RINALLO, DIEGO

RINALLO, DIEGO  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 64 (tempo di esecuzione: 0.035 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
A fair(y) tale: The semiotics of B2B communication 1-gen-2003 Rinallo, Diego; Borghini, Stefania - IMP Group
Annual report on the trade fair market in Europe (2004) 1-gen-2005 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego; Chizzoli, Cristian - CERMES
Annual report on the trade fair sector in Europe (2005) 1-gen-2006 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego; Chizzoli, Cristian - CERMES
Annual report on the trade fair sector in Europe (2006) 1-gen-2007 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego; Chizzoli, Cristian - CERMES
Building market knowledge together: A netnographic study of online occupational communities 1-gen-2008 Rinallo, Diego; Borghini, Stefania; Golfetto, Francesca - IMP Group
Canali e dimensioni del finanziamento pubblico delle partecipazioni fieristiche 1-gen-2004 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - EGEA
Communicating competence in the medical diagnostic industry. A customer view 1-gen-2003 Borghini, Stefania; Rinallo, Diego - IMP Group
Competition and collective marketing: A history of the European textile industry trade shows 1-gen-2012 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - Egea
Consocia et impera: How the French and Italian fabric producers cooperate in order to affirm the dominant design in the fashion industry 1-gen-2006 Rinallo, Diego; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael - Blackwell Publishing
Does Advertising Spending Influence Media Coverage of the Advertiser? 1-gen-2009 Rinallo, Diego; Basuroy, Suman JOURNAL OF MARKETING -
Economic geography and industrial marketing views on trade shows: collective marketing and knowledge circulation 1-gen-2017 Rinallo, Diego; Bathelt, Harald; Golfetto, Francesca INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT -
End-market orientation per il futuro del manager fieristico 1-gen-2008 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego SVILUPPO & ORGANIZZAZIONE -
Esperienzialità e riti nella comunicazione business-to-business 1-gen-2005 Golfetto, Francesca; Borghini, Stefania; Rinallo, Diego MICRO & MACRO MARKETING Societa Editrice il Mulino Spa:Strada Maggiore 37, I 40125 Bologna Italy:011 39 051 256011, EMAIL: diffusione@mulino.it, INTERNET: http://www.mulino.it, Fax: 011 39 051 256034
Etica della comunicazione di marketing 1-gen-2011 Rinallo, Diego; Miniero, Giulia - Egea
Event Marketing 1-gen-2011 Rinallo, Diego - Egea
Eventi e sviluppo delle competenze territoriali: il caso del Salone del Mobile 1-gen-2018 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - Egea
Exploring the knowledge strategies of temporary cluster organizers:A longitudinal study of the EU fabric industry trade shows (1986-2006) 1-gen-2011 Rinallo, Diego; Golfetto, Francesca ECONOMIC GEOGRAPHY -
Exploring visitor experiences at trade shows 1-gen-2010 Rinallo, Diego; Borghini, Stefania; Golfetto, Francesca THE JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING -
Frontiere della Comunicazione di Marketing 1-gen-2010 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego FINANZA MARKETING E PRODUZIONE -
Innovation through trade shows concertation 1-gen-2017 Golfetto, Francesca; Rinallo, Diego - Edward Elgar Publishing Limited