PRANDELLI, EMANUELA

PRANDELLI, EMANUELA  

Dipartimento di Management e Tecnologia  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 64 (tempo di esecuzione: 0.035 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
A dynamic model of customer loyalty to sustain competitive advantage on the web 1-gen-2002 Verona, G.; Prandelli, E. EUROPEAN MANAGEMENT JOURNAL -
A dynamic model of customer stickiness to sustain competitive advantage in the frictionless economy 1-gen-2001 Verona, G; Prandelli, Emanuela FINANZA MARKETING E PRODUZIONE Giuffre Editore Spa:via Busto Arsizio 40, I 20151 Milan Italy:011 39 02 38089200, EMAIL: distrib@giuffre.it, INTERNET: http://www.giuffre.it, Fax: 011 39 02 38009582
A ogni campagna di marketing il suo influencer 1-gen-2020 Cillo, Paola; Prandelli, Emanuela ECONOMIA & MANAGEMENT -
Affiliation o Lock-in? Strategie di marketing per competere in Internet 1-gen-2001 Prandelli, Emanuela; Verona, G. ECONOMIA & MANAGEMENT Etas SRL:Via Mecenate 89, 20138 Milan Italy:011 39 2 580841, Fax: 011 39 2 58012592 Mondadori Business information, Milano
All That Is Users Might Not Be Gold: How Labeling Products as UserDesigned Backfires in the Context of Luxury Fashion Brands 1-gen-2013 Christoph, Fuchs; Prandelli, Emanuela; Martin, Schreier; Darren W., Dahl JOURNAL OF MARKETING -
An evolutionary approach to user innovation: how Ducati motor reinvented itself through the internet 1-gen-2007 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela; DI STEFANO, Giada - -
Beyond Customer Knowledge Management: Customers as Knowledge Co-Creators 1-gen-2000 Sawhney, M; Prandelli, Emanuela - Idea Group Publishing
Big data e mercato: l’affare è servito 1-gen-2016 Prandelli, Emanuela ECONOMIA & MANAGEMENT -
Changing style in style-changing Industries: the role of critics as gatekeepers in high-end fashion 1-gen-2021 Cillo, Paola; Nunes, Joseph C.; Prandelli, Emanuela; Scopelliti, Irene ADVANCES IN STRATEGIC MANAGEMENT -
Collaborare con i clienti per innovare 1-gen-2008 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela; Sawhney, Mohanbir ECONOMIA & MANAGEMENT -
Collaborating to create: the internet as a platform for customer engagement in product innovation 1-gen-2005 Sawhney, Mohanbir; Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela JOURNAL OF INTERACTIVE MARKETING -
Collaborating with customers to innovate: Conceiving and marketing products in the networking age 1-gen-2008 Prandelli, Emanuela; M., Sawhney; Verona, Gianmario - Edward Elgar
Collaborative innovation. Marketing e organizzazione dei nuovi prodotti 1-gen-2006 Verona, Gianmario; Prandelli, Emanuela - Carocci
Come la critica influenza le scelte di cambiamento delle imprese: un'analisi longitudinale sull'innovazione stilistica nel settore della moda 1-gen-2012 Prandelli, Emanuela; Cillo, Paola FINANZA MARKETING E PRODUZIONE -
Communities of creation: Managing distributed innovation in turbulent markets 1-gen-2000 Sawhney, M; Prandelli, E CALIFORNIA MANAGEMENT REVIEW California Management Review:350 Barrows Hall, University of California:Berkeley, CA 94720:(510)642-7159, EMAIL: cmr@haas.berkeley.edu, INTERNET: http://www.haas.berkeley.edu/cmr, Fax: (510)642-2826
Customization in luxury brands: can Valentino get personal? 1-gen-2020 Page Moreau, C.; Prandelli, Emanuela; Schreier, Martin; Hieke, Silke JOURNAL OF MARKETING RESEARCH -
Diffusion of Web-based product innovation 1-gen-2006 Prandelli, E; Verona, G; Raccagni, D CALIFORNIA MANAGEMENT REVIEW California Management Review:350 Barrows Hall, University of California:Berkeley, CA 94720:(510)642-7159, EMAIL: cmr@haas.berkeley.edu, INTERNET: http://www.haas.berkeley.edu/cmr, Fax: (510)642-2826
Far leva sulla creatività dei consumatori per alimentare con continuità il processo innovativo: evidenze empiriche dal settore moda 1-gen-2018 Cillo, Paola; Prandelli, Emanuela - Egea
Fare leverage sulla conoscenza tacita dei consumatori: Verso una nuova economia cognitiva 1-gen-2000 G., Von Krogh; Prandelli, Emanuela SINERGIE -
From Software to Hardware: The Changing Technology of Open Source 1-gen-2012 Prandelli, Emanuela; Verona, Gianmario - McGraw Hill