Sfoglia per Autore LANZA, ANDREA
La costruzione dell'identità di marca: Il caso Diesel
2000 Cillo, Paola; Lanza, Andrea
Corporate effects as competitive heterogeneity:construct and scale development
2008 Lanza, Andrea; S., Giuseppina; A., Pellegrino
Technology change and dynamic entrepreneurial capabilities
2008 Lanza, Andrea; M., Passarelli
Heterogeneous effects of heterogeneity: disentangling heterogeneity positive and negative effects on performance
2008 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
Competitive heterogeneity as corporate effects
2008 Lanza, Andrea
Corporate effects as competitive heterogeneity: construct and scale development
2008 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
Dynamic entrepreneurial capabilities: an innovative path to innovation in entrepreneurial settings
2009 Lanza, Andrea; M., Passarelli
L'eterogeneità competitiva quale corporate effect: sviluppo del costruito e della scala di misura
2009 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
La definizione del costrutto di eterogeneità e il legame eterogeneità-performance
2009 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
Il cambiamento tecnologico e le capacità imprenditoriali: il caso del vetro acidato
2009 Lanza, Andrea; M., Passarelli
Preventive capacity and the mediating role of metacognition in hypercompetitive environments
2009 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
Prior learning and the moderating role of metacognition in fast-changing environments
2010 Lanza, Andrea; S., Giuseppina; A., Pellegrino
The influence of heterogeneous social audiences in the acceptance of radical innovations
2010 G., Cattani; S., Ferriani; Lanza, Andrea
Heterogeneity based research: a bibliometric approach to invisible colleges in the strategic management field
2011 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
Fragmentation in heterogeneity-based research: what do we deal with when we deal with heterogeneity?
2011 Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone
Status exploitation: opportunity costs and dilution concerns in the Italian wine industry
2011 T., Folta; Lanza, Andrea; A., Pellegrino; G., Simone; A., Sakhartov
Innovazione, imprenditorialità e dinamiche istituzionali
2011 Lanza, Andrea
The role of heterogeneous social audiences in the acceptance of radical innovations
2011 Lanza, Andrea
Knowledge-based coopetition: sviluppare competenze collaborando con i competitor
2011 Lanza, Andrea; A., Pellegrino
La resource-based theory: un programma di ricerca per gli studi di strategia
2012 Lanza, Andrea; G., Simone
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile