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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Dettagliante 1-gen-2001 Premazzi, Katia - Garzanti Libri
Punto vendita 1-gen-2001 Premazzi, Katia - Garzanti Libri SpA
Le nuove frontiere dell'intermediazione commerciale: verso l'e-tailing 1-gen-2001 Castaldo, Sandro; Premazzi, Katia - EGEA
Cyber marketing territoriale 1-gen-2001 Premazzi, Katia MICRO & MACRO MARKETING -
Rete di vendita 1-gen-2001 Premazzi, Katia - Garzanti Libri SpA
Commercio elettronico 1-gen-2001 Premazzi, Katia - Garzanti Libri SpA
La progettazione dell'assortimento 1-gen-2001 Premazzi, Katia - EGEA
La stimolazione multi-sensoriale nel punto di vendita: un’indagine empirica esplorativa nel settore dell’abbigliamento, accessori, pelletteria 1-gen-2002 Premazzi, Katia; Licciardello, E. - Ecole Superiore de Commerce EAP di Parigi e Università Cà Foscari di Venezia
Recent trends in retailing publishing activity. Proposal of an issue categorization 1-gen-2003 Borghini, Stefania; Premazzi, Katia; Zerbini, Fabrizio - EIRASS
Enhancing consumers' category knowledge: an experimental study in a retail setting 1-gen-2004 Premazzi, Katia - Università Bocconi
Enhancing consumers’ category-knowledge: an experimental study in a retail setting 1-gen-2004 Premazzi, Katia - -
L’aggregato casa di LaRinascente 1-gen-2004 Premazzi, Katia; Zerbini, F. - Franco Angeli
Consumer education in grocery stores through category management. an exploratory study within a categorization-based framework 1-gen-2004 Premazzi, Katia; Mauri, Chiara - EIRASS
Shopping behavior in museum stores: contextualizing the experience 1-gen-2005 Cirrincione, Armando; Duchini, A; Grimaldi, L; Mauri, Chiara; Premazzi, Katia - AMS
Exploring the conceptualization of «trust» and its development in marketing studies 1-gen-2005 Castaldo, Sandro; Premazzi, Katia; C., Gastaldo - EIASM
Trust: what does it really mean in marketing studies? 1-gen-2005 Castaldo, Sandro; Premazzi, Katia; C., Gastaldo - EMAC
Shopping behavior in museum stores: does the museum context matter? 1-gen-2005 Cirrincione, Armando; Duchini, A; Grimaldi, L; Mauri, Chiara; Premazzi, Katia - EAERCD
Do regulatory changes affect innovation? The case of health & beauty retailing in the Netherlands 1-gen-2005 Premazzi, Katia; Timmermans, H. J. P. - EIRASS
Is Italian regulation of Deceptive advertising Really Effective? A Content Analysis of the Authority’s Sentences (1999-2004) in Three Sectors: Mobile Communication, Cosmetics, Retailing 1-gen-2005 Premazzi, Katia - AMA
In-store multi-sensorial stimulation: which effects on effective shopping and purchasing behavior? An empirical investigation in a beauty-products retailing setting 1-gen-2005 Premazzi, Katia; Grosso, M. - EIRASS
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