The presentation shows the preliminary results of an experimental study investigating whether a grocery retailer can play a role in consumer education, by influencing the consumer’s categorical knowledge.

Consumer education in grocery stores through category management. an exploratory study within a categorization-based framework

PREMAZZI, KATIA;MAURI, CHIARA
2004

Abstract

The presentation shows the preliminary results of an experimental study investigating whether a grocery retailer can play a role in consumer education, by influencing the consumer’s categorical knowledge.
2004
EIRASS “Recent Advances in Retailing and Service Science” Conference Proceedings
Premazzi, Katia; Mauri, Chiara
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11565/3779924
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact