RURALE, ANDREA

RURALE, ANDREA  

Dipartimento di Marketing  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 10 (tempo di esecuzione: 0.012 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Consumer immersion in aesthetic experiences at arts exhibitions: implications for marketing the arts 1-gen-2007 Addis, Michela; Caru', Antonella; Rurale, Andrea - -
Consumer immersion in house museums 1-gen-2012 M., Fugazzola; Rurale, Andrea - Università Bocconi
Effects of Arousal, Dominance, and Their Interaction on Pleasure in a Cultural Environment 1-gen-2014 Miniero, Giulia; Rurale, Andrea; Addis, Michela PSYCHOLOGY & MARKETING -
From maecenas to crowd: democratizing fundraising in the arts and culture. The case of BeArt 1-gen-2019 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Rurale, Andrea; Mion Dalle Carbonare, Piergiacomo - (seleziona...)
Haute cousine system and its cultural dimension: when chefs are the new artists 1-gen-2010 E., Cerea; Rurale, Andrea - Università Bocconi
Il marketing come strumento di valorizzazione culturale nei conservatori musicali. Il caso dell’istituto musicale “Claudio Monteverdi” di Cremona 1-gen-2018 Massi, Marta; Piancatelli, Chiara; Rurale, Andrea - Aracne Editrice
In the eyes of the art beholder: the case of Villa Necchi Campiglio 1-gen-2019 Mion Dalle Carbonare, Piergiacomo; Prestini, Stefano; Rurale, Andrea - -
Interpreting motives and barriers of cinema attendance: a behavioural and contextual approach 1-gen-2013 M., Cuadrado; N., Filimon; F., Kerrigan; Rurale, Andrea - Universidad de Cadiz
Measuring customer satisfaction in a multitarget cultural institution: evidences for "Milano per La Scala" foundation 1-gen-2009 Rurale, Andrea; Miniero, Giulia; Caru', Antonella - International Conference on Arts and Cultural Management
Nuove modelli di consumo: il caso FAI 1-gen-2022 Rurale, Andrea; Carù, Antonella; Mion Dalle Carbonare, Piergiacomo ECONOMIA & MANAGEMENT -