TRINCA COLONEL, RENATA
TRINCA COLONEL, RENATA
Dipartimento di Scienze delle Decisioni
Appendice. I dati rivelati nell'indagine
2010 TRINCA COLONEL, Renata; Poli, Maurizio
Can domestic trade credit insurance contracts be effective collateral for banks? A quantitative study of the Italian market
2020 Bazzana, Flavio; DE LAURENTIS, Giacomo; Pisani, Raoul; TRINCA COLONEL, Renata
Developing a new creative product: an organizational configurational approach
2010 R., Bissola; Imperatori, Barbara; TRINCA COLONEL, Renata
Do loans fair value affect market value? Evidence from european banks
2013 Drago, Danilo; M., Mazzuca; TRINCA COLONEL, Renata
Enhancing the creative performance of new product teams: an organizational configurational approach
2014 R., Bissola; Imperatori, Barbara; TRINCA COLONEL, Renata
Età, performance e carriera: uno studio empirico
2014 TRINCA COLONEL, Renata
Foreign Market Selection by Russian MNEs
2010 Annouchkina, Olga; TRINCA COLONEL, Renata
Foreign market selection by russian MNEs: beyond a binary approach?
2013 Annouchkina, Olga; TRINCA COLONEL, Renata
Gli obiettivi e la metodologia della ricerca
2012 Ancarani, FABIO GUIDO; MUSILE TANZI, Paola; TRINCA COLONEL, Renata
L'eccellenza della creatività pubblicitaria in evoluzione: alcuni insegnamenti da diciotto anni di Cannes Award
2013 Ostillio, MARIA CARMELA; TRINCA COLONEL, Renata