RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Value Co-Creation through Boundary Spanning Practices: Theoretical Considerations for Studying Community-Firm Collaborations
2011 Bernard, Cova; Pace, Stefano; Per, Skålén
Value perception of service bundling in the hospitality industry: a comparative analysis on hoteliers and tourists
2011 I., Maggioni; E., Maria Marcoz; Mauri, Chiara
Ventesimo anniversario dell'intesa tra lo Stato italiano e l'Unione delle comunità ebraiche italiane
2010 Carlo, Cardia; Sacerdoti, Giorgio
Voluntary delisting? A valid option for firms restructuring
2012 Giovannini, Renato; Caselli, Stefano; Capizzi, Vincenzo; V., Pesic
What can sales managers learn from coaches of professional sport teams?
2010 Troilo, Gabriele; Guenzi, Paolo
What drives a platform's strategy? Usage, membership and competition effects
2015 Panico, Claudio; Cennamo, Carmelo
What drives firms to internationalise from emerging to developed economies? A qualitive study of european and asian firms.
2010 Kumar, Vikas; Annouchkina, Olga; Dubini, Paola
What is an emerging economy?
2010 Annouchkina, Olga; TRINCA COLONEL, Renata; Berselli, Elena
What's behind product innovation? Disentangling product knowledge architecture
2010 Soda, Giuseppe
What’s new in innovation? A contribution to the novelty of innovation management approaches
2010 Pontiggia, Andrea; D., Isari
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Tipologia
- 62 - Proceedings / Presentations 449
Data di pubblicazione
- 2017 2
- 2016 3
- 2015 8
- 2014 32
- 2013 38
- 2012 83
- 2011 140
- 2010 143
Editore
- (seleziona...) 11
- EURAM 11
- IRSPM 8
- . 7
- AIDEA 7
- - 6
- EFMA 5
- EMAC, European Marketing Academy 5
- EUROMA 5
- Academy of Management 4
Keyword
- PERFORMANCE 25
- ITALY 8
- ROLE 8
- CORPORATE GOVERNANCE 6
- CREATIVITY 6
- CSR 6
- MANAGEMENT 6
- PRIVATE EQUITY 6
- BEHAVIORAL 5
- CONSUMER 5
Lingua
- eng 379
- ita 68
- spa 2
Accesso al fulltext
- no fulltext 448
- reserved 1