COLM, LAURA INGRID MARIA

COLM, LAURA INGRID MARIA  

Dipartimento di Marketing  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
A superhero in your pocket: the phenomenon of super apps from a technocultural perspective 1-gen-2024 Borghini, Stefania; Colm, LAURA INGRID MARIA; Medici, Beatrice; Pan, LAURA RU YUN - (seleziona...)
Dieci aree di azione per ridisegnare la funzione vendite 1-gen-2022 Caiozzo, Paola; Colm, Laura Ingrid Maria; Guenzi, Paolo; Sisti, MARCO AURELIO ECONOMIA & MANAGEMENT -
Dynamic governance matching in solution development 1-gen-2020 Colm, Laura; Ordanini, Andrea; Bornemann, Torsten JOURNAL OF MARKETING -
Facing supply chain disruptions: strategies to ensure relational continuity 1-gen-2021 Colm, Laura; Ordanini, Andrea - Proud Pen
Forgiare il futuro : l'effectuation theory e il percorso imprenditoriale di Loccioni 1-gen-2021 Colm, Laura; Ordanini, Andrea - Egea
II nuovo paradigma commerciale del Social Trade Marketing 1-gen-2024 Colm, Laura; Prestini, Stefano HARVARD BUSINESS REVIEW ITALIA -
Imagining the future: challenges and pitfalls of doing research with Gen Z 1-gen-2024 Borghini, Stefania; Colm, LAURA INGRID MARIA; Zerbini, Fabrizio - (seleziona...)
Innovating luxury service experiences through e-servicescapes 1-gen-2022 Colm, Laura Ingrid Maria; Prestini, Stefano - IGI GLOBAL
Innovating services through experiences: an investigation of servicescape’s pivotal role 1-gen-2016 Caru', Antonella; Colm, LAURA INGRID MARIA; Cova, Bernard - Springer
La mobilità urbana nella prospettiva della Generazione Z 1-gen-2024 Borghini, Stefania; Cirrincione, Armando; Colm, Laura Ingrid Maria; Gaur, Aakanksha; Medici, Beatrice; Sorbino, Francesco ECONOMIA & MANAGEMENT -
Servizi ed esperienze per la smart city: il caso Open Stage 1-gen-2023 Colm, LAURA INGRID MARIA; Prestini, Stefano - SOCIETA’ ITALIANA MARKETING
Strategie di marketing communication per e-bike premium Made in Italy: Italmoto e le sfide della mobilità alternativa 1-gen-2024 Borghini, Stefania; Colm, LAURA INGRID MARIA; Medici, Beatrice - (seleziona...)
Two faces of the same coin: how the interplay between organizational and territorial culture builds the concept of service culture 1-gen-2016 Colm, LAURA INGRID MARIA; Caru', Antonella MERCATI E COMPETITIVITÀ -
When service customers do not consume in isolation: a typology of customer copresence influence modes (CCIMs) 1-gen-2017 Colm, LAURA INGRID MARIA; Ordanini, Andrea; Parasuraman, Parsu A. JOURNAL OF SERVICE RESEARCH -