Study (based mainly on content and network analysis) aiming at disentangling the different conceptualizations of the construct of trust proposed in marketing studies in these last decades

Trust: what does it really mean in marketing studies?

CASTALDO, SANDRO;PREMAZZI, KATIA;
2005

Abstract

Study (based mainly on content and network analysis) aiming at disentangling the different conceptualizations of the construct of trust proposed in marketing studies in these last decades
2005
EMAC Conference Proceedings
Castaldo, Sandro; Premazzi, Katia; C., Gastaldo
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11565/40891
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact