MAURI, CHIARA
MAURI, CHIARA
Dipartimento di Marketing
"We want a better world where all kids have branded stuff". Children ideologies on brands and advertising
2009 Borghini, Stefania; Mauri, Chiara
A study of consumer behaviour related to private labels and national brand promotions
2012 Mauri, Chiara
Benefits from service bundling in destination branding: enhancing cooperation among operators in the hospitality industry
2011 Mauri, Chiara; Marcoz, ELENA MARIA; I., Maggioni; C., Cantù
Benefits from service bundling in destination branding: the role of trust in enhancing cooperation among operators in the hospitality industry
2016 Marcoz, Elena Maria; Mauri, Chiara; Maggioni, Isabella; Cantù, Chiara
Caso Filo d'Erba (parte A) + teaching notes (separate)
2000 Mauri, Chiara; Premazzi, Katia
Caso Filo d'Erba (parte B) + teaching notes separate
2000 Mauri, Chiara; Premazzi, Katia
Come affrontare i mercati e i clienti
2008 Mauri, Chiara
Come comunicare al mercato: il marketing a portata delle Pmi
2008 Mauri, Chiara
Commercio al dettaglio: guardare oltre innovando con passione e competenza
2008 Mauri, Chiara; Preti, Paolo
Consumer education in grocery stores through category management. an exploratory study within a categorization-based framework
2004 Premazzi, Katia; Mauri, Chiara
Dal prodotto al cliente: la crisi come opportunità di cambiamento strategico, il caso Omet
2010 Mauri, Chiara
Doing research with children: ethical and methodological issues
2011 Borghini, Stefania; Mauri, Chiara
Expo 2015: uno stimolo per l'innovazione green
2014 Mauri, Chiara
For my kids I do not mind the price. Price differences between kids' and adults' varieties in grocery products
2012 Mauri, Chiara; E., Cavazzana; B., Gherardi
Globalizzazione dei brand portfolio: strategie vincenti
2008 Mauri, Chiara; A., Zunino
How involvement and impulse purchase affect the relationship between sales and shelf space
2010 Mauri, Chiara
Il loyalty management nella distribuzione moderna
2002 Castaldo, Sandro; Mauri, Chiara
Il piano di marketing - Prefazione all'edizione italiana
2010 Castaldo, Sandro; Mauri, Chiara
L'efficacia dell'azione promozionale al consumo
1994 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Mauri, Chiara
La definizione della value selling proposition: le politiche di prodotto
2009 Mauri, Chiara