SLAVICH, BARBARA

SLAVICH, BARBARA  

Dipartimento di Management e Tecnologia  

Mostra records
Risultati 1 - 10 di 22 (tempo di esecuzione: 0.005 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Beyond the prototype. Creativity and "Zero Defects" in hautecuisine industry 1-gen-2011 Slavich, Barbara; Cappetta, Rossella; Salvemini, Severino - -
Can Italian haute cuisine become a real industry? Some lessons from the near-by cultural industries 1-gen-2011 Slavich, Barbara; Cappetta, Rossella; Salvemini, Severino - AIMAC
Cooking up an artistic identity: the case of high-end chefs 1-gen-2015 Slavich, Barbara; Castellucci, Fabrizio ACADEMY OF MANAGEMENT ANNUAL MEETING PROCEEDINGS -
Creativity and reproduction of cultural products: The experience of Italian haute cuisine chefs 1-gen-2014 Slavich, Barbara; Cappetta, Rossella; Salvemini, Severino INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTS MANAGEMENT -
Creativity defined: an examination of definitions 1-gen-2009 Slavich, Barbara - Franco Angeli
Creativity-zero defects in the haute cuisine industry 1-gen-2012 Slavich, Barbara; Cappetta, Rossella; Salvemini, Severino - EGOS
Exploring the link between human resource practices and turnover in multi-brand companies: The role of brand units’ images 1-gen-2014 Slavich, Barbara; Cappetta, Rossella; A., Giangreco EUROPEAN MANAGEMENT JOURNAL -
L'evoluzione delle figure manageriali all'interno delle istituzioni di Spettacolo In corso di stampa Montanari, Fabrizio; Slavich, Barbara ECONOMIA DELLA CULTURA -
Las claves del liderazgo creativo 1-gen-2013 S., Svejenova; Slavich, Barbara HARVARD-DEUSTO BUSINESS REVIEW -
L’evoluzione e il fabbisogno delle figure professionali nel settore dello Spettacolo dal vivo in Italia 1-gen-2006 Montanari, Fabrizio; Slavich, Barbara - Rapporto interno (Divisione ricerche "Claudio Dematté" SDA Bocconi)