The chapter presents conclusions and managerial implications from the research on loyalty, highlighting the most relevant issues, proposing some key macro-directives and suggestions for future research.

Concluding considerations and managerial implications

Acconciamessa, Emanuele;Busacca, Bruno;Branca, Generoso;Castaldo, Sandro;Ciacci, Andrea;Testa, Ginevra
2024

Abstract

The chapter presents conclusions and managerial implications from the research on loyalty, highlighting the most relevant issues, proposing some key macro-directives and suggestions for future research.
2024
9791280623553
9791281627376
Castaldo, Sandro
Customer loyalty : theory, measurement, and management
Acconciamessa, Emanuele; Busacca, Bruno; Branca, Generoso; Castaldo, Sandro; Ciacci, Andrea; Mantovani, Alice; Penco, Lara; Testa, Ginevra
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Chapter 7 in Castaldo, 2024.pdf

non disponibili

Descrizione: chapter
Tipologia: Pdf editoriale (Publisher's layout)
Licenza: Copyright dell'editore
Dimensione 4.56 MB
Formato Adobe PDF
4.56 MB Adobe PDF   Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11565/4069687
Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact