The paper evaluates the online presence of Italian destination management by assessing the quality of their websites through a demand side heuristic approach. The target is to evaluate possible impacts of strategic policies.

Technological aspects of public tourism communication in Italy

ANTONIOLI, MAGDA;BAGGIO, RODOLFO;MOTTIRONI, CRISTINA
2011

Abstract

The paper evaluates the online presence of Italian destination management by assessing the quality of their websites through a demand side heuristic approach. The target is to evaluate possible impacts of strategic policies.
Antonioli, Magda; Baggio, Rodolfo; Mottironi, Cristina
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://hdl.handle.net/11565/3738648
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus 17
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact