RicercaInizia una nuova ricerca
NOTA: è possibile cercare una corrispondenza esatta usando i doppi apici, ad es: "evoluzione della specie". Qualora si cerchi un identificativo, è consigliabile cercarlo in due modi differenti: tra apici con caratteri speciali es: "978-94-6366-274" oppure senza caratteri speciali solo come sequenza numerica: es 978946366274.
Perceived corporate social responsibility and job satisfaction in the retail industry: a systematic literature review and research agenda
2022 Castaldo, Sandro; Ciacci, Andrea; Penco, Lara
Privacy concerns and customers' information-sharing intentions
2018 Grosso, Monica; Castaldo, Sandro
Product, Consumer, and Digital Marketing: A Matter of Privacy and Trust
2012 Castaldo, Sandro; Grosso, Monica
Retailer-Customers Relationships in the Online Setting: An Empirical Investigation to Overcome Privacy Concerns and Improve Information Sharing
2014 Castaldo, Sandro; Grosso, Monica
Segmentazione della domanda e posizionamento del punto di vendita
2010 Castaldo, Sandro; Mauri, Chiara
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti
2007 Castaldo, Sandro; Cillo, Paola; Zerbini, Fabrizio
The management of trust in competitive strategy research: Why it is important and what is new
2012 Castaldo, Sandro; Premazzi, Katia
The relationship between corporate responsibility and brand loyalty in retailing: The mediation role of trust
2010 Perrini, Francesco; Castaldo, Sandro; Misani, Nicola; Tencati, Antonio
The world of changes: COVID-19’s impact on the retail path towards sustainability
2022 Mazaj, Jelena; Grosso, Monica; Castaldo, Sandro
Trust and coopetition: The strategic role of trust in interfirm coopetitive dynamics
2009 Castaldo, Sandro; Giambattista, Dagnino
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile
Opzioni
Scopri
Tipologia
- 20 - Contributions to volume, cha... 54
Data di pubblicazione
- 2020 - 2023 7
- 2010 - 2019 15
- 2000 - 2009 30
- 1997 - 1999 2
Editore
- Egea 10
- Franco Angeli 5
- Il Mulino 5
- EGEA 4
- Università Bocconi Editore 4
- IGI GLOBAL 3
- Edward Elgar 2
- Etas 2
- Giappichelli Editore 2
- IGI Global 2
Keyword
- TRUST 5
- RETAIL 4
- trust 4
- e-commerce 3
- Innovazione 3
- sviluppo nuovi prodotti 3
- - 2
- Canali distributivi 2
- category management 2
- COMPETITIVITÀ 2
Lingua
- ita 39
- eng 14
- fre 1
Accesso al fulltext
- no fulltext 47
- reserved 7