Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 26 di 26
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
A dual-process model of brand extension: Taxonomic feature-based and thematic relation-based similarity independently drive brand extension evaluation. 1-gen-2012 Estes, Zachary; Gibbert, Michael; Guest, Duncan; Mazursky, David JOURNAL OF CONSUMER PSYCHOLOGY -
The curious case of the refrigerator-TV: Similarity and hybridization. 1-gen-2012 Gibbert, Michael; J. A., Hampton; Estes, Zachary; Mazursky, David COGNITIVE SCIENCE -
How Do Financial Constraints Affect Creativity? 1-gen-2014 Scopelliti, Irene; Cillo, Paola; Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Mazursky, David THE JOURNAL OF PRODUCT INNOVATION MANAGEMENT -
Quando la necessità aguzza l’ingegno. L’impatto dei vincoli finanziari sulla creatività 1-gen-2016 Scopelliti, Irene; Cillo, Paola; Busacca, BRUNO GIUSEPPE; Mazursky, David MICRO & MACRO MARKETING -
Brand suicide? Memory and liking of negative brand names 1-gen-2016 Guest, Duncan; Estes, Zachary; Gibbert, Michael; Mazursky, David PLOS ONE -
Modulation of taxonomic (versus thematic) similarity judgments and product choices by inducing local and global processing 1-gen-2016 Guest, Duncan; Gibbert, Michael; Estes, Zachary; Mazursky, David; Lam, Michael JOURNAL OF COGNITIVE PSYCHOLOGY -
Mostrati risultati da 21 a 26 di 26
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile