The chapter explores TCC's approach to loyalty management and measurement to illustrate how state-of-the-art methodologies and strategic use of data can significantly influence the performance of loyalty campaigns.

Loyalty management and measurement according to TCC: a data-driven approach [Chapter 8]

Generoso Branca;Andrea Ciacci;
2024

Abstract

The chapter explores TCC's approach to loyalty management and measurement to illustrate how state-of-the-art methodologies and strategic use of data can significantly influence the performance of loyalty campaigns.
2024
979-12-806-2355-3
979-12-816-2737-6
Sandro Castaldo
Customer Loyalty
Branca, Generoso; Ciacci, Andrea; Katris, Damien; Rubashkina, Yana
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11565/4069688
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact