PIANCATELLI, CHIARA

PIANCATELLI, CHIARA  

Dipartimento di Marketing  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 25 (tempo di esecuzione: 0.028 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
#artoninstagram: engaging with art in the era of the selfie 1-gen-2021 Piancatelli, Chiara; Massi, Marta; Vocino, Andrea INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKET RESEARCH -
Authentic omnichannel: providing consumers with a seamless brand experience through authenticity 1-gen-2023 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Vocino, Andrea PSYCHOLOGY & MARKETING -
Balenciaga, the Master of Haute Couture 1-gen-2020 Piancatelli, Chiara; Mion, Piergiacomo; Cuadrado-García, Manuel - Palgrave
Boosting football club brands through museums: the experience of Mondo Milan 1-gen-2019 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Mion, Piergiacomo - IGI GLOBAL
Branding museums: how brand trustworthiness, perceived quality and satisfaction impact museum visitors’ behavior 1-gen-2018 Piancatelli, Chiara; Massi, Marta; Turrini, Alex - (seleziona...)
Communication, business and digital transformation: the case of Burberry 1-gen-2021 Mandelli, Andreina; Piancatelli, Chiara; Arbore, Alessandro - -
Cultura alta o cultura bassa? Un’indagine sui consumi 7 culturali degli immigrati in Italia 1-gen-2021 Massi, Marta; Olivieri, Mirko; Piancatelli, Chiara - Franco Angeli
Culture and the city: rebranding "Tough Cities" through arts and culture - the case of Matera 2019 1-gen-2019 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Pancheri, Sonia - IGI GLOBAL
From maecenas to crowd: democratizing fundraising in the arts and culture. The case of BeArt 1-gen-2019 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Rurale, Andrea; Mion Dalle Carbonare, Piergiacomo - (seleziona...)
Has art lost its aura? How digital technology and decoupling have changed the rules of the art game: the ‘Artvisor’ case 1-gen-2020 Piancatelli, Chiara; Massi, Marta; Harrison, Paul INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTS MANAGEMENT -
Il marketing come strumento di valorizzazione culturale nei conservatori musicali. Il caso dell’istituto musicale “Claudio Monteverdi” di Cremona 1-gen-2018 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Rurale, Andrea - Aracne Editrice
Il ruolo strategico dei social media nel mutato contesto degli eventi 1-gen-2021 Piancatelli, Chiara; Raccagni, Deborah; Masserini, Simone HARVARD BUSINESS REVIEW ITALIA -
Le ricerche per la definizione e il controllo della comunicazione di massa 1-gen-2022 Piancatelli, Chiara; Soscia, Isabella - Egea
L’accesso ai servizi e la selezione dell’utenza: il customer experience management a garanzia dell’equità 1-gen-2023 Buongiorno Sottoriva, Claudio; Meda, Francesca; Piancatelli, Chiara - Egea
Marketing experiential events through new media: the Ferragnez wedding case 1-gen-2021 Piancatelli, Chiara; Massi, Marta; Raccagni, Deborah Carolina - IGI GLOBAL
New business models for craft: the case of Artemest 1-gen-2022 Piancatelli, Chiara; Ricci, Alessandra - Edward Elgar Publishing
Nuove logiche e traiettorie di crescita dell’advertising 1-gen-2022 Piancatelli, Chiara; Massi, Marta; Mandelli, Andreina ECONOMIA & MANAGEMENT -
Preserving memory through branding: museums brands as vectors for advocacy, promotion and public programming 1-gen-2019 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Ghilardi, Roberta - IGI GLOBAL
Storie, relazioni e business: social media marketing nell'era delle piattaforme 1-gen-2022 Mandelli, Andreina; Arbore, Alessandro; Piancatelli, Chiara - Egea
The impact of technology on visitor immersion in art exhibitions : evidence from the Modigliani Art Experience exhibition 1-gen-2021 Carù, Antonella; Ostillio, Maria Carmela; Mion, Piergiacomo; Piancatelli, Chiara - Routledge, Taylor and Francis Group