrea; Mantovani, Alice; Penco, Lara; Testa, Ginevra
Considerazioni conclusive e implicazioni manageriali
2024 Acconciamessa, Emanuele; Busacca, Bruno; Branca, Generoso; Castaldo, Sandro; Ciacci, Andrea; Mantovani, Alice; Penco, Lara; Testa, Ginevra
La gestione e la misurazione della loyalty secondo TCC: un approccio data-driven [Capitolo 8]
2024 Branca, Generoso; Ciacci, Andrea; Katris, Damien; Rubashkina, Yana
Lessons from an uncontrollable health crisis: intention to travel in the pre- and post-vaccine era
2024 Castaldo, Sandro; Ciacci, Andrea; Penco, Lara; Profumo, Giorgia
Loyalty management and measurement according to TCC: a data-driven approach [Chapter 8]
2024 Branca, Generoso; Ciacci, Andrea; Katris, Damien; Rubashkina, Yana
Un'analisi delle precedenti review sulla loyalty: concettualizzazioni, misurazioni e implicazioni [Capitolo 4]
2024 Branca, Generoso; Ciacci, Andrea
Which trust layer better counterbalances the risk impact on travel intentions in a crisis scenario?
2024 Castaldo, Sandro; Ciacci, Andrea; Penco, Lara; Profumo, Giorgia