PRANDELLI, EMANUELA
PRANDELLI, EMANUELA
Dipartimento di Management e Tecnologia
A dynamic model of customer loyalty to sustain competitive advantage on the web
2002 Verona, G.; Prandelli, E.
A dynamic model of customer stickiness to sustain competitive advantage in the frictionless economy
2001 Verona, G; Prandelli, Emanuela
A ogni campagna di marketing il suo influencer
2020 Cillo, Paola; Prandelli, Emanuela
Affiliation o Lock-in? Strategie di marketing per competere in Internet
2001 Prandelli, Emanuela; Verona, G.
All That Is Users Might Not Be Gold: How Labeling Products as UserDesigned Backfires in the Context of Luxury Fashion Brands
2013 Christoph, Fuchs; Prandelli, Emanuela; Martin, Schreier; Darren W., Dahl
An evolutionary approach to user innovation: how Ducati motor reinvented itself through the internet
2007 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela; DI STEFANO, Giada
Beyond Customer Knowledge Management: Customers as Knowledge Co-Creators
2000 Sawhney, M; Prandelli, Emanuela
Big data e mercato: l’affare è servito
2016 Prandelli, Emanuela
Changing style in style-changing Industries: the role of critics as gatekeepers in high-end fashion
2021 Cillo, Paola; Nunes, Joseph C.; Prandelli, Emanuela; Scopelliti, Irene
Collaborare con i clienti per innovare
2008 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela; Sawhney, Mohanbir
Collaborating to create: the internet as a platform for customer engagement in product innovation
2005 Sawhney, Mohanbir; Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela
Collaborating with customers to innovate: Conceiving and marketing products in the networking age
2008 Prandelli, Emanuela; M., Sawhney; Verona, Gianmario
Collaborative innovation. Marketing e organizzazione dei nuovi prodotti
2006 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela
Come la critica influenza le scelte di cambiamento delle imprese: un'analisi longitudinale sull'innovazione stilistica nel settore della moda
2012 Prandelli, Emanuela; Cillo, Paola
Communities of creation: Managing distributed innovation in turbulent markets
2000 Sawhney, M; Prandelli, E
Customization in luxury brands: can Valentino get personal?
2020 Page Moreau, C.; Prandelli, Emanuela; Schreier, Martin; Hieke, Silke
Diffusion of Web-based product innovation
2006 Prandelli, E; Verona, G; Raccagni, D
Far leva sulla creatività dei consumatori per alimentare con continuità il processo innovativo: evidenze empiriche dal settore moda
2018 Cillo, Paola; Prandelli, Emanuela
Fare leverage sulla conoscenza tacita dei consumatori: Verso una nuova economia cognitiva
2000 G., Von Krogh; Prandelli, Emanuela
From Software to Hardware: The Changing Technology of Open Source
2012 Prandelli, Emanuela; Verona, Gianmario