Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 6 di 6
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Making words speak: leveraging consumer insights from online review text to improve service quality 1-gen-2018 Ordanini, Andrea; Srinivasan, Raji; Nanni, Anastasia - (seleziona...)
The featuring phenomenon in music: how combining artists of different genres increases a song’s popularity 1-gen-2018 Ordanini, Andrea; Nunes, Joseph C.; Nanni, Anastasia MARKETING LETTERS -
When technology hurts: unexpected evidences from a multimethod analysis in high-touch services 1-gen-2019 Nanni, Anastasia; Ordanini, Andrea - American Marketing Association
Less is more in FMCG packaging? Consumer reactions on overpack elimination 1-gen-2021 Prestini, Stefano; Giambastiani, Gaia; Nanni, Anastasia - SOCIETA’ ITALIANA MARKETING
Divergent Effects of Technological Solutions in Services 20-giu-2021 Nanni, Anastasia - Università Bocconi
Technology in service 1-gen-2022 Nanni, Anastasia; Ordanini, Andrea - Palgrave
Mostrati risultati da 1 a 6 di 6
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile