PAGANI, MARGHERITA

PAGANI, MARGHERITA  

Dipartimento di Marketing  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 92 (tempo di esecuzione: 0.01 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
3G Wireless Market Attractiveness: Dynamic Challenges for Competitive Advantages 1-gen-2005 Pagani, Margherita - (seleziona...)
A Market Dynamics Model for Third Generation Mobile Multimedia Services 1-gen-2004 Pagani, Margherita - Marketing Science
A market dynamics model measuring user adoption of third generation wireless multimedia services 1-gen-2005 Pagani, Margherita - EMAC
A market model measuring user adoption of third generation wireless multimedia services 1-gen-2007 Pagani, Margherita REVISTA ROMÂNĂ DE MARKETING Bucureşti: Rosetti Educational
A Value-Choice model to forecast market consequences of 3G mobile service design decisions 1-gen-2008 Pagani, Margherita INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE MARKETING Boulder, CO : Mobile Marketing Association, c2006-
A vicarious innovativeness scale for 3G mobile services: integrating the Domain Specific Innovativeness Scale with psychological and rational indicators 1-gen-2007 Pagani, Margherita TECHNOLOGY ANALYSIS & STRATEGIC MANAGEMENT -
Accessibility, Usability and Functionality in T-Government services 1-gen-2009 Pagani, Margherita; Pasinetti, Chiara - IGI Gloabl
Adozione dei sistemi Open Source da parte delle imprese – Analisi quantitativa del settore petrolchimico e indotto 1-gen-2006 Pagani, Margherita - Rapporto di ricerca interno Università Bocconi
Alla sorgente del codice: Open Source nelle piccole e medie aziende tra sfide e opportunità 1-gen-2007 Grasso, Luigi; Monga, Mattia; Pagani, Margherita; Ripamonti, Laura NÒVA24 REVIEW Milano : Il Sole 24 Ore
An Attitude-based theoretical model to explore the consumer adoption of 3G Mobile TV Services 1-gen-2006 Pagani, Margherita - Marketing Science Conference