Research shows that 9% of companies come out of a recession stronger than ever. We explain their performance as a result of their ability to avoid false trade-offs during the downturn, and to integrate both cost-cutting and investment strategies.

Roaring out of a Recession

WOHLGEZOGEN, FRANZ
2010

Abstract

Research shows that 9% of companies come out of a recession stronger than ever. We explain their performance as a result of their ability to avoid false trade-offs during the downturn, and to integrate both cost-cutting and investment strategies.
2010
R., Gulati; N., Nohria; Wohlgezogen, Franz
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11565/3862712
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? 69
social impact