Sfoglia per Autore  VALSESIA, FRANCESCA

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) Rivista Editore
Le opzioni di sviluppo della base clienti e le strategie di marketing in un settore B2B 1-gen-2012 Ancarani, FABIO GUIDO; Saibene, Chiara; Valsesia, Francesca - SIMKTG
Le utilities e il marketing dei servizi di efficienza energetica 1-gen-2013 Ancarani, FABIO GUIDO; Saibene, Chiara; Valsesia, Francesca ECONOMIA & MANAGEMENT -
Quando qualcuno ci ruba il nome 1-gen-2013 Arbore, Alessandro; Valsesia, Francesca LARGO CONSUMO -
The power of repetition: repetitive lyrics in a song increase processing fluency and drive market success 1-gen-2015 Nunes, Jospeh C.; Ordanini, Andrea; Valsesia, Francesca JOURNAL OF CONSUMER PSYCHOLOGY -
What wins awards is not always what I buy: how creative control affects authenticity and thus recognition (but not liking) 1-gen-2016 Valsesia, Francesca; Nunes, JOSEPH CARLO; Ordanini, Andrea THE JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH -
I am not talking to you: partitioning an audience in an attempt to solve the self-promotion dilemma 1-gen-2021 Valsesia, Francesca; Nunes, Joseph C.; Ordanini, Andrea ORGANIZATIONAL BEHAVIOR AND HUMAN DECISION PROCESSES -
I want you to like me, so I’ll wait to share the bad - The influence of self-presentation concerns on consumer ratings 1-gen-2022 Solinas, Elisa; Valsesia, Francesca; Nunes, Joseph C.; Ordanini, Andrea - American Marketing Association
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