Sfoglia per Autore
Privatizzazioni e corporate governance. Il caso delle imprese pubbliche locali quotate.
2002 Cristofoli, Daniela; Zerbini, Fabrizio
Network e Governance. Un'analisi del nuovo testo di legge sui servizi pubblici locali
2002 Cristofoli, Daniela; Zerbini, Fabrizio
A chi servono le privatizzazioni? Una analisi della struttura di Corporate Governance delle società per azioni pubbliche locali
2002 Cristofoli, Daniela; Zerbini, Fabrizio
Recent trends in retailing publishing activity. Proposal of an issue categorization
2003 Borghini, Stefania; Premazzi, Katia; Zerbini, Fabrizio
Liberalizzazione dei mercati e strategie di sviluppo tramite accordi
2003 Zerbini, Fabrizio
Linking customers through linking firms: how CRM alliance networks affect effectiveness in managing customer relationships
2004 Zerbini, Fabrizio
what does marketing competencies mean
2005 Gibbert, Michael; Golfetto, Francesca; Zerbini, Fabrizio
Store Relationship Management: modelli di analisi e strumenti applicativi
2005 Zerbini, Fabrizio
L’aggregato casa di laRinascente
2005 Premazzi, K; Zerbini, Fabrizio
Technology-Supported Education: Old Questions for New Strategies
2006 Addis, Michela; Arbore, Alessandro; Zerbini, Fabrizio
The shape of loyalty networks: investigating the effects of the overlap between retailers' chains on the performance of RMIs
2006 Mauri, Chiara; H., Timmermans; Zerbini, Fabrizio
Integrating relationship maintenance into the multiplexity of channel ties: a theorical framework
2006 Zerbini, Fabrizio; Castaldo, Sandro
What do we mean by "marketing" resources and competencies? A comment on Hooley, Greenley, Cadogan, and Fahey (JBR 2005)
2006 Gibbert, M; Golfetto, F; Zerbini, F
IBM: Risorse e Competenze per il Vantaggio Competitivo
2007 Padula, Giovanna; Zerbini, Fabrizio
Assessment of destination performance: a strategy map approach
2007 Zerbini, Fabrizio; DE CARLO, Manuela; Cugini, Antonella
Strategie e strumenti per lo sviluppo della relazione con i clienti
2007 Castaldo, Sandro; Cillo, Paola; Zerbini, Fabrizio
Il category management per la categoria del vino. La collaborazione tra Lombardini e Coltiva
2007 Castaldo, Sandro; Grosso, M; Zerbini, Fabrizio
La conformazione dei network fedeltà: un'analisi della relazione tra la sovrapposizione delle reti dei partner e l'efficacia dei programmi di fidelizzazione
2007 Mauri, C; Timmermans, H. P.; Zerbini, Fabrizio
"Marketing of competence: Exploring the resouce-based content of value-for-customer through a case study analysis"
2007 Zerbini, Fabrizio; Golfetto, Francesca; Gibbert, Michael
The Cost of Customer Satisfaction: A Framework for Strategic Cost Management in Service Industries
2007 Cugini, A; Caru', Antonella; Zerbini, Fabrizio
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile