PERUGINI, MARIO
PERUGINI, MARIO
Dipartimento di Scienze sociali e politiche
Exploring Institutional and Socio-Economic Settings for the Development of Energy Communities in Europe
2022 Sciullo, A.; Gilcrease, G. W.; Perugini, M.; Padovan, D.; Curli, B.; Gregg, J. S.; Arrobbio, O.; Meynaerts, E.; Delvaux, S.; Polo-Alvarez, L.; Candelise, C.; van der Waal, E.; van der Windt, H.; Hubert, W.; Ivask, N.; Muiste, M.
Grande impresa e Italia autarchica: la Montecatini 1929-1943
2009 Perugini, Mario
I cartelli come istituzione anticrisi. Il caso italiano (1900-1960)
2017 Binda, Veronica; Perugini, Mario
Il settore dell’auto tra multinazionali straniere e imprese locali. Italia e Spagna a confronto (1900-1990)
2018 Binda, Veronica; Perugini, Mario
Le relazioni fra industria e distribuzione in Italia. Il caso Lavazza (1950-2000)
2019 Merlo, Elisabetta; Perugini, Mario
Making italian fashion global: brand building and management at Gruppo Finanziario Tessile (1950s‒1990s)
2020 Merlo, Elisabetta; Perugini, Mario
Making Italian fashion global: brand building and management at Gruppo Finanziario Tessile (1950s–1990s)
2022 Merlo, Elisabetta; Perugini, Mario
Nella buona e nella cattiva sorte? Le joint-ventures tra multinazionali straniere e imprese locali in Italia in una prospettiva di lungo periodo
2016 Binda, Veronica; Perugini, Mario
The determinants of the emergence of Turin as the first capital of Italian Fashion Industry (1900–1960)
2020 Merlo, Elisabetta; Perugini, Mario
The revival of fashion brands between marketing and history: the case of the Italian fashion company Pucci
2015 Merlo, Elisabetta; Perugini, Mario