Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 29 di 29
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Doing research with children: ethical and methodological issues 1-gen-2011 Borghini, Stefania; Mauri, Chiara - EIASM
Value perception of service bundling in the hospitality industry: a comparative analysis on hoteliers and tourists 1-gen-2011 I., Maggioni; E., Maria Marcoz; Mauri, Chiara - CBTS (Consumer Behavior in Tourism Symposium)
Benefits from service bundling in destination branding: enhancing cooperation among operators in the hospitality industry 1-gen-2011 Mauri, Chiara; Marcoz, ELENA MARIA; I., Maggioni; C., Cantù - University of Lincoln
A study of consumer behaviour related to private labels and national brand promotions 1-gen-2012 Mauri, Chiara - EIRASS (European Institute of Retailing and Services Studies)
For my kids I do not mind the price. Price differences between kids' and adults' varieties in grocery products 1-gen-2012 Mauri, Chiara; E., Cavazzana; B., Gherardi - Egea
Expo 2015: uno stimolo per l'innovazione green 1-gen-2014 Mauri, Chiara ECONOMIA & MANAGEMENT -
Omet: un percorso di eccellenza che continua 1-gen-2014 Mauri, Chiara - Franco Angeli
Benefits from service bundling in destination branding: the role of trust in enhancing cooperation among operators in the hospitality industry 1-gen-2016 Marcoz, Elena Maria; Mauri, Chiara; Maggioni, Isabella; Cantù, Chiara THE INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM RESEARCH -
Smart grocery retail : l'impatto delle nuove tecnologie 1-gen-2021 Mauri, Chiara; Pasini, Paolo; Pozzoli, Elisa - Egea
Mostrati risultati da 21 a 29 di 29
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile