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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
The value of art in marketing: an emotion-based model of how artworks in ads improve product evaluations 1-gen-2018 Estes, Zachary; Brotto, Luisa; Busacca, Bruno JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH -
Trend in marketing. I risultati di una ricerca esplorativa sulle imprese europee 1-gen-2004 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Cillo, P. ECONOMIA & MANAGEMENT -
Trust in market relationships. An interpretative model 1-gen-2002 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Castaldo, Sandro SINERGIE Cueim Comunicazione Srl:Corticella Fondachetto 6, 37129 Verona Italy:011 39 045 597655, EMAIL: ssinergie@univr.it, Fax: 011 39 045 597550
Trust in market relationships: An interpretative model 1-gen-2002 Castaldo, Sandro; Busacca, BRUNO GIUSEPPE SINERGIE Cueim Comunicazione Srl:Corticella Fondachetto 6, 37129 Verona Italy:011 39 045 597655, EMAIL: ssinergie@univr.it, Fax: 011 39 045 597550
Understanding the Relationship between Attribute Performance and Overall Satisfaction. Theory, Measurement and Implications 1-gen-2005 Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Padula, Giovanna MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING Emerald:60 62 Toller Lane, Bradford BD8 9BY United Kingdom:011 44 1274 777700, EMAIL: shalliday@emeraldinsight.com, INTERNET: http://www.emeraldinsight.com, Fax: 011 44 1274 785202
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Autore
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  • CASTALDO, SANDRO 3
  • PADULA, GIOVANNA 3
  • CILLO, PAOLA 2
  • GHADDAR, SARAH 2
  • MAZURSKY, DAVID 2
Data di pubblicazione
  • 2020 - 2023 4
  • 2010 - 2019 27
  • 2000 - 2009 27
  • 1990 - 1999 14
  • 1987 - 1989 3
Editore
  • Giuffre Editore Spa:via Busto Ars... 4
  • Cueim Comunicazione Srl:Corticell... 2
  • Emerald:60 62 Toller Lane, Bradfo... 2
  • Etas SRL:Via Mecenate 89, 20138 M... 2
  • Societa Editrice il Mulino Spa:St... 2
  • Adetem:Pole Universitaire Leonard... 1
  • Franco Angeli editore, Milano 1
Rivista
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