Managing heritage and coordinating others: assessing the State performance on culture preservation and enhancement
2007 Dubini, Paola; BAIA CURIONI, Stefano
Innovative practices and Opera houses performances: evidences from Italy Euram 2012
2012 Dubini, Paola; Cancellieri, Giulia
Shaping luck. Opportunity identification and exploitation in turbulent industries
2009 Dubini, Paola; S., Mengoli
Brand extension e brand loyalty
2006 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Bertoli, Giuseppe; F., Levato
The effect of cognitive biases and heuristics on industrial designers’ attitude toward overdesign. Evidence from a survey in Italy
2012 Belvedere, Valeria; Grando, Alberto; B., Ronen
Cognitive Biases and Overdesign: an investigation on the unconscious mistakes of industrial designers and on their effects on product offering
2012 Belvedere, Valeria; Grando, Alberto; B., Ronen
Marketing department's impact on the pursuit of market deriving strategy
2012 G., Vlasic; A., Kohli; Troilo, Gabriele
L'impatto del brand name sul prodotto, sulla marca e sull'intenzione di acquisto
2012 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Bertoli, Giuseppe; M. C., Grassi
Does motivation really matter in pursuing artists' goals? An investigation on the mediating role of artists' strategies
2012 Fumagalli, Elena; Troilo, Gabriele
The contingent value of market-technology knowledge complementarity
2011 L. M., De Luca; K., Atuahene Gima; Troilo, Gabriele
Distribuzioni iniziali improprie nell'inferenza bayesiana ed indici di divergenze e informazione
1990 G., Consonni; Veronese, Piero
Sul significato previsivo di una particolare distribuzione iniziale coniugata nel modello di regressione lineare normale
1988 G., Consonni; Veronese, Piero
Modelli gerarchici partizionali per l'identificazione ed il trattamento di osservazioni eccezionali
1996 G., Consonni; Veronese, Piero
Un Algoritmo MCMC per l’ananlisi Bayesiana di modelli gerarchici partizionali
1998 S., Sampietro; Veronese, Piero
Coherent distributions and Lindley's paradox
1987 G., Consonni; Veronese, Piero
Bayes Factors for Linear Models and Improper Priors
1992 G., Consonni; Veronese, Piero
Invariance and Bayesian predictive analysis with an application to the diallel cross design
1988 G., Consonni; Veronese, Piero
L'industrializzazione italiana come prodotto di fattori sostitutivi e come conquista pacifica
2006 Amatori, Franco
When do non-family CEOs make the difference? The contextual influence of the leadership model
2012 Corbetta, GUIDO GIUSEPPE; Minichilli, Alessandro; Pittino, D.
CEO succession in family controlled firms: The impact of leaving and succeeding CEOs on firm performance
2009 Minichilli, Alessandro; Corbetta, GUIDO GIUSEPPE; Nordqvist, M.
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