MAURI, CHIARA

MAURI, CHIARA  

Dipartimento di Marketing  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 29 (tempo di esecuzione: 0.025 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
"We want a better world where all kids have branded stuff". Children ideologies on brands and advertising 1-gen-2009 Borghini, Stefania; Mauri, Chiara - EIASM
A study of consumer behaviour related to private labels and national brand promotions 1-gen-2012 Mauri, Chiara - EIRASS (European Institute of Retailing and Services Studies)
Benefits from service bundling in destination branding: enhancing cooperation among operators in the hospitality industry 1-gen-2011 Mauri, Chiara; Marcoz, ELENA MARIA; I., Maggioni; C., Cantù - University of Lincoln
Benefits from service bundling in destination branding: the role of trust in enhancing cooperation among operators in the hospitality industry 1-gen-2016 Marcoz, Elena Maria; Mauri, Chiara; Maggioni, Isabella; Cantù, Chiara THE INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH -
Caso Filo d'Erba (parte A) + teaching notes (separate) 1-gen-2000 Mauri, Chiara; Premazzi, Katia - -
Caso Filo d'Erba (parte B) + teaching notes separate 1-gen-2000 Mauri, Chiara; Premazzi, Katia - -
Come affrontare i mercati e i clienti 1-gen-2008 Mauri, Chiara - Il Sole 24 Ore
Come comunicare al mercato: il marketing a portata delle Pmi 1-gen-2008 Mauri, Chiara - Il Sole 24 Ore
Commercio al dettaglio: guardare oltre innovando con passione e competenza 1-gen-2008 Mauri, Chiara; Preti, Paolo ECONOMIA & MANAGEMENT -
Consumer education in grocery stores through category management. an exploratory study within a categorization-based framework 1-gen-2004 Premazzi, Katia; Mauri, Chiara - EIRASS
Dal prodotto al cliente: la crisi come opportunità di cambiamento strategico, il caso Omet 1-gen-2010 Mauri, Chiara ECONOMIA & MANAGEMENT -
Doing research with children: ethical and methodological issues 1-gen-2011 Borghini, Stefania; Mauri, Chiara - EIASM
Expo 2015: uno stimolo per l'innovazione green 1-gen-2014 Mauri, Chiara ECONOMIA & MANAGEMENT -
For my kids I do not mind the price. Price differences between kids' and adults' varieties in grocery products 1-gen-2012 Mauri, Chiara; E., Cavazzana; B., Gherardi - Egea
Globalizzazione dei brand portfolio: strategie vincenti 1-gen-2008 Mauri, Chiara; A., Zunino ECONOMIA & MANAGEMENT -
How involvement and impulse purchase affect the relationship between sales and shelf space 1-gen-2010 Mauri, Chiara - EIRASS (European Institute of Retailing and Services Studies)
Il loyalty management nella distribuzione moderna 1-gen-2002 Castaldo, Sandro; Mauri, Chiara - Egea
Il piano di marketing - Prefazione all'edizione italiana 1-gen-2010 Castaldo, Sandro; Mauri, Chiara - Franco Angeli
L'efficacia dell'azione promozionale al consumo 1-gen-1994 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Mauri, Chiara FINANZA MARKETING E PRODUZIONE -
La definizione della value selling proposition: le politiche di prodotto 1-gen-2009 Mauri, Chiara - Il Mulino